جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت نظافتی
طراحی سایت شرکت نظافتی
طراح وب سایت
۳ مهر ۱۴۰۰

در این مقاله به ضرورت طراحی سایت برای شرکت‌های نظافتی می‌پردازیم. شرکت‌های نظافتی با گذشت زمان و درگیری افراد خانواده در بیرون از منزل محبوب شده‌اند و مخاطبان بیشتری پیدا کرده‌‌اند. اما در این رقابت تنگاتنگ که بین شرکت‌های فعال این حوزه در جریان است، برد نصیب کدام شرکت خواهد شد؟ طراحی سایت شرکت نظافتی استفاده از فضای مجازی قطعا مخاطبان شما را به عنوان یک ارگان خدماتی افزایش می‌دهد و شانس دیده شدن خدمات شما را چندین برابر خواهد کرد. قدم اول برای حضور در این فضا در اختیار داشتن یه وب‌سایت اختصاصی و کارآمد است.

مشاوره راه‌اندازی سایت شرکت خدمات نظافتی

بهره‌گیری از متخصصان این حوزه و بهره بردن از مشاوره آن‌ها قطعا برگ برنده‌ای در دستان مدیران عامل شرکت‌های خواستار طراحی سایت است. زیرا یک مشاور به شما نشان می‌دهد چه راهی برای شما کارآمد‌تر خواهد بود.

اهمیت ایجاد سایت نظافتی

طبق تحقیقات گروه Adaptive Marketing، در سال ۲۰۱۷، ٪۹۷ از مردم برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی اطرافشان، در اینترنت جستجو می‌کنند که خدمات نظافتی نیز جزوی از آن هاست. بنابراین، اگر می‌خواهید با حضور در جلوی چشمان مخاطب، تجارت خود را گسترش دهید، باید در اینترنت پیدا شوید؛ این بدین معناست که شما باید یک سایت داشته باشید. اهمیت ایجاد سایت نظافتی، اعتباری است که برایتان به ارمغان می‌آورد.

مزایای طراحی سایت شرکت نظافتی

انتظار مشتریان برطرف می‌شود

مشتریان باهوش و خوره تکنولوژی انتظار دارند که شما یک وب‌سایت داشته باشید تا بتوانند اطلاعات بیشتری درباره کسب و کارتان به‌‎دست بیاورند. وب‌سایت می‌تواند به شما در ساخت بیزینس، یادآوری مرتب برند به مشتری و جلوی چشم بودن، نشان دادن حسن نیت شما به مشتریان و مخاطبان هدف از طریق ارائه اطلاعات مفید کمک کند؛ همچنین پیام‌های بازاریابی قوی به بازدیدکنندگان ارائه کند. به این فکر کنید که وب‌سایت‌تان، پیام بازاریابی شما را ۲۴ ساعت و ۳۶۵ روز در سال ارائه می‌دهد!

ارائه هویت شرکت

برای اثبات هویت اجتماعی در جامعه حقیقی نیاز به چیز خاصی نداریم و به راحتی می‌توانیم هویت‌مانرا معرفی کنیم؛ اما در اینترنت چطور می‌خواهید هویت خودتان و برندتان را به دیگران معرفی کنید؟ داشتن وب‌سایت بهترین راه است. هویت شما در دنیای آنلاین از طریق نظرات کاربران درمورد کسب و کار خود، منشن شدن در شبکه‌های اجتماعی، امتیازات و نظرات مشتریان قبلی در سایت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. از آنجا که رفتار مشتری، بیشتر بر اساس گفته‌های دیگران درمورد بیزینس شما شکل می‌گیرد، مهم نیست که برند شما در یک سایت مثل دیجی کالا، امتیاز ۵ ستاره داشته باشد. مردم باز هم انتظار دارند وب‌سایت شما را ببینند تا اطلاعات بیشتری در مورد برندتان کسب کنند.

در حالت دیگر اگر بخواهید از طریق سایت خودتان خدمات خود را بفروشید، مطمئن باشید که مشتریان سایت شما را قبل از خرید، زیر و رو می‌کنند و تا اعتمادشان جلب نشود، خرید نمی‌کنند. فایده سایت این است: به‌راحتی می‌توانید اطلاعاتی که برای جلب اطمینان نیاز دارند را به آن‌ها بدهید. از آن‌جا که خریداران احتمالی، آنلاین به دنبال شما می‌گردند، نشان دادن نظرات مشتریان قبلی در سایت شما یک روش عالی برای تحت تأثیر قرار دادن خریداران بالقوه و ارائه هویت اجتماعی به آن‌ها است. البته امروزه تعدادی بانک مشاغل در اینترنت کار می‌کنند که کار معرفی کسب و کارها و مشاغل را اعم از مطب پزشکان، کلینیک و مراکز درمانی، سمساری، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها انجام می‌دهند و با یک جستجوی ساده در آن‌ها می‌توانید آدرس و مشخصات هر کسب و کاری را بیابید.

نمایش سابقه کار

درست است که کنترل آن‌چه مردم درباره شما می‌گویند دشوار است. در عوض شما می‌توانید با نوشتن سابقه خود در وب‌سایت، برند خود را به دیگران معرفی کنید. سایت برای معرفی داستان برند و چشم‌انداز و رسالت آن کمک می‌کند و بسیار کارآمدتر از تبلیغات کاغذی و تراکت و کاتالوگ عمل می‌کند. طبق گزارش SEOTribunal، در Google روزانه ۵.۶ میلیارد جستجو و در ثانیه ۶۳.۰۰۰ جستجو انجام می‌شود. تصور کنید با این حجم جستجو، ممکن است شخصی در حال حاضر آنلاین باشد که دقیقا به دنبال خدمات نظافتی در شهر شما باشد. اگر وب‌سایتی ندارید، حدس بزنید چه کسی تجارت را به دست می‌آورد؟ آن رقیب همسایه که وب‌سایتی جذاب برای موتورهای جستجو دارد.

 نرخ بازگشت سرمایه را بالا می‌برد

یک وب‌سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو به شما امکان می‌دهد با یک بار صرف هزینه، در جلوی چشم هزاران مشتری بالقوه دیگر باشید. این می‌تواند به شما کمک کند تا برای تبلیغ خدمات نظافتی خود به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. آگاه باشید که محتوای موجود در وب‌سایت، بر تصمیمات خرید و معاملات تجاری تأثیر می‌گذارد.

طراحی سایت شرکت نظافتی به اعتبار شما اضافه می‌کند

اگر می‌خواهید به جهانیان نشان دهید که تجارت خود را جدی می‌گیرید، وقت آن است که روی یک وب‌سایت حرفه‌ای سرمایه گذاری کنید. در عصری که بیش از ۵۰٪ از کاربران گوشی‌های هوشمند هنگام جستجو در تلفن‌های هوشمند خود، یک شرکت یا محصول جدید را پیدا کرده‌اند ، نداشتن وب‌سایت می‌تواند به اعتبار شما آسیب برساند. طبق یک مطالعه، ۷۵٪ از کاربران آنلاین قضاوت در مورد اعتبار یک شرکت را بر اساس طراحی وب‌سایت آن پذیرفته‌اند. در پایان، افراد احتمالا با شرکتی که می‌توانند به آن اعتماد کنند درگیر می‌شوند و وب‌سایت، شروع کننده این رابطه است.

مراحل طراحی سایت شرکت نظافتی

سایت شما بستری برای پاسخگویی به تمام سوالاتی است که ممکن است در ذهن مشتری باشد. هر سوالی که آن‌ها درباره کسب و کار و برند شما داشته باشند را می‌توانید پاسخ دهید: آدرس، شماره تماس، روزها و ساعات کاری، نوع خدمات و داستان برند را بنویسید، اعضای تیم را معرفی کنید. توضیحات محصول شامل نام و کد آن، تصویر، مشخصات کامل و گالری تصاویر را درج کنید.

سئو و بهینه سازی سایت شرکت خدمات نظافتی

برای داشتن یک سایت نظافتی حرفه‌ای و موفق باید یک سری قواعد مورد توجه قرار بگیرند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها توجه به موضوع سئو و بهینه‌سازی سایت شرکت خدمات نظافتی است. به دلیل این‌که غالب کاربران اینترنت در ابتدا کلمه مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل وارد می‌کنند، این موضوع بسیار اهمیت دارد که لینک وب‌سایت شما در کدام صفحه از نتایج خروجی گوگل نمایش داده شود چون غالب کاربران به صورت مستقیم وارد وب‌سایت شما نمی‌شوند. حتی این موضوع که غالب کاربران وارد اولین لینک پیشنهادی می‌شوند نشان می‌دهد که بهینه‌سازی وب‌سایت از ملزومات است. در صورتی که شما در صفحه اول قرار گرفته باشید، بازدیدکنندگان بیشتر و در نتیجه مشتریان بیشتری نیز به‌دست خواهد آورد. بازاریابی برای وب‌سایت شما ساده‌تر و مقرون به صرفه‌تر از انجام هر نوع بازاریابی رایج دیگر است.

در صورتی که سایت شما به وسیله سئو بهینه سازی شده باشد شانس مراجعه مشتری به وب‌سایت شما به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و از یکی از اقدامات مهم نگین ایده‌پرداز آویژه برای سایت شما موضوع سئو و بهینه سازی است.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. نتیجه این جلسه، عقد قرارداد کاری و آغاز فرآیند کار شامل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *