جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت کارخانه لوله
طراحی سایت کارخانه لوله
طراح وب سایت
۱۶ آبان ۱۴۰۰

صنایع لوله، اتصالات و پروفیل در جهان بسیار مهم بوده و حجم بالایی از صادرات و واردات مبادی ورودی و خروجی گمرکی کشورهای در حال توسعه و پیشرفته را تشکیل می‌دهند. با یک جستجوی ساده در سایت‌هایی که آمار صادرات و واردات تمام محصولات را از مبادی گمرکی سراسر دنیا اعلام می‌کنند، می‌توان جایگاه این صنعت را در دنیا متوجه شد. سالانه بیش از صدها میلیون دلار پول تنها برای خرید و فروش محصولات این صنعت در دنیا جابه‌جا می‌شود. کافی است آمار طراحی سایت کارخانه لوله را بررسی کنید.

در چنین بازاری سهم کشور ما نسبت به ظرفیتی که دارد، بسیار اندک است. این نشان می‌دهد که کارخانجات لوله، اتصالات و پروفیل، هنوز متوجه تاثیر و قدرت اینترنت نشده‌اند. برای رقابت در فضای اینترنت ایران، در حال حاضر با توجه به غفلت اکثریت تولیدکنندگان، تنها رعایت چند اصل ساده و سپردن کار طراحی به تیم‌های خبره فنی ساخت سایت لوله و اتصالات کافی است. همانند طراحی سایت تاسیساتی، مخاطبان شما در طراحی سایت لوله، اتصالات و پروفیل افرادی خاص و فعالان این حوزه هستند. شما در چنین سایت‌هایی به ندرت با افراد عادی سروکار خواهید داشت. بنابراین اصل مهم در طراحی این سایت‌ها، شناسایی دقیق انواع مخاطب‌ها و سپس نیازسنجی از آن‌ها است. با بیان مثالی سعی می‌کنیم این موضوع را بیشتر برای شما باز کنیم.

 

مزایای طراحی سایت کارخانه تولید لوله

در طراحی سایت لوله، اتصالات و پروفیل یکی از مهم‌ترین نکات در افزایش بهره‌وری سایت، مخاطب شناسی است. تعداد محدودی از صنایع مانند لوله و پروفیل به شکلی هستند که در سایت‌های خود نیاز به ابزار عمومی برای کاربران معمولی ندارند. در عوض باید از جنبه‌های دیگر این سایت‌ها در برابر رقبا تقویت شوند تا به‌راحتی بتوانند به صفحات اول راه پیدا کنند. کارخانه‌های تولید این محصولات، معمولا از پتانسیل اینترنت برای افزایش مشتریان داخلی و حتی خارجی، غافل شده‌اند.

در سال‌های اخیر، رقابت در این عرصه در حال تشدید است. تعدادی از شرکت‌ها به صورت جدی به حوزه اینترنت وارد شده‌اند و سایت‌های حرفه‌ای طراحی می‌کنند. هزینه‌های این طراحی‌ها بنا به ابزار و امکاناتی که شما درخواست می‌کنید یا پیشنهادات تیم طراحی سایت، متفاوت است. البته قطعا هزینه‌های بالاتر، امکانات بالاتر و نتایج بهتری به‌همراه خواهند داشت. در صورت همکاری با طراحان باسابقه و البته آگاه از شکل کسب و کار و تولیدات شما، می‌توانید به سرعت در صفحه اول نتایج قرار بگیرید. برای به‌دست آوردن این جایگاه، لازم است تا اصولی در طراحی سایت لوله و اتصالات رعایت شود. بهتر است بدانید این اصول و راهبردها کاملا کارشناسی شده و بر مبنای مقایسه جایگاه‌ها و بررسی سایت‌های برتر ایرانی و خارجی در این حوزه است.

 

سئو چیست؟ چگونه سایت خود را سئو کنیم؟

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌باشد. سئو راهکاری برای افزایش ترافیک وب‌سایت و کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل است که با رعایت دستورالعمل‌ها و تکنیک‌هایی که در بخش فنی سایت و تولید محتوا و همچنین عملیاتی که خارج از سایت روی آن انجام می‌شود به افزایش آمار بازدید سایت و درنتیجه فروش سایت کمک می‌کند.

 

انواع سئو سایت

 

سئو سایت داخلی

مجموعه تکنیک‌ها و روش‌هایی که موجب بهینه نمودن متغیرهای مختلف در درون صفحات وب می‌شوند، در دسته سئوداخلی قرار می‌گیرند.

 

سئو سایت خارجی

این مرحله در صورتی می‌تواند به‌خوبی بر روی یک سایت انجام شود که سئو داخلی قوی داشته باشید. این می‌تواند تکمیل کننده فرآیند بهینه‌سازی و سئو سایت باشد. سئو خارجی باید به صورت هماهنگ و در راستای سئو داخلی انجام شود تا بتواند نقش مکمل را داشته باشد.

 

سئوسایت تولید لوله و پروفیل

شرکت‌های تاسیساتی خدمات گوناگونی ارائه می‌دهند. بنابر این شانس این را دارند که در قسمت‌های مختلف، سایت خود را سئو کنند. برای این کار باید از کلمات کلیدی که مردم اکثرا در گوگل به دنبال آن هستند استفاده کنند. برای اینکار می‌توان از ابزارهای گوگل استفاده کرد. با استفاده از این برنامه که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است می‌توانید کلماتی را که می‌خواهید در آن سئو شوید وارد کنید. این سایت اطلاعاتی چون میزان رقابت، میزان جستجو عبارت را به شما نشان می‌دهد. حتی می‌توانید متوجه شوید که کدام کلمات در کدام شهر جستجوی بالاتری دارند.

 

تاثیر سئو سایت بر شرکت‌های تاسیساتی

تاثیری که سئو بر تمامی مشاغل می‌گذارد این است که امکان مشاهده سایت و رجوع به آن از طریق کاربران بالا می‌رود. در نتیجه می‌توانید خدمات و محصولات خود را به افراد بیشتری ارائه دهید. این کار باعث افزایش درآمد شما خواهد شد. اگر سایت شما در صفحه اول گوگل باشد با زمانی که در صفحه سوم باشد تفاوت زیادی دارد. زیرا افراد هدف خود را معمولا در صفحه اول گوگل پیدا می‌کنند و صفحات بعدی شانس زیادی برای دیده شدن ندارند. حتی جایگاه اول در صفحه اول گوگل با جایگاه پنجم نیز تفاوت دارد. پس باید سعی بر کسب رتبه اول گوگل داشته باشید.

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت کارخانه نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. پس از آن فرآیند کار آغاز شده و به‌ترتیب مراحل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات انجام می‌شود.

۴.۸/۵ - (۲۳ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *