جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
CPM در تبلیغات
 CPM در تبلیغات
شکیبا اجتهادی
۲۶ فروردین ۱۴۰۲

پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از منابع Cost per thousand را برای CPM بکار‌‌‌ می‌برند. علت آن نیز این است که کارشناسان بازاریابی از زبان نسبتا قدیمی، مرده و عمدتاً فراموش شده را به کار برده‌اند. CPM در تبلیغات یکی از رایج‌‌‌ترین روش‌‌ها برای خرید در رسانه دیجیتال است.

CPM در تبلیغات به معنای هزینه به ازای نمایش یا ایمپرشن است. از این روش در کمپین‌‌های بازاریابی، شبکه‌‌های اجتماعی و بازاریابی اینترنت استفاده بسیاری‌‌‌ می‌شود. CPM به کسب و کارها کمک‌‌‌ می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند. به بیان دیگر، به منظور افزایش آگاهی از برند و محصول راه‌اندازی‌‌‌ می‌شود. برای مثال یک شرکت آبمعدنی را در نظر بگیرید. اگرچه شرکت‌‌های بسیاری برای تولید آب معدنی وجود دارند، اما شرکت برای معرفی و صرفا اعلام وجود در بازار از CPM در تبلیغات استفاده‌‌‌ می‌کند.

مزایای استفاده از CPM در تبلیغات

به دلیل این‌که در تبلیغات نمایشی پرداخت‌‌ها به ازای تعداد بازدید از آن تبلیغ محاسبه‌‌‌ می‌شود، بازدهی کمتری نسبت به دیگر روش‌‌ها دارد اما تفاوت آن با دیگر روش‌‌ها باعث‌‌‌ می‌شود که هنوز هم مورد استقبال زیادی قرار گیرد. برخی از مزایای CPM  در تبلیغات عبارتند از:

  • بهتر دیده‌شدن برند
  • افزایش اعتبار
  • امکان نمایش برای مخاطبین هدف
  • بهبود نرخ تبدیل

تبلیغات نمایشی یکی از منابع اصلی درآمد باری وب سایت‌‌ها به حساب‌‌‌ می‌آید و به دلیل ساده بودن آن‌‌ها طرفدارهای بسیاری دارد اما لزوما برای همه مفید نیست. به همین دلیل بهتر است پیش از استفاده از این روش از افرادی که در این زمینه تجربه دارند، کمک بگیرید. شما‌‌‌ می‌توانید برای دریافت مشاوره و تعیین بهترین روش برای تبلیغات خود با شرکت نیپاسیستم در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید تبلیغات آنلاین خود را به نیپاسیستم بسپارید تا از نتیجه‌گیری آن اطمینان داشته باشید.

 

 

 

Rate this post
شکیبا اجتهادی

شکیبا اجتهادی

دانش آموخته مهندسی معماری - کار خود را با تولید محتوا به زبان انگلیسی برای وب سایت های خارجی آغاز کرده و به تازگی وارد عرصه سئو و دیجیتال مارکتینگ شده است.

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *