جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی کتاب
طراحی سایت فروشگاهی کتاب
طراح وب سایت
۲۴ فروردین ۱۴۰۰

مردم در سال‌های اخیر تمایل خود به خرید اقلام مورد نیاز به صورت اینترنتی را نشان داده‌اند. کتاب از جمله محصولاتی است که در این شیوه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فروشندگان کتاب می‌توانند با طراحی سایت کتاب‌فروشی برای فروشگاه خود، کتاب‌های خود را در معرض نمایش برای عموم قرار دهند و آن‌ها را از طریق اینترنت به فروش برسانند.اما این ایده بزرگ صرف فروش کتاب در فضای اینترنتی نیست؛ بلکه ارائه خدماتی نظیر چکیده اطلاعات کتاب‌های مختلف و همچنین قرار دادن قیمت‌های به‌روز کتاب‌ها در سایت، نوعی تبلیغ موثر برای فروشگاه به حساب می‌آید. بنابراین مشتریانی که با جستجو در گوگل وارد سایت می‌شوند، می‌توانند با محل فروشگاه آشنا شده و برای مراجعه حضوری آدرس را از طریق سایت پیدا کنند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی کتاب

اطلاعات کافی راجع‌به آن‌چه برای این پروژه در ذهن داریم در ادامه ارائه شده است؛ اما اگر سوال و ابهامی برایتان باقی مانده می‌توانید به طور مستقیم با متخصصین ما در ارتباط باشید.  پیش از شروع کار، پیشنهاد ما دریافت مشاوره تخصصی و اصولی است. شروع یک فرآیند مهم و اساسی در دنیای دیجیتال و برنامه‌ریزی سایت حرفه‌ای نیازمند به مشاوره است تا به وسیله آن بتوان بهترین تصمیم را گرفت. ما این خدمت را با مناسب‌ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی کتاب به شما ارائه می‌دهیم.

کتاب (1)

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی کتاب

یکی از مهم‌ترین موارد اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی کتاب این است که طراحی سایت فروشگاه کتاب لزوما نیاز به داشتن مکان مشخصی ندارد. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی موفق در این زمینه دارای مکان مشخصی نیستند. یعنی در سایت سفارش می‌گیرند، کتاب را درب منزل مشتری تحویل می‌دهند و هزینه را در محل دریافت می‌کنند. این یکی از مزایای  طراحی سایت فروشگاه کتاب است که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مکان فروشگاه کتاب می‌گردد.

امروزه تمایل به استفاده از خدمات اینترنتی در جامعه به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. بسیاری از فعالیت‌های وقت‌گیر و پر‌هزینه هم‌اکنون به وسیله خدمات اینترنتی دیگر جایی در زندگی روزمره ندارند. دلیل اصلی این اتفاق ارائه خدمات و محصولات در بستر اینترنت است. فروشندگان کتاب برای این‌که بتوانند در این بازار پررقابت سهیم باشند، می‌بایست یک دید نوین در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. طراحی سایت فروش کتاب این امکان را دارد که در منطقه‌ای به وسعت کل کشور محصولات را به‌ فروش برساند، مشتریان بیشتری جذب کند و جغرافیای کاری شما را وسیع‌تر کند.

مزایای راه‌اندازی سایت فروشگاه کتاب

اگر بخواهیم به صورت تیتروار به امکانات و مزایای راه‌اندازی سایت فروشگاه کتاب اشاره کنیم، می‌توان گفت :

  • معرفی کامل فروشگاه، تاریخچه فعالیت، شماره تلفن فروشگاه، آدرس دقیق فروشگاه روی نقشه گوگل و… که همه این موارد بابت اعتمادسازی انجام می‌گیرد.
  • دسته‌بندی کتاب‌ها به بر اساس موضوع، انتشارات و مولف
  • ارائه فایل الکترونیکی کتاب‌ها
  • ارائه فایل کتاب صوتی کتاب‌ها
  • نمایش کتاب‌های تازه و همچنین پرفروش‌ها
  • توضیحات خلاصه و چکیده‌ای از محتوای هر کتاب
  • درگاه پرداخت الکترونیکی

همچنین برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کتاب کرده‌اند، مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش سرمایه، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. همین که سایت فروشگاهی شما همواره در دسترس همگان است یعنی محدودیت‌های زمانی و جغرافیایی دیگر برای شما معنایی ندارند. بازاریابی وسیع‌تر یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی است. اساس پیشرفت همین است که هزینه‌ها کاهش یابند و تمرکز بر پیشرفت باشد. وب سایت بهترین روش کاهش هزینه‌های کسب و کار است. علاوه بر این، هزینه نگهداری و اجرای یک سایت را نمی‌توان در مقابل هزینه‌های گسترش فضای کسب و کار در فضای حقیقی قرار داد.

ایجاد فروشگاه اینترنتی کتاب

کتاب (2)

موفقیت سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مثل گاج مارکت و شهر کتاب آنلاین و … موجب شد که بسیاری از افرادی که کسب و کار مرتبط داشتند، مصمم به ایجاد سایت فروش خود شوند. اگر ایجاد فروشگاه اینترنتی کتاب به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به شما جذب کرده و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می‌توان گفت طراحی سایت فروش کتاب امکانات کسب درآمد بسیاری را به همراه می‌آورد. گسترش کسب و کار در همین خلاصه می‌شود که امکان ارسال کتاب در سراسر کشور برایتان محیا می‌گردد.

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی کتاب

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی کتاب از موارد تخصصی طراحی یک سایت حرفه‌ای است. اهمیت این موضوع در حدی است که در صورت ارائه بهترین سایت از نظر گرافیکی و محتوا ولی نداشتن سئوی سایت مناسب، دیده نخواهید شد. بسیاری از کاربران اینترنت در ابتدا واژه موردنظر خود را جستجو می‌کنند و سپس از بین نتایج ظاهر شده در صفحه اول گوگل که مشهورترین و البته پراستفاده‌ترین موتور جستجو در ایران است، وارد سایت‌ها می‌شوند. در ادامه نمونه‌ای را بررسی می‌کنیم.

در صورتی که شخصی قصد خرید یک کتاب را داشته باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند خرید کتاب رمان را وارد می‌کند. این‌که در نتایج خروجی گوگل، وب سایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته باشد، تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما و موفقیتتان خواهد داشت. در صورتی که با استفاده از اصول سئو، سایت خود را بهینه کرده باشید این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را به دست آورید. نگین ایده‌پرداز آویژه در موارد تخصصی چون بحث سئو، تفاوت‌ها را رقم می‌زند و شما را از دیگران متمایز می‌کند.

 

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مواردی است که نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما دارد. شرکت نیپاسیستم به همراه تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات به شما است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود هستید این از فرصت استثنایی استفاده کنید و با شرکت نیپاسیستم در تماس باشید. برای این کار باید از صفحه تماس با ما و از طریق فرم موجود درخواست خود را وارد کنید تا متخصصان شرکت ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *