جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی ظروف چینی
طراحی سایت فروشگاه ظروف چینی
طراح وب سایت
۳۰ فروردین ۱۴۰۰

در دهه اخیر استقبال فوق‌العاده مردم از خرید و فروش اینترنتی موجب تغییر شیوه نگرش صاحبان مشاغل نسبت به روش‌های جذب مشتریان بیشتر شده است و در حقیقت به دلیل استقبال عمومی از ارائه خدمات آنلاین در زمینه خرید و فروش کالا‌های مختلف شاهد رشد کم‌نظیر این پدیده نوظهور در سال‌های اخیر هستیم. مشتری خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهد چون می‌داند‌‌ می‌تواند همان‌ کالاهای خوب و مرغوب را تهیه کند و نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی هم نداشته باشد. طراحی سایت فروشگاه ظروف چینی نیز این امکان را به مشتریان شما می‌دهد که به سادگی و با دیدن تصاویر و مشخصات محصولات شما، سفارش خود را ثبت نمایند و قابلیت پرداخت اینترنتی نیز داشته باشند. تصاویر با کیفیت از محصولات مختلف چینی‌ (غذاخوری‌ها، چای‌خوری‌ها، و غیره) به کمک طراحی گرافیکی حرفه‌ای و ایجاد جلوه‌های بصری، می‌تواند نقش مهمی را در ترغیب مشتریان به خرید ایفا کند.

 

قیمت سایت فروشگاه ظروف چینی

شما باید به سوالات و ابهامات ذهنی خود در همین آغاز کار پاسخ دهید و آن‌ها را برطرف سازید. فروش اینترنتی همچنان یک شیوه نوین در زمینه کسب و کار محسوب می‌شود، مشاوران نیپاسیستم می‌توانند به شما کمک کنند تا نقشه راه خود را از ابتدا تجسم کنید. نیپاسیستم با ارائه بهترین قیمت، سایت فروشگاه ظروف چینی به شما کمک می‌کند، تصمیم درستی برای گسترش کسب و کار خود بگیرید و همچنین با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن طراحی سایت شما را انجام خواهد داد. کافی است با ما در ارتباط باشید.

 

اهمیت ایجاد سایت

واردکنندگان و تولیدکنندگان ظروف چینی به خوبی می‌دانند که با حذف واسطه‌ها سود خالص دریافتی خود را به چندین برابر می‌رسانند. طراحی سایت نیز اگر با قابلیت‌ها و فضای جذاب همراه شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت شما بکشاند و با حذف واسطه‌ها، خریداران کالا و یا خدمات مورد نظر را به صورت مستقیم به خریداران متصل نماید. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه ، این امکان را دارند که قیمت‌ها را مشاهده کنند. تصاویری که از کالاهای مورد نظر در فروشگاه اینترنتی خود منتشر می‌کنید می‌توانند فوق العاده موثر باشند. مشتریان می‌توانند در حداقل زمان سفارش خود را ثبت کنند. یکی دیگر از شیوه‌های جلب نظر و اعتماد مشتریان با برندسازی در فضای کسب و کار اینترنتی مهیا می‌شود؛ یعنی زمانی که سایت دیده شود. شما یک فروشگاه اینترنتی به‌روز و حرفه‌ای در اختیار دارید و نرخ روزانه محصولات را در آن منتشر می‌کنید.

اهمیت ایجاد فروشگاه ظروف چینی به موارد بالا خلاصه نمی‌شود. صاحبان مشاغل فروش ظروف چینی نیز در این فرآیند سود می‌برند. سایت می‌تواند یک جهش واقعی و سکوی پرتابی برای فروشندگان باشد. سکوی پرتابی که می‌تواند مشتریان شما را از سطح محلی و منطقه‌ای به سطح ملی برساند. این سکوی پرتاب از آن کسانی است که برای جلب نظر مشتری ایده‌پردازی می‌کنند. مثلا قرار دادن کد تخفیف یک ویژگی جذاب و عامه‌پسند است. داشتن تنوع بالا در محصولات و ارائه کیفیت مطلوب هم به‌نوبه خود می‌توانند به دیده شدن شما کمک کنند. همه‌چیز واضح است. یک سایت حرفه‌ای با کالای مرغوب و ویژگی‌های منحصربه‌فرد قطعا موجب پیوند مشتری با شما خواهد شد.

 

مزایای داشتن سایت فروشگاه ظروف چینی

در ادامه به گزیده‌ای از امکانات و مزایای داشتن سایت فروشگاه ظروف چینی اشاره می‌کنیم:

  • محصولات شما به بهترین نحو و با تنوع بالا و جزئیات اعم از نام برند، قیمت، کشور سازنده، ابعاد، کاربرد و… در سایت قرار می‌گیرند.
  • فضای کاربری جذابی در سایت فروشگاهی شما مهیا می‌شود. (تیم تخصصی طراحی گرافیک ما در این زمینه ایفای نقش می‌کند.)
  • فیلترهایی برای دسترسی بهتر مشتریان به تعریف خواهد شد. (مثلا ظروف را بر اساس قیمت به صورتی صعودی یا نزولی نمایش دهید).
  • بخش‌هایی نظیر پرفروش‌های هفته، تخفیف‌های هفتگی و…
  • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت الکترونیک
  • ایجاد پنل کاربری برای مشتریان
  • و موارد دیگر…

امروزه نمی‌توان سهم دنیای دیجیتال از معاملات روزانه بازار را نادیده گرفت. از خرید محصولات ضروری گرفته تا انواع تفریحات گوناگون و سفارش اقلام مورد نیاز. با توجه به این حجم از کاربران فضای مجازی، یک فرصت طلایی برای فروشندگان محصولات چینی مهیا شده که بتوانند به‌راحتی برند خود و خدماتشان را معرفی کنند و علاوه بر آن فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی داشته باشند. امروزه وبسایت اعتبار کسب وکار شما را افزایش می‌دهد. با رونق فروش اینرنتی دیگر نباید‌ ‌به محدودیت‌های زمانی و جغرافیایی فکر کنید و فقط برای کیفیت و جلب نظر مشتری تلاش کنید.

 

ساخت فروشگاه اینترنتی ظروف چینی

هم‌اینک فروشگاه‌های اینترنتی با قابلیت ارسال کالا نظیر دیجی‌کالا و خانه‌زرین و… موفقیت‌آمیز بودن این مسیر را نشان می‌دهند. شما می‌توانید بهترین باشید اما نیاز است این نکته مورد توجه قرار بگیرد که راه‌اندازی چنین وبسایت‌هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر ساخت فروشگاه اینترنتی ظروف چینی‌ ‌به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به دنبال داشته باشد و فروش سایت را چندین برابر کند.

 

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی ظروف چینی

برای داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و موفق باید یک سری قواعد مورد توجه قرار بگیرند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها توجه به موضوع سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی ظروف چینی است. به دلیل این‌که غالب کاربران اینترنت در ابتدا کلمه مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل وارد می‌کنند. این موضوع بسیار اهمیت دارد که لینک وبسایت شما در کدام صفحه از نتایج خروجی گوگل نمایش داده‌ شود. چون غالب کاربران به‌صورت مستقیم وارد وبسایت شما نمی‌شوند. حتی این موضوع که بسیاری از کاربران وارد اولین لینک پیشنهادی می‌شوند، نشان می‌دهد که بهینه‌سازی سایت از ملزومات است. در صورتی که شما در صفحه اول قرار گرفته باشید، بازدیدکنندگان بیشتر و در نتیجه مشتریان بیشتری نیز به‌دست خواهد آورد. بازاریابی برای وبسایت شما ساده‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از انجام هر نوع بازاریابی رایج دیگر است.

 

کلام آخر

بهره‌گیری از سئو سایت یکی از روش‌های تبلیغاتی است که بسیار موثر بوده و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه‌سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وبسایت‌ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ‌تر از بقیه موارد خواهد بود. شما می‌توانید برای بهینه‌سازی سایت خود از خدمات حرفه‌ای سئو تیم نیپاسیستم استفاده نمایید.

اگر به‌دنبال شرکت طراحی سایت فروشگاهی می‌گردید یا اگر به‌دنبال مشاوره افزایش فروش اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود هستید، در محل درستی قرار دارید. تیم متخصصین طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ نیپاسیستم اینجا است تا پروژه طراحی سایت فروشگاهی شما را به نتیجه موردنظرتان برساند. برای این کار کافی است از طریق یکی از راه‌های ارتباطی صفحه تماس با ما، درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان واحد بازرگانی به محض دریافت درخواست شما، نیازسنجی و بررسی اولیه را به عمل آورده و جهت هماهنگی زمان یک جلسه توجیهی با شما تماس خواهند گرفت. پس از این جلسه و عقد قرارداد، مراحل اجرایی پروژه مطابق استراتژی و برنامه‌زمانبندی انجام خواهد شد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *