جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت کلینیک زیبایی
طراحی سایت کلینیک زیبایی
طراح وب سایت
۸ آبان ۱۴۰۰

همچنان که هنگام ورود به یک کلینیک تخصصی، مردم با دیدن فضایی شیک و زیبا و مدرن، بهتر اعتماد می‌کنند. طراحی وب‌سایت خوب و حرفه‌ای، می‌تواند نقش موثری در آشنا کردن مردم با کلینیک شما بازی کند. در طراحی سایت کلینیک زیبایی و پزشکی مهم است که از تصاویر و جلوه‌های بصری به شکل خاص و منحصر به فردی مورد استفاده قرار بگیرد. این امر باعث می‌شود افراد زیادی را به خود جذب کند.

به‌دلیل گستردگی فعالیت کلینیک‌های زیبایی و پزشکی، طراح وب‌سایت می‌تواند وب‌سایت کلینیک زیبایی و پزشکی را به‌صورت حرفه‌ای برنامه نویسی کند و در دسترس کاربران قرار دهد. سایت کلینیک زیبایی و پزشکی را مراکز کلینیک و درمانگاه‌ها سفارش می‌دهند و به آنان امکان متعددی چون معرفی پزشکان کلینیک و درمانگاه، امکان ثبت ژورنال‌ها و مقالات پزشکی، نمایش خدمات پزشکی، امکان تعیین وقت به‌صورت آنلاین، نشر اخبار پزشکی، نمایش اطلاعیه‌هایی در رابطه با قراردادهای بیمه‌ای کلینیک و… می‌دهد.

 

مزایای طراحی سایت کلینیک زیبایی

  • امکان جذب متقاضیان و مشتریان بیشتر
  • ارتباط بهتر با مشتریان از طریق اینترنت و پاسخ دهی به سوالات آن‌ها
  • نمایش اطلاعات تماس به طور کامل و دقیق به مشتریان و بازدید کنندگان
  • نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به طور کامل
  • تخصیص بخش مشاوره در طراحی سایت جهت ارتباط بیشتر با مشتری‌ها
  • ارائه آموزش‌هایی در رابطه با سلامت و زیبایی و امکان کمک به افراد مختلف جامعه از طریق مطالب موجود در طراحی سایت کلینیک زیبایی
  • همچنین در صورتی که محصولاتی را هم برای فروش به مشتریان خود داشته باشید می‌توانید امکانات مورد نیاز فروشگاهی را نیز به طراحی سایت خود اضافه کند و فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

 

مشاوره راه‌اندازی سایت کلینیک زیبایی

برای بهتر دیده شدن مطالب، می‌بایست نکاتی را در سایت قرار داد که افراد مایل به آگاهی و استفاده از آن‌ها باشند. برای مثال در رابطه با کلینیک زیبایی، باید در ابتدا معرفی رزومه صورت گیرد و خدمات آنلاین مانند تعیین وقت به‌صورت اینترنتی و یا حتی مشاوره به‌صورت آنلاین وجود داشته باشد، طراحی و سئو سایت کلینیک زیبایی، ثبت اخبار‌های مهم و تازه کلینیک پزشکی را در متن قرار می‌دهد و موجب می‌شود سایت در معرض دید روزانه صد‌ها نفر قرار گیرد که وجود این مسئله رونق اقتصادی به علت معرفی کلینیک زیبایی را به همراه دارد.

باید دقت داشته باشید که این کار نیازمند بهینه‌سازی است تا مطلب در موتور‌های جستجو قرار گیرند. رعایت نکاتی همچو کلمات کلیدی، موضوع، نوع نوشتار، نوع مطالب و پیوند‌های موجود در این امر به شدت مهم است و بر همین اساس طبقه‌بندی خواهد شد. بنابراین برای طراحی و سئو سایت کلینیک زیبایی، حتما باید به متخصص این امر مراجع نمود. با مطرح کردن صحیح سایت موجب بازدید بی‌شمار افراد از این مطلب شوند و تبلیغات نیز موفقیت آمیز، اثر‌گذاری داشته باشد.

 

کلمات کلیدی

همه کلینیک‌هایی که اقدام به طراحی سایت می‌کنند دوست دارند که در نتایج صفحه اول گوگل دیده شوند. از این طریق می‌توانند مشتری بیشتری جذب نمایند. از این رو، کلمات کلیدی که در این زمینه کار می شود بسیار دشوار هستند و برای این‌که یکی از نتایج بالا در جستجو گوگل باشند کار زیادی را می‌طلبند. در زیر برخی از این کلمات را که طرفداران زیادی دارد ذکر می کنیم: جراحی زیبایی، جراحی پلاستیک، جراحی بینی، پروتز سینه، پروتز باسن، کاشت مو، لیزر مو، کلینیک زیبایی، پروتز لب، کاشت ابرو و…

 

 اهمیت طراحی سایت کلینیک زیبایی

از مزایای این روش می‌توان به جذب زیاد افراد به این کلینیک اشاره کرد. امکان برقراری ارتباط مشتریان با این کلینیک از طریق آنلاین و غیرحضوری که رضایت کامل آن‌ها را در بردارد. نمایش آدرس، شماره تماس، شرایط کلینیک زیبایی، نمایش نوع فضا و مکان کلینیک و در نهایت به معرفی دقیق کلینیک می‌پردازد. کلیه موارد گفته شده باعث می‌شود کلینیک زیبایی به‌صورت غیرمستقیم و یا مستقیم مطرح شده و به استقبال مردم قرار گیرد و موجب جذب مشتریان زیاد کلینیک نام برده گردد و جایگاه و اعتبار کلینیک زیبایی بالا برود.

 

سئو پزشکی چیست؟

به بیان ساده، سئو پزشکی فرآیند افزایش رتبه‌بندی سایت در موتور جستجو برای سایت‌های پزشکی شما است. به همین دلیل مراکز درمانی و پزشکان راحت‌تر می‌توانند بیماران را جذب کلینیک یا مرکز درمانی خود کنند.

 

چرا باید روی سئو سرمایه‌گذاری کنیم؟

بیایید صادق باشیم، روش قدیمی برای همه زمان‌ها جوابگو نیست. با توجه به انقلاب دیجیتال خدمات مصرف‌کنندگان، بیماران از طریق گوشی‌های موبایل خود به دنبال پزشکان و بیمارستان‌های جدید و همچنین به دنبال مراکز درمانی آنلاین هستند. از آنجایی که ۵۵ درصد از جستجوکننده‌ها فقط چند لینک اول نتایج را می‌بینند، به همین دلیل اگر شما از سئو استفاده نکنید میدان را به حریف داده‌اید. برخی از پزشکان فکر می‌کنند که استفاده از تبلیغات کلیکی در گوگل کافی است. در صورتی که اگر زمان کافی ندارید تبلیغات کلیکی نیاز جستجوگران را برآورده می‌کند.

روش نادرست، نوع نگاه کردن به آن است. استفاده از تبلیغات کلیکی در گوگل به جای سئو سایت مثل این است که بر روی یک زخم عمیق چسب زخم بزنید. ممکن است که یکسری مسائل و مشکلات را به‌صورت موقتی و برای کوتاه‌مدت حل کند. اما برای نتایج بیشتر باید بر روی یکسری تکنیک‌های تبلیغاتی دیگر تکیه کنید. برخی از متد‌های تیم ما در سئو پزشکی برای حضور سایت کلینیک شما در نتایج بالای جستجوی گوگل دلایل مشخصی وجود دارد. از طریق این متدها گوگل سایت شما را در نتایج جستجو در بالاترین مکان قرار می‌دهد. نتایج جستجو خروجی گوگل براساس الگوریتمی طراحی شده‌است که لینک‌های مرتبط‌‌تر را ارائه می‌دهد و به سوالات جستجوگر‌ها جواب می‌دهد. در حالی که بیشتر از ۲۰۰ فاکتور رتبه‌بندی وجود دارد در حالت کلی عبارتند از:

  • سایت پزشکی شما نیاز است که سریع، دارای امنیت بالا و نسخه موبایل عالی داشته باشد.
  • شما به چند صفحه با محتوای با کیفیت نیاز دارید (صفحات هدف) که برای سئو پزشکی بهینه‌ باشد.
  • باید از کلمات کلیدی پزشکی درستی استفاده کنید.
  • صفحات وب‌سایت شما به یک طرح و شمای پزشکی نیاز دارد و همچنین باید از تگ‌های عنوان و متای توصیفی بهینه‌ استفاده کنید.
  • به ویدیو‌ها و تصاویر مناسب نیاز دارید.
  • شما به سئو خارجی قدرتمندی نیاز دارید مثال سیگنال‌های اجتماعی، بک لینک‌های با کیفیت و نقل‌قول‌های فهرست‌بندی شده نیاز دارید.
  • صفحه کسب و کارتان باید ۱۰۰ درصد کامل باشد.
کلام آخر

کارشناسان طراحی و توسعه وب‌سایت نیپاسیستم از همین الان آماده انجام پروژه‌های شما در زمینه‌های طراحی سایت صنعتی، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای تخصصی هستند. در صورت نیاز به مشاوره، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. تیم بازرگانی پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل خواهد کرد. بعد از این جلسه، مراحل انجام کار آغاز می‌گردد. ما به شما استراتژی کلی دیجیتال مارکتینگ و برنامه‌زمانبندی اجرای آن را ارائه می‌کنیم. پس از آن، عملیات توسط تیم ما و مطابق برنامه و استراتژی ارائه شده انجام خواهد شد.

۴.۶/۵ - (۲۳ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *