جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت کارخانه ماءالشعیر
طراحی سایت کارخانه ماءالشعیر
طراح وب سایت
۱۶ آبان ۱۴۰۰

کارخانجات و کارخانه‌های تولیدی برای فروش محصولاتشان همیشه به چندین بازاریاب و عرضه کننده نیازمندند. ولی اگر یک کارخانه تازه تاسیس را در نظر بگیرید، در میان مردم علاوه بر بازاریاب نیازمند جایگاهی برای تبلیغات نیز خواهد بود. همچنین کارخانجات قدیمی نیز برای نگهداری مشتریان خود نیازمند چنین جایگاهی هستند. با پیشرفت اینترنت کارخانجات نیز پا به عرصه بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت گذاشته‌اند. بی‌شک می‌توان عنوان کرد که درحال حاضر تمامی کارخانجات معتبر یک وب‌سایت مربوط به خود تهیه کرده‌اند. طراحی سایت کارخانه ماءالشعیر در این زمینه بسیار مفید خواهد بود. اگر به‌دنبال دلایل ساخت سایت برای کارخانه ماءالشعیر هستید، اولین و مهم‌ترین دلیل را می‌توانیم رقابت با کارخانجات دیگر بیان کنیم. شما با طراحی یک وب‌سایت مخصوص کارخانه خود و نمایش محصولات، قیمت‌های مخصوص هر نوع ماءالشعیر محتویات درون محصولات و دیگر اطلاعات محصولات، می‌توانید با تمامی کارخانجات هم‌صنف خود رقابت کنید.

 

طراحی سایت کارخانه ماءالشعیر

در طراحی بعضی از وب‌سایت‌های کارخانجات محصولات علاوه بر نمایش به صورت عمومی نیز به فروش می‌رسد تا کارخانه به‌جای پرداخت هزینه واسطه مستقیم به خریدار سرویس دهد و هزینه‌های بازاریاب و فروشنده را از محصولات کم کند. با توجه به پیشرفت روز افزون اینترنت، بعید نیست که در سال‌های آینده به طور کلی تمامی خرید‌های مردم از طریق اینترنت انجام شود و کارخانجات سود بالاتری از فروش خود ببرند. در حال حاضر با مهیا شدن امکاناتی جهت پیشرفت وب‌سایت‌های شرکتی، ما در نیپاسیستم می‌توانیم علاوه بر طراحی وب‌سایت شما با هزینه‌ و زمانی معقول؛ آن را بهینه‌سازی کنیم.

امروزه با توجه به این‌که اغلب مردم دارای یک گوشی هوشمند هستند و نیمی از زمانشان را در فضای اینترنت و دنیای مجازی می‌گذرانند. این در حالی است که در گذشته تلویزیون هم سهم زیادی از وقت مردم را در دست داشت. همچنین مردم زمانی که در خارج از خانه یا محل کارشان بودند دیگر مثل امروز سرشان مشغول فعالیت در دنیای مجازی و اینترنت نبود. پس باید توجه داشته باشید که حضور در مقابل چشمان مردم در عصر حاضر تنها با داشتن یک سایت و دیده شدن در مقابل کاربران اینترنتی است.

 

سئو‌ سایت کارخانه ماءالشعیر

سئو سایت به استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های که جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای به‌دست آوردن جایگاه‌های بالا در موتورهای جستجو است، گفته می‌شود. بهینه‌سازی سایت باعث ظاهر شدن وب‌سایت شما در موتورهای جستجو شده که متعاقبا به رونق کسب‌وکارتان کمک بزرگی خواهد کرد. بهینه‌سازی سایت باعث می‌شود هنگامی که کلمات کلیدی مربوط به ماءالشعیر جستجو شد، وب‌سایت شما در صفحه نخست موتورهای جستجو ظاهر شود.

 

اثرات سئو در طراحی سایت

ماءالشعیر با برندهای متعددی عرضه می‌شوند و شما برای تقویت وب‌سایت خود باید با توجه به نوع فعالیتی که دارید، کلمات کاربردی و خاص خود را به درستی انتخاب کنید. سپس بر اساس آن‌ها، کار سئو و بک لینک را برای بهینه‌سازی سایت صنایع خود به صورت استاندارد انجام دهید.

 

کلمات کلیدی

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، مهم‌ترین بخش از سئو کردن وب‌سایت کارخانه شماست. اما چرا این موضوع اینقدر مهم است؟ زیرا این کلمات کلیدی سایت شما هستند که به تمامی فعالیت‌های سئوی سایت شما جهت می‌دهند. بدون کلمات کلیدی شما نمی‌توانید صفحه محصول یا دسته بندی محصولات خود در سایت را سئو کنید. چه بخواهید چه نخواهید این لیست کلمات کلیدی سایت شماست که بر روی سئو فنی سایت (Technical SEO) نیز تاثیر می‌گذارد. دقیقا به خاطر همین موضوع معماری سایت شما (Site Architecture) و آدرس‌های صفحات نیاز دارند که با توجه به کلمه کلیدی مرتبط بهینه شوند. پس پیدا کردن کلمات کلیدی یک بخش مهم از سئو سازی وب‌سایت فروشگاهی است. در مورد سایت ماءالشعیر نیز ما کلماتی مناسب شما پیشنهاد خواهیم داد.

 

کلام آخر

طراحی و‌بهینه‌سازی سایت جزئی جدا نشدنی از صنعت امروز است. بنابر این اقدام به اجرایی شدن آن می‌تواند نقطه عطفی در کسب و کار شما باشد. پیشنهاد ما همکاری با یک شرکت معتبر مثل نیپاسیستم جهت این امر است.

 

با توجه به هر آن چه که گفته شد، احتمالا از اهمیت طراحی سایت صنعتی آگاه شده‌اید. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت اختصاصی خود هستید، فرصت طلایی از آن شما است. شرکت نیپاسیستم با برخورداری از کارشناسان طراحی و توسعه وب سایت آماده انجام پروژه‌های شما در زمینه طراحی سایت صنعتی، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای تخصصی است. شما می‌‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق صفحه تماس با ما و پرکردن فرم، درخواست خود را ارسال کنید. تیم ما از ابتدا همراه شما خواهد بود تا بتوانید تمام مسیر را با مشاوره از افراد تخصصی طی کنید.

۴.۶/۵ - (۲۰ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *