جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در ماهشهر
طراحی سایت در ماهشهر
طراح وب سایت
۱۶ مرداد ۱۴۰۰

بندر ماهشهر شهری در جنوب استان خوزستان است. این بندر دارای قدمت حدود ۹۰ سال در امر صادرات و واردات فرآورده‌های مواد نفتی دارد. بندر صادراتی دارای ۶ اسکله عملیاتی یک اسکله تعمیراتی و یک اسکله باری است که صادرات (نفت‌کوره، نفتا، میعانات گازی) و واردات (بنزین سوپر، بنزین، نفت گاز) در بخش خارجی و جابه‌جایی فرآورده به بنادر و جزایر داخلی از طریق این اسکله‌ها انجام می‌پذیرد. همان‌طور که گفته شد، اقتصاد بندر ماهشهر بر پایه فرآورده‌های نفتی است، البته که در گوشه و کنار این شهر زیبا کسب و کارهای زیادی به امور دیگر مشغول هستند. امروزه اکثر کسب‌ و کارها در ماهشهر در صنف‌های مختلف نیازمند فضایی هستند که کار خود را به نمایش بگذارند و مشتریان بیشتری را به سوی کسب‌ و کار خود جذب نمایند.

یکی از بهترین فضاها برای چنین اقدامی ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌‌ای با صرف هزینه کم است. کسب و کار‌های محتلف می‌توانند با توجه به نیاز خود از سایت مناسب خودشان بهره ببرند به طور مثال کسب و کار‌هایی که محصولی را به‌فروش می‌رسانند با طراحی سایت فروشگاهی به فروش بالاتری دست پیدا می‌کنند و تولیدی‌ها و کارخانجات می‌توانند با طراحی سایت صنعتی واسطه‌ها را حذف نموده و صاحب سود بیشتری شوند. شرکت‌ها نیز می‌توانند با طراحی سایت شرکتی کسب اعتبار کرده و از رقبا پیشی بگیرند و سهم بیشتری از بازار بگیرند. البته در کنار موارد بالا نباید از سئو و تاثیر شگرف آن بر انواع کسب و کار چشم‌پوشی کرد.

 

مزایای طراحی سایت در ماهشهر

 

سهولت خرید

اولین و مهم‌ترین مزایای طراحی سایت در ماهشهر، فراهم کردن ملزومات راحتی مردم است. چون با چند کلیک ساده می‌توانند هر آن‌چه که مورد نیازشان است را جستجو و پیدا کنند. با پیشرفت کردن تکنولوژی مردم نیز راحت طلب‌تر شده و دیگر به خود زحمت به خاطر سپردن اطلاعات را نمی‌دهند.

 

ایجاد شغل

موفقیت در عرصه وب، بستگی به تلاش و کار در اینترنت دارد. شاید خیلی از مردم نتوانند شغل بیرون از خانه داشته باشند و یا مغازه یا شرکتی راه بیاندازند. اما در فضای اینترنت به مقدار کافی جا برای تمام افراد وجود دارد و هر کسی می‌تواند به راحتی برای خود یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کند.

 

عدم محدودیت زمان و مکان

شما در هر ساعتی از شبانه‌روز و یا هر موقع که مایل باشید می‌توانید وارد سایت خود شوید و محتوا به آن اضافه کنید یا این‌که آن را تغییر دهید و ویرایش کنید. این در حالی است که شما نمی‌توانید به شرکت و مغازه خود هر ساعتی در طول روز و هفته که بخواهید بروید.

 

افزایش فروش

شما اگر کار خود را درست، به موقع و به نحو احسن انجام دهید باعث اعتماد مردم و در نتیجه داشتن مشتری‌های بیشتری می‌شود. طراحی سایت در ماهشهر توانسته تا حدودی رضایت مشتریان را جلب کند و روز‌به‌روز مراجعه کنندگان بیشتری را داشته باشد. در صورتی سایت شما مشتری نخواهد داشت که در اینترنت فعالیت نداشته باشید، به‌روز نباشید، محتوای خوبی نداشته باشید و… شما با به‌روز بودن به راحتی می‌توانید به سایت خود رونق بخشیده و پیشرفت خوبی داشته باشید.

 

ارائه توضیح محصوولات

همچنین این روز‌ها خرید کردن‌های اینترنتی مدام در حال افزایش است. محصولات و کالاهای خود را برای مردم با شفافیت توضیح دهید و درست و به موقع به دست آن‌ها برسانید. به‌طورکلی کاری کنید که ریسک خریدن کردن از شما پایین بیاید. رقبای خود را شناسایی کنید و کالای خود را با آن‌ها مقایسه کنید و به رقابت بپردازید.

 

امکان نظرسنجی از مشتریان

استفاده از نظر مشتریان و گرفتن نظرسنجی‌های مداوم از طریق سایت می‌تواند در پیشبرد اهداف یک شرکت و یا یک سازمان و در کل یک کسب و کار نقش موثری داشته باشد. با استفاده از تکنولوژی‌های نوین نیپاسیستم طراحی سایت در ماهشهر شما می‌توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.

 

مثال موفق طراحی سایت در ماهشهر

یکی از کسب و کار‌های موفق در ماهشهر که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی ماهشهر مارکت است. این سایت با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کند و فروش فوق العاده‌ای دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در ماهشهر باشند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چراکه امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب‌سایت‌ها می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب‌سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • ایجاد امکان بازپس‌گیری کالا در بازه زمانی معین
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد. محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا مستقیماً از وب‌سایت‌های‌آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به‌فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

شما می‌توانید با طراحی وب‌سایت تجاری خود در ماهشهر، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. بنابراین شما می‌توانید با داشتن یک وب‌سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت بهتر و بیشتر درآمد کسب و کار کنید.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *