جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت کارخانه ای
طراحی سایت کارخانه
طراح وب سایت
۴ آبان ۱۴۰۰

‍‌‍با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی اکثر افراد به اینترنت، وابستگی کارهای روزمره به آن روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. از آن‌جا که کارخانه‌ها یکی از قسمت‌های مهم زندگی روزانه مردم را به‌طور غیرمستقیم تشکیل می‌دهند، روزبه‌روز حضور پررنگ‌تری در فضای مجازی دارند. اگرچه بسیاری از کسب‌وکارها و به‌طور خاص کارخانه‌ها، به‌دلیل پیشرفت در دنیای اینترنت از حالت سنتی به دنیای مدرن تولید و تجارت روی آورده‌اند؛ اما همچنان بسیاری از آن‌ها از این ظرفیت عظیم برای طراحی سایت کارخانه بهره‌ای نبرده‌اند. همین مسئله موجب شده است که بسیاری از کارخانه‌ها همچنان ناشناخته و کوچک باقی بمانند و افراد زیادی تمایل به خرید از آن‌ها نداشته باشند.

امروزه برخلاف گذشته فرآیند خرید بسیار ساده و آسان‌تر شده‌است و مشتری می‌تواند با یک کلیک ساده از بین گزینه‌های موجود بهترین انتخاب را داشته باشد و می‌توان گفت که با ایجاد امکان خرید مستقیم و حذف واسطه‌ها، کارها برای همه بسیار آسان‌تر شده است. بنابراین می‌توان گفت طراحی سایت کارخانه‌ای یکی از مواردی است که تبدیل به الزام برای توسعه و معرفی صنعت‌ها شده‌است و می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

 

اهمیت طراحی سایت کارخانه

همان‌طور که گفتیم، کارخانه‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. از طرفی کارخانه‌ها به عنوان قلب صنعت هر کشور هستند و تاثیر غیرقابل توصیف آن‌ها بر اقتصاد انکار ناشدنی است. صرف‌نظر از حوزه فعالیت کارخانه، شما می‌توانید با مدیریت مناسب بخش‌های مختلف که شامل تهیه مواد اولیه، فرآیند تولید و فروش است، کسب‌وکار خود را گسترش دهید. در واقع طراحی سایت برای کارخانه بهترین راه برای ربودن گوی رقابت از سایر همکاران است. حتی اگر شما درآمد بسیار بالایی داشته باشید، باز هم طراحی سایت کارخانه می‌تواند سبب شود که رقبای شما نتوانند با تبلیغات گسترده از شما پیشی بگیرند. در حقیقت باید به طراحی سایت به چشم یک فرصت نگریست.

از دلایل دیگر لزوم طراحی سایت می‌توان به رقابت با سایر کارخانه‌های همکار اشاره نمود. در واقع شما با طراحی سایت برای کارخانه خود می‌توانید با نمایش محصولات و قیمت‌ها و محتویات محصولات وارد عرصه رقابت با همکارانی شوید که در صنف شما از فضای وب نیز استفاده می‌نمایند.

 

مزایای طراحی سایت معرفی کارخانه

در دنیای امروزی، اگر کسب‌وکاری وجود داشته باشد که برای آن وب‌سایتی طراحی نشده است می‌توان آن را بدون هویت نامید. چراکه اهمیت نیاز به حضور در دنیای دیجیتال از هیچکس پنهان نیست. واحد‌های صنعتی و کارخانه‌ها، از مهم‌ترین مکان‌ها جهت شکل‌گیری و شکوفایی اقتصاد هر کشوری هستند و داشتن توجه ویژه به آن‌ها می‌تواند در موفقیت بین‌المللی صنایع نقش بزرگی ایفا کند. بنابراین طراحی سایت کارخانه‌ای می‌تواند به‌طور غیرمستقیم در این موضوع دخیل باشد. طراحی سایت کارخانه‌ای مزایای متعددی دارد که بسیاری از آن‌ها حتی برای کسب‌وکار‌های مختلف نیز مشترک است. اما اگر فکر می‌کنید که کارخانه شما برندی معروف و شناخته شده‌است و نیازی به حضور در دنیای مجازی ندارد، باید گفت که شما سخت در اشتباه هستید.

طراحی سایت کارخانه‌ای مزایای متعددی دارد و آن‌چه بیان شد، تنها تعداد اندکی از مزایای بی‌نظیر حضور در فضای مجازی است. برخی دیگر از فواید طراحی سایت عبارتند از:

  • کاهش هزینه‌ها
    بسیاری از کارخانه‌های نوپا برای کسب بازار مناسب به‌دنبال صرف هزینه‌های گزافی جهت تبلیغات برند خود هستند. این در حالی است که یکی از آسان‌ترین، ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها جهت تبلیغات، طراحی سایت کارخانه‌ای است.
  • در دسترس بودن برای همه
    اینترنت جز جدانشدنی از زندگی روزانه تقریبا تمام مردم دنیا شده‌است. پس یکی از در دسترس‌ترین ابزارها جهت معرفی، حضور شما در آن است که کاربران می‌توانند در هر زمان و هرجا، با فعالیت و تولیدات شما آشنا شوند.
  • بازاریابی به وسعت یک جهان
    بازاریابی برای سایت شما از هر روش دیگری مقرون به‌صرفه‌تر است. زیرا شما با راه‌اندازی یک سایت سئو شده می‌توانید این کار را به‌راحتی انجام دهید و در صفحه اول جستجوی کاربران قرار بگیرید.

علاوه‌بر مواردی که به تفسیر ذکر شد، موارد بسیاری وجود دارند که عبارتند از:

  • کسب اعتبار بیشتر
  • به‌روز بودن
  • مزایای مادام‌العمر
  • ارائه آسان و بهتر خدمات

 

هدف طراحی سایت کارخانه‌ای چیست؟

با وجود افزایش کاربران اینترنت و تغییر روش کارها به صورت آنلاین، در سال‌های آینده روند رو به رشد توسعه کسب‌وکار‌های اینترنتی بیش از هر زمانی خواهد بود. بنابراین طراحی یک سایت کارخانه‌ای که بتوانید از طریق آن در بازار رقابت‌های جهانی نیز فعالیت داشته باشید، تاثیر بسیاری بر موفقیت کارخانه شما خواهد داشت. برای فواید طراحی سایت علاوه‌بر مواردی که در این مقاله ذکر شد، می‌توان ساعت‌ها دلایل مختلف آورد و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

هر مجموعه یا سازمانی با هدف خاصی اقدام به طراحی سایت می‌کند و این هدف برای کارخانه‌ها نیز واضح است. امروزه مانند گذشته تولیدات هر محصولی منحصرا در دست یک کارخانه قرار ندارد و یک محصول را کارخانه‌های مختلفی ارائه می‌دهد. بنابراین مشتریان لازم است از بین انتخاب‌های مختلف یکی را برگزینند. در این شرایط فروش محصولات مختلف کمی دشوار به نظر می‌رسد. اما به کمک طراحی سایت کارخانه‌ای می‌توان با کسب اعتبار از گوگل از طریق سئو مناسب برند خود را به‌راحتی تبدیل به یک نام شناخته‌شده در بین مردم کرد. ما در نیپاسیستم در کنار شما هستیم تا با طراحی یک سایت کارخانه‌ای حرفه‌ای به توسعه و پیشرفت کسب‌وکار شما کمک کنیم.

 

امکانات سایت معرفی کارخانهطراحی سایت کارخانه

هر وب سایت با توجه به نیازها و اهداف راه‌اندازی آن نیازمند امکانات مختلفی است که به صورت اختصاصی برای آن فراهم می شود. سایت کارخانه‌ای نیز باید شامل کلیه امکانات و تصاویر مرتبط با مجموعه موردنظر باشد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تصاویری از جوایز، لوح‌های تقدیر و…
  • تصاویری با کیفیت از محصولات تولیدی کارخانه
  • بخش بلاگ و اخبار
  • تصاویر کارخانه در حال فعالیت با حضور کارگران
  • تصاویری از مدیران و موسسان آن
  • عکس از مجوزهای مجموعه
  • تصویر از بارگیری و باربری محصولات کارخانه
  • قسمت درباره ما
  •  تماس با ما
  • قسمت فروشگاهی جهت خرید مشتریان (درصورت نیاز)

مواردی که گفته شد تنها بخشی از قسمت‌هایی است که یک وب سایت کارخانه‌ای باید داشته باشد و تمامی امکانات اختصاصی آن می‌تواند مطابق خواسته مشتری تغییر، اضافه یا کاست‍‌‍‍‌‍ه شود.

 

اهمیت سئو در طراحی سایت کارخانه

علاوه بر تمامی مواردی که به آن اشاره شد، شما برای موفقیت نیازمند یک روش بهتر هستید تا بتوانید به‌خوبی در بین رقبا دی‍‌‍ده شوید. بنابراین طراحی یک سایت کارخانه‌ای نمی‌تواند به تنهایی کافی باشد. سئو یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف است. باتوجه به این‌که این‌روزها اکثر افراد تمام نیازها و یا سوالات خود را در گوگل جستجو می‌کنند، طراحی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. البته باید در نظر داشت که همواره رقبای سرسختی پیش روی شما خواهند بود. برای این‌که از این رقابت تنگاتنگ عقب نمانید، سئو و بالا برد‌ن ترافیک سایت راه حل آن است.

سئو کردن سایت در واقع از مهم‌ترین ابزار‌های معرفی هر برند و کسب‌وکار به مشتریان است. ممکن است از دید مدیرانی که به شیوه سنتی فکر می‌کنند، سئو تنها یک هزینه اضافی باشد. این در صورتی است که بهینه‌سازی اصولی سایت می‌تواند موجب بالا بردن میزان فروش و ارتقای کسب‌وکار در زمانی کوتاه شود. در حقیقت می‌توان گفت که وب سایتی که سئو نشده باشد، هیچ ارزش خاصی برای شما نخواهد داشت.

باید اشاره داشت که سئو سایت کارخانه‌ای در بلند مدت نیز بدون منافع نخواهد بود. در بلند مدت نیز به واسطه یک سئوی اصولی که توسط یک سئو کار زبده انجام می‌گیرد، همچنان موجب روند صعودی خواهد شد. این پروسه تحت تاثیر الگوریتم‌های موتور‌های جستجوگر و در بازه ۲ تا ۶ ماه صورت می‌پذیرد. در نهایت توصیه ما به شما این خواهد بود که ابدا از سئو سایت کارخانه‌ای خود غافل نشوید. زیرا درختی که با طراحی سایت در خاک نهاده‌اید، بی‌ثمر خواهد ماند.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *