جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت موسسه آموزش زبان
طراحی سایت موسسه آموزش زبان
طراح وب سایت
۸ آبان ۱۴۰۰

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از فضای اینترنت ارتباط میان افراد در سراسر دنیا گسترش یافته است به‌همین دلیل یادگیری زبان اهمیت بسیار زیادی دارد. طراحی سایت موسسه آموزش زبان به آموزشگاه‌های زبان این امکان را می‌دهد تا بهتر بتوانند امکانات و شیوه‌های آموزشی خود را معرفی کنند و بدین ترتیب افراد زیادی را برای آموزش جذب کنند. همان‌طور که می‌دانید امروزه آموزشگاه‌های زبان زیادی مشغول فعالیت هستند ولی با توجه به پیشرفت فناوری و رقابت بالای بازارکار، کسانی می‌توانند به موفقیت برسند که از روش‌های تبلیغاتی نوین و تکنولوژی‌های جدید استفاده نمایند. طراحی سایت یکی از روش‌های مؤثر بازاریابی اینترنتی به شمار می‌رود و آموزشگاه‌های زبان می‌توانند به‌راحتی با معرفی کسب‌وکار خود و همچنین آموزش‌های مجازی فعالیت خود را گسترش دهند.

 

مزایای طراحی سایت موسسه آموزش زبان

ساخت و افزایش اعتبار

اگر یک زبان آموز به‌دنبال خدمات شما باشد و نتواند در فضای آنلاین آن را بیابد، متاسفانه شما شکست خورده‌اید. مردم عادت دارند تمامی اطلاعاتی را که می‌خواهند به دست آورند را در دستانشان داشته باشند (این ممکن است جستجو از هر دستگاهی باشد)، و اگر شما این فرصت را از آنان بگیرید برایشان قابل قبول نخواهد بود. یک وب‌سایت موسسه زبان همچنین مکانی بسیار خوب برای انتشار مطالب مفید در حوزه دانش زبان خواهد بود که با اتصال آن به شبکه‌های اجتماعی اعتبار خود را افزایش و کار خود را گسترش می‌دهید.

 

معرفی خدمات موسسه

بهترین ویژگی یک وب‌سایت برای کسب‌وکار شما این است که مردم می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی در هفت روز هفته به خدمات شما دسترسی داشته باشند. زبان آموزان می‌توانند خدمات و دوره‌های شما را بخرند، یا پیشنهادهای ویژه شما را در هر زمانی که برایشان مناسب است، مشاهده کنند. بدون این‌که بخواهند منتظر باشند تا موسسه شما باز شود!

 

تماس با موسسه از طریق وب‌سایت

اگر زبان آموز بخواهد با شما در ارتباط باشد و یا درخواستی داشته باشد، داشتن یک وب‌سایت این فرآیند را برای او آسان و ساده خواهد کرد. بدین ترتیب شما یک کسب‌وکار مشتری‌مدار دارید. اطلاعات تماس خود را در جایی قرار دهید که از به‌خوبی دیده شدن آن‌ها توسط مشتری، اطمینان حاصل شود.

 

توسط موتورهای جستجو زبان آموزان بیشتری جذب کنید

اگر شخصی تا به‌حال راجع به موسسه شما چیزی نشنیده باشد، با یک جستجوی ساده گوگل در خصوص خدماتی که به‌دنبال آن است می‌تواند مشتری جدید شما شود. چیزی که شما هرگز از روش‌های معمول به آن دست پیدا نمی‌کردید! از طریق بهینه‌سازی وب‌سایت شما حتی قادر خواهید بود در سطح بین‌المللی مشتریان جدید جذب کنید. از سادگی کار با وب‌سایت و در دسترس بودن آن و از همه مهم‌تر بهینه بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

یک وب‌سایت ارزانتر است تا اجاره کردن یک مکان برای موسسه

راه‌اندازی یک کسب‌وکار ممکن است هزینه‌بر باشد. به جای این‌که برای یک مکان فیزیکی جهت کسب‌وکار خود هزینه کنید، کسب‌وکار خود را در فضای آنلاین شروع کنید! یک طراح سایت حرفه‌ای قادر است با طراحی وب‌سایت کاربرپسند و جذاب در طولانی مدت برای شما راه‌هایی به منظور کسب درآمد ایجاد کند.اگر تازه‌کار هستید می‌توانید از فضای مجازی برای شروع کار خودتان بهره ببرید. در ضمن داشتن یک وب‌سایت قدیمی و تاریخ گذشته برای شما نتیجه‌ای نخواهد داشت.

 

سایر مزایای طراحی سایت

اصولاً هر وب‌سایتی برای رشد و افزایش بازدید خود، به‌طور قطع به سئو نیازمند خواهد بود. رعایت قوانین سئو می‌تواند جایگاه قابل قبول و مناسبی را به وب‌سایت‌ها ارائه کند. در رتبه‌بندی آن نیز تأثیر بسیار زیادی را به‌دنبال خواهد داشت. تصور کنید که یک کاربر بخواهد در حوزه آموزش زبان انگلیسی و یا موسسه‌های فعال در این زمینه در موتورهای جستجوگری همچون گوگل، جستجو کرده و به‌دنبال مطالبی باشند. در این میان است که اهمیت سئو به خوبی احساس می‌شود. این یعنی وب‌سایت‌هایی که رتبه و امتیاز خوبی در این رابطه پیدا کرده‌اند در میان صفحات اول نتایج جستجو دیده می‌شوند. به‌همین دلیل نیز شانس افزایش بازدید بیشتری پیدا می‌کنند.

 

سئو سایت آموزش زبان انگلیسی

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، خیلی از کاربران برای پیدا کردن آموزشگاه مناسب در اینترنت جستجو می‌کنند و در نتایج صفحه اول گوگل وب‌سایت‌هایی را که می‌بینند را بررسی می‌کنند و دیگر صفحات دوم و سوم را بررسی نمی‌کنند. لذا برای این‌که شما بتوانید کارآموزان جدید و زیادی به سمت خود جذب کنید، بهترین راه این است که در ابتدا یک وب‌سایت آموزشگاهی خوب طراحی نمایید. بعد از آن وب‌سایت را سئو و بهینه‌سازی کنید تا در رتبه‌های بالای نتایج جستجو دیده شود. دقت داشته باشید برای این‌که در خیلی از کلمات آموزشگاه زبان انگلیسی به صفحه اول نتایج برسید، باید زمان زیادی صبر کنید.

 

کلمات مهم سئو سایت آموزشگاه زبان انگلیسی

اگر کلماتی مانند: کلاس آیلتس، آموزش آیلتس، آموزشگاه زبان انگلیسی، آموزشگاه زبان، دوره آیلتس و…  را در متن خود استفاده کنید، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رتبه اول گوگل خواهید داشت. بنابراین به‌راحتی می‌توانید کارآموزان زیادی را به سمت آموزشگاه خود جذب کنید.

همان‌طور که می‌‌دانید، برای شروع طراحی سایت شرکتی خود دو راه دارید تا بتوانید برند خود را به مردم معرفی کنید. شما می‌‌توانید با تکیه بر اطلاعات خود و از طریق آزمون و خطا کار خود را پیش ببرید که بدون شک نیازمند ریسک پذیری بالایی خواهید بود. اما با دریافت مشاوره از افراد متخصص و حرفه‌ای می‌‌توانید بدون نیاز به انجام ریسک‌های فراوان و هزینه بیهوده، به اهداف خود برسید. شرکت نیپاسیستم با همراهی تیم متخصص و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت شرکتی به شما کمک می‌‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید. پس از این فرصت استفاده کنید و از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید.

۵/۵ - (۶ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *