جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت نانو
طراحی سایت نانو
طراح وب سایت
۱۶ آبان ۱۴۰۰

چرا برای یک کارخانه تولید محصولات نانو به سایت نیازمند هستیم؟

به طور خلاصه می‌توان دلایل زیر را برای اینکه قانع شویم که زمان حضور کارخانه نانو شما در اینترنت فرا رسیده است می‌توان ارائه داد:

 

مزایای طراحی سایت نانو:

  • در بازدید وب سایت تاثیر به‌سزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می‌شود.
  • ترافیک سایت را افزایش خواهد شد.
  • وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار خواهد شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات نانویی خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات و پیشی گرفتن از رقبای موجود در بازار نانو است.

 

با کمترین هزینه می‌توانید محصولات کارخانه خود را تبلیغ کنید.

امروزه برخلاف ده‌ها سال گذشته، مشتریان از طریق جستجوی محصولات موردنظر خود در اینترنت با برندها آشنا می‌شوند و سهم تبلیغات گران‌قیمت تلویزیونی یا بیلبوردی روز به روز در حال کاهش است. شما می‌توانید تمام محصولات خود را در یک وب سایت اختصاصی کارخانه خود درج کنید، ویژگی‌های آنها را بنویسید، نمایندگی‌های فروش را معرفی کنید و در نهایت حتی امکان پرداخت آنلاین خرده یا عمده فروشی مستقیم از درب کارخانه را برای مشتریان فراهم کنید.

 

بیست و چهار ساعته در دسترس هستید.

با ایجاد یک وب سایت برای کارخانه خود، می‌توانید اطمینان پیدا کنید که مشتریان شما (ائم از مشتریان عمده یا خرده، مراکز پخش و…) در هر ساعتی از شبانه‌روز به اطلاعات مربوط به کارخانه شما، شامل آدرس، تلفن، هزینه‌ها، نمونه محصولات، روش‌های خرید و… دسترسی دارند و دیگر به دلیل ساعت کاری محدود شرکت، هیچ مشتری را از دست نخواهید داد.

 

صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به واسطه‌ها.

با راه‌اندازی امکان خرید بدون واسطه در طراحی سایت نانو خود، ضمن کاهش قیمت تمام شده محصولات برای مشتریان، می‌توانید شاهد افزایش فروش خود باشید.

 

پرستیژ مجموعه خود را افزایش دهید.

امروزه از وب‌سایت‌ها به عنوان «کارت ویزیت‌های مجازی» نام برده می‌شود. شما می‌توانید آدرس وبسایت خود را در جاهای مختلفی شامل جعبه محصولات، پشت ماشین‌های متعلق به کارخانه (شامل خودروهای باربری و…)، روی کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ‌ها و… درج کنید تا به این وسیله کار مشتریان، مراکز پخش و همکاران خود در بازار را برای مشاهده محصولات و خدمات خود آسان‌تر کنید. یک وب سایت زیبا و با جذابیت‌های بصری خوب، می‌تواند بر پرستیژ مجموعه شما تا حد زیادی بیافزاید و در نهایت باعث افزایش اعتبار شرکت شما در نزد مشتریان و همکارانتان شود.

 

بهینه سازی برای موتور‌های جستجو

عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. مجموعه فعالیت‌هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می‌کنند. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را که کاربران به‌دنبالش هستند را در اختیارشان قرارمی‌دهند. و این امر نشان می‌دهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد. با این حال محدودیت‌هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد می‌کند و سئو اشتباه می‌تواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.

ربات‌های گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آن‌ها شانس شما برای کسب جایگاه افزایش می‌یابد. این فاکتورها شامل موارد زیر است:

  • آنالیز رقبا
  • شناسایی کلمات کلیدی
  • دسته بندی ‌و لینک سازی
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • رعایت اصول سئو
۴.۷/۵ - (۱۸ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *