جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت کارخانه کنسرو
طراحی سایت کارخانه کنسرو
طراح وب سایت
۱۶ آبان ۱۴۰۰

در ابتدا بهتر است هدف از طراحی سایت صنایع غذایی را بیان کنیم. برای هر شغلی سایت یک امر واجب برای کسب درآمد بیشتر است اما این اهمیت برای هر شغلی و کسب و کار متفاوت است. اهمیت این مورد برای صنایع غذایی و کارخانجات بسیار زیاد است. به این معنی که نبود آن قابل تصور نیست. بنابراین این امر برای یک طراحی سایت کارخانه کنسرو اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مشتریان را می‌تواند به راحتی با شما مرتبط کند. شما می‌توانید محصولات مختلف خود را به راحتی از طریق اینترنت و پست جمهوری اسلامی ایران، به دست مشتریان برسانید. البته این جزیی از مواردی است که برای سایت صنایع غذای اختیاری است و این شما هستید که با کمک سئو جامعه هدف را مشخص می‌کنید و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنید.

 

سئو سایت کارخانه کنسرو

سئو یا Search Engine Optimization راه بهینه کردن و شناساندن سایت به کاربر در موتور جستجو از طریق شناخت الگو‌های ربات‌های جستجو گوگل و استفاده از آن برای معرفی شدن به کاربر SEO عملکرد و رتبه سایت را در گوگل بالا می‌برد و از کد نویسی، طراحی تا مقوله بندی، نظرات کاربران و… را دربرمی‌گیرد. سئو باعث افزایش رتبه شما در گوگل می‌شود و هدف آن نمایه اول گوگل شدن است.

 

چرا برای یک کارخانه تولید کنسرو به سایت نیازمندیم؟

در سایت کارخانه صنایع غذایی می‌توانیذ مطالب مرتبط و ویدیوهای آموزش آشپزی برای بالا بردن سئو و بازدید از طراحی سایت قرار دهید. هر چه بازدید از طراحی سایت شما بیشتر باشد، رتبه شما در گوگل بالاتر می رود. این موضوع باعث فروش بیشتر شما نسبت به سایر رقیبانتان است. اقدامات زیادی وجود ندارد تا شما بتوانید به عنوان مالک یک کسب و کار غذایی در دنیای مجازی انجام دهید. با این حال می‌توانید از مزایای آنلاین بودن در دنیای وب بهره‌ کافی را ببرید.

اگر محصولات غذایی شما با کیفیت مناسبی تولید شده باشند، شفافیت در پروسه‌ تولید می‌تواند مهر تاییدی بر عملکرد شما باشد. این شرایط را در نظر بگیرید که در حال حاضر اعتماد مردم به محصولات تولیدی غذایی کشور نیز کم شده است. رقابت در زمینه شفاف بودن کسب و کارهای حوزه‌ تولید مواد غذایی تقریبا وجود ندارد! گذاشتن چنین ویژگی‌هایی گذشته از هزینه‌هایی که برای شما دارند، می‌تواند برند شما را معتبرتر از گذشته سازند.

 

عملکرد سئو

سئو با استفاده از کلیدواژه‌ها جامعه هدف را از طریق ربات‌های گوگل شناسایی می‌کند و صفحه را فقط به افرادی که به خدمات شما نیازمند هستند نشان می‌دهد. همچنین با طبقه‌بندی به نمایش مطالب به صورت تخصصی می‌پردازد و هر مطلب را در نتیجه جستجوی خاصی ارائه می‌دهد.

 

تبلیغ به کمک سئو

در صنایع غذایی اجاره بیلبورد‌های یک شهر و معرفی یک هنرمند به عنوان چهره محصول یا قرعه‌کشی‌های میلیاردی یک امر طبیعی است. اما برند‌هایی را می‌شناسیم که بدون تبلیغ در سفره ما حضور دارند. به کمک سئو می‌توانید با شناسایی الگوریتم‌های مجازی به اولین نمایه هر کاربر تبدیل شوید. با این اتفاق با هر جستجو نام برندتان در گوشه ذهن‌ها حک می‌شود و برند شما بدون هزینه به صورت مولد به درآمدتان می‌افزاید.

 

بازخوردها

یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های برندهای تولیدی در هرزمینه‌ای، تبلیغات کلامی منفی است. شاید به همین دلیل خیلی از تولیدکنندگان در طراحی سایت خود بازخوردهای برند در وب سایتشان را در دسترس عموم قرار نمی‌دهد یا از بازخوردهای فیک و جعلی مثبت در نمایش بهتر تولیداتشان استفاده می‌کنند. بازخورد یکی از مهم‌ترین ابزار‌های شماست. نقاط قوت شما را به شما نشان می‌دهد تا آن‌ها را تقویت کنید و نقاط ضعفتان را نشان می‌دهد تا رفع کنید. به کمک بازخورد‌های کمی و کیفی اثر رفتارهایتان را بر سلیقه مشتری می‌سنجید تا مهر تایید یا رد را بر روی رفتار خود بزنید.

توصیه‌ی ما برای داشتن یک کسب‌‌ و کار موفق، عمومی کردن بازخوردهای طبیعی مشتریان و سعی در بهتر و زیاد کردن این بازخوردها در سایتتان است. به یاد داشته باشید که محصولات کنسروی شما با سلامت مردم در ارتباط هستند و شما نسبت به صنف‌های فروشی دیگر کار سختی برای جلب اعتماد مردم، مخصوصا در طراحی سایت مواد غذایی کارخانه یا تولیدی خود دارید. شما می‌توانید نام‌های جذابی همانند صدای مشتری برای این ویژگی انتخاب کنید تا حس دوستی میان شما و مشتریان خود ایجاد شود.

 

مشاوره دوره‌ای

مشاور سئو در مسیر کنارتان می‌ماند و با برسی فروش شما در هر منطقه و بررسی سیاست‌های شما در آن منطقه و شناسایی بهترین بازخورد‌ها در نقاط مختلف به شما نشان می‌دهد بر کدام بخش از جامعه بیشتر تمرکز کنید. علاوه بر این‌ها مشاور سئو با بررسی دقیق رقبا شما را همگام با دیگران نگه می‌دارد و در این مسیر به‌روز می‌مانید.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت کارخانه نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. پس از آن فرآیند کار آغاز شده و به‌ترتیب مراحل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات انجام می‌شود.

۴.۷/۵ - (۱۹ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *