جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت کارخانه تولید غذای نیمه آماده
طراحی سایت کارخانه تولید غذای نیمه آماده
طراح وب سایت
۱۷ آبان ۱۴۰۰

طراحی سایت کارخانه تولید غذای نیمه آماده اگر مبتنی بر سئو باشد، در تمام ساعات شبانه‌روز اطلاعات و امکانات مربوطه را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. همچنین اعتبار کارخانه و همچنین اعتماد مشتریان را افزایش خواهد داد. از طرفی به صرفه بودن طراحی سئو سایت در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و… در دراز مدت بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. بنابراین هزینه سئوسایت به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه است.

طراحی سایت باعث پیشرفت شما نسبت به دیگر فعالان در این حوزه می‌شود. البته امروزه کارخانه‌های زیادی دارای وب‌سایت هستند. عدم فعالیت کارخانه شما در این زمینه، سبب می‌شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برخی ازفعالین این حوزه خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود ارائه می‌دهند. پس برای این‌که وارد این عرصه از بازار مجازی شوید و با سایر سایت‌ها رقابت کنید نیازمند سئو سایت هستید.

 

سئو سایت کارخانه تولید غذای نیمه آماده

SEO یا Search Engine Optimization راه بهینه کردن و شناساندن سایت به کاربر در موتور جستجو است. این‌کار از طریق شناخت الگوهای ربات‌های جستجو گوگل و استفاده از آن برای معرفی شدن به کاربر، SEO عملکرد و رتبه سایت را در گوگل بالا می‌برد. سئو از کد نویسی، طراحی تا مقوله بندی، نظرات کاربران و… را دربرمی‌گیرد.

 

سئو و بهینه‌سازی در طراحی سایت

به جهت این‌که بسیاری از مشتریان قبل از خرید، در گوگل جستجوی خود را انجام می‌دهند، سئو دارای اهمیت بالایی است. به همین دلیل در طراحی وب سایت باید به این مسئله توجه کرد که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی گردد تا پس از وارد کردن محتوا سایت یا همان اطلاعات محصولات، لینک سایت شما در نتایج جستجو قرار گیرد. شرکت ما طراحی سایت را براساس اصول سئو انجام می‌دهد و پس از ورود محتوای سایت مشکلی از نظر SEO وجود نخواهد داشت.

طراحی سایت توسط نیپاسیستم به صورت کاملا بهینه است. شرکت ما، سایت مورد نظر شما را با امکانات بالا و با استفاده از آخرین تکنولوژی برنامه‌نویسی و طراحی سایت و همچنین قیمت مناسب، طراحی می‌کند. همچنین شما می‌توانید از خدمات مشاوره سئو استفاده نمایید. اولین چیزی که کاربران در سایت شما می‌بینند، تصاویر محصولاتتان است. آن‌ها کدهای خاصی دارند که به وسیله برنامه‌نویسی روی این صفحه ایجاد شده‌اند. بر این اساس شما باید به این مورد توجه بسیار زیادی داشته باشید. چراکه شرکت گوگل به این مورد توجه زیادی می‌کند و اگر برنامه‌های درست و اصولی را در سایت خود رعایت کرده باشید، آن را در صفحات اول جستجو می‌آورد.

سرعت بارگذاری سایت اهمیت بالایی دارد و نباید بیش از ۳ ثانیه زمان ببرد. هرچه که سرعت سایت شما بالاتر باشد، رضایت و اطمینان کاربران هم بیشتر می‌شود. همچنین موجب می‌شود از دیگر قسمت‌های سایت هم بازدید کنند. برای طراحی سایت شرکتی خود بدون شک باید به دنبال فرد یا شرکتی باشید که در این زمینه تخصص بیشتری دارد. چرا که در غیر این صورت تمامی هزینه‌ها و زمان شما‌ هدر می‌رود و نمی‌توانید به هدف خود برسید.

 

کلمات کلیدی

بهینه‌سازی سایت به وسیله کلمات کلیدی نیز امکان‌پذیر است. سایت‌های مربوط به کلمات کلیدی معین که به وسیله مخاطبین جستجو می‌شود در صفحه نخست گوگل ظاهر می‌شود. لغت‌های کلیدی برای سایت غذای نیمه آماده شامل ” غذای نیمه آماده”، “غذای کنسروی”، “خورشت نیمه آماده” و غیره است.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت کارخانه نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. پس از آن فرآیند کار آغاز شده و به‌ترتیب مراحل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات انجام می‌شود.

۴.۷/۵ - (۱۶ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *