جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی کامپیوتر
طراحی سایت فروشگاهی کامپیوتر
طراح وب سایت
۲۴ فروردین ۱۴۰۰

در دهه اخیر با افزایش پهنای باند اینترنت شاهد گسترش استقبال عمومی از خدمات اینترنتی هستیم و این برای فروشندگان و ارائه‌کنندگان خدمات یک فرصت بزرگ محسوب می‌شود که با طراحی فروشگاه اینترنتی خود در هر مکان و هر فرصت زمانی در دسترس مشتری خود باشند. فروشندگان کامپیوتر و لوازم جانبی جز مشاغلی به حساب می‌آیند که امروزه نیازمند طراحی سایت فروشگاهی هستند.

اگرچه همچنان فروشگاه‌های فیزیکی با اختلافی جزئی حجم بالاتری از فروش لوازم کامپیوتری را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که روند رو به افزایش استفاده از فروشگاه‌های مجازی، هرروز بخش بیشتری از این فرصت و فضای فروش را از چنگ فروشگاه‌های فیزیکی خارج می‌سازند. اگر بخواهیم واضح‌تر بگوییم، منظورمان این است که در دوره فعلی بهترین و ارزان‌ترین شیوه گسترش کسب و کار فروش کامپیوتر، طراحی سایت فروش کامپیوتر است. یقین بدانید همان‌طور که در چند سال اخیر شاهد جهش فروش محصولات الکترونیکی در غالب فروشگاه‌هایی نظیر دیجی کالا بوده‌ایم، بیشتر فروش بازار کامپیوتر نیز به دست فروشگاه‌های مجازی خواهد افتاد.

مشاوره طراحی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر

قطعا برای شروع کار ابهامات و سوالاتی در ذهن شما وجود دارد. بنابراین، پیشنهاد ما دریافت مشاوره ساخت فروشگاه اینترنتی کامپیوتر است. شما می‌توانید هر آن‌چه در ذهن دارید و مایل‌اید به طور مستقیم و به صورت اختصاصی به آن پاسخ داده شود را از کارشناسان ما بپرسید. شروع یک فرآیند مهم و اساسی در دنیای دیجیتال همانند طراحی سایت حرفه‌ای نیازمند به مشاوره و برنامه‌ریزی است تا به وسیله آن بتوان بهترین تصمیم را گرفت. ما این خدمات را با مناسب‌ترین قیمت برای طراحی سایت فروشگاهی کامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر به شما ارائه می‌دهیم.

اهمیت ایجاد سایت فروشگاهی کامپیوتر

تمایل جامعه امروز مخصوصا در عرصه کالای الکترونیکی نظیر کامپیوتر، به سمت خرید و فروش دیجیتال سوق پیدا کرده است. بازار هدف شما به شهر و منطقه خاصی محدود نمی‌شود. بسیاری از مناطق و شهرستان‌های کشور، از داشتن یک فروشگاه کامپیوتر که بتواند نیاز آن‌ها را به صورت کامل پوشش دهد و جنبه‌های مختلف محصولات (مثلا برند خاصی از لپتاپ گیمینگ) را برطرف سازد، محروم‌اند. از دیگر موارد اهمیت ایجاد سایت فروشگاهی کامپیوتر نگاه هوشمندانه به حجم وسیع کاربران اینترنتی است؛ یعنی کسانی که صرفا برای آگاهی از قیمت‌های به‌روز بازار به سایت شما مراجعه‌ می‌‌کنند.

افراد برای این‌که بتوانند در این رقابت سهمی داشته باشند،‌ می‌‌بایست یک دید نوین در نوع ارائه محصولات و خدمات خود ایجاد کنند. طراحی سایت فروش کامپیوتر این امکان را دارد که در منطقه‌ای به وسعت کل کشور محصولات را به فروش برساند و  مشتریان بیشتری جذب کند و جغرافیای کاری شما را وسیع‌تر کند.

مزایای راه اندازی سایت فروش کامپیوتر

برای بررسی مزایای راه‌اندازی سایت فروش کامپیوتر به امکاناتی که در این بستر ارائه‌ می‌‌شوند، اشاره‌ می‌‌کنیم:

  • ارائه مشاوره خرید به مشتریان
  • دسته‌بندی محصولات بر اساس برند، قیمت، کاربرد محصول و…
  • خرید کالای دست دوم، برای کسانی که‌ می‌‌خواهند سیستم خود یا فروش آن را دارند.
  • معرفی نمایندگی‌های شما، تاریخچه کاری و اطلاعات تماس برای جلب اعتماد بیشتر
  • سیستم چند فروشگاهی: با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر‌ می‌‌توانید از فروشندگان دیگر بخواهید محصولاتشان را در سایت شما قرار دهند. سپس در صورت فروش، درصدی را به عنوان پورسانت دریافت کنید.
  •  محدودیت‌های جغرافیایی و زمانی، ارائه محصولات به صورت ۲۴ ساعته را کنار می‌زنید.
  • ارائه سایت با طراحی جذاب و خدمات به‌روز، ارائه اخبار از آخرین محصولات ارائه شده شرکت‌های مختلف و قابلیت‌های آن‌ها

بازاریابی وسیع‌تر یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی است. بهترین راه برای رشد کسب ‌و کار شما این است که هزینه‌ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه را می‌توان به عنوان یکی از مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها‌  در نظر گرفت. سایت فروشگاهی بهترین روش کاهش هزینه‌های کسب وکار است. هزینه نگهداری و اجرای یک سایت بسیار به‌صرفه‌تر از فروشگاه فیزیکی است. بنابراین، بازاریابی مناسب وب سایت شما باعث رشد پیاپی و بیشتر کسب و کار شما‌ می‌‌شود.

ساخت فروشگاه اینترنتی کامپیوتر

زمانی‌که فروشندگان کامپیوتر و لوازم جانبی، متوجه موفقیت سایت‌ها و فروشگاه‌های دیجیتال همانند دیجی کالا و آی تی بازار و…  شدند، مصمم به ساخت فروشگاه اینترنتی کامپیوتر شدند. لازم است به این نکته توجه کنید که برای  راه‌اندازی چنین سایت‌هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات هستید تا بتوانید موفق شوید. اگر این طراحی کامپیوتر به صورت اصولی و هدفمند انجام شود،‌ می‌‌تواند مشتریان زیادی را به دنبال داشته باشد. همچنین می‌تواند فروش سایت را چندین برابر کند.

در جلساتی که در آغاز پروژه خواهیم داشت، یکی از مسائل مهم، آنالیز خدماتی است که رقبایتان در این عرصه ارائه‌ می‌‌دهند؛ زیرا هنوز ایده‌های دست‌نخورده فراوانی در این عرصه موجوداند تا شما را در این زمینه خاص و متمایز کنند. شما می‌‌توانید بر خلاقیت تیم حرفه‌ای طراحی سایت ما نیز حساب باز کنید تا برای شما وب سایتی مطابق سلیقه و هرآن‌چه شما می‌خواهید، طراحی کنند.

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی کامپیوتر

این روزها افراد زیادی برای رفع نیاز‌ها یا یافتن پاسخ سوالات خود به اینترنت و موتور‌های جستجو مراجعه می‌کنند و تعداد زیادی از این افراد با وارد شدن به لینک‌های اول صفحه به نتیجه مورد نیاز دست پیدا می‌کنند. بنابراین، اگر شما در صفحات پایین‌تر گوگل قرار داشته باشید احتمال این‌که افراد به وب سایت شما سربزنند، کم‌تر است. در صورتی که شخصی قصد خرید یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ را داشته باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند سایت فروشگاهی کامپیوتر را وارد‌ می‌‌کند. می‌توان گفت که ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو دارای بالاترین نرخ تبدیل به خریدار نهایی برای اکثر سایت‌ها است. با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو،‌ می‌‌توانید فرصت‌های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید.

با سئو، بازدید سایت شما به صورت هدفمند افزایش یافته و هنگامی که کاربر وارد صفحه شما شد، کاری که شما درنظر دارید را انجام دهد. این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سئو است. اگر با استفاده از اصول سئو، وب سایت خود را بهینه کنید، ورودی و بازدیدکننده بیشتری را به‌دست خواهید آورد.

 

در سال‌های اخیر، طراحی سایت فروشگاهی در همه زمینه‌ها با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. به همین دلیل اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای کسب و کار خود وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، نیاز به یک مشاور دارید. شرکت نیپاسیستم با ارائه خدمات متعدد از قبیل طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی همراه شما خواهد بود. همچنین شما می‌‌توانید با دریافت مشاوره ابتدایی به صورت رایگان از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید و امکانات مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی دریافت نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *