جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت نوشت ابزار
طراحی سایت فروشگاهی نوشت افزار
طراح وب سایت
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

با رشد جمعیت و وجود طیف گسترده‌ای از برند‌ها و تنوع در محصولات نوشت افزار، مغازه‌های کوچک نوشت‌افزار به تدریج تبدیل به فروشگاه‌های اینترنتی بزرگی شدند که برای هر کالای نوشت افزار، مارک‌ها و برندهای متنوعی برای فروش در قفسه‌های خود ارائه می‌دهند. با توجه به گسترش و فراگیر شدن اینترنت در بیشتر نقاط کشور فرصت بسیار مناسبی برای فروشندگان لوازم التحریر ایجاد شده که با راه‌اندازی سایت فروشگاه نوشت افزار در هر لحظه و مکان در دسترس مشتریان خود باشند. صاحبان کسب و کار، با طراحی سایت فروشگاهی نوشت افزار می‌توانند محصولات خود را به بهترین شکل در معرض دید خریداران قرار دهند و همین‌طور بصورت مداوم و ۲۴ ساعته به فروش و ارائه خدمات مشغول باشند.

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

ورود به بازار میلیونی کاربران اینترنتی به کمک سایت فروشگاهی، همان چیزی است که در حال حاضر کسب و کار شما را زیر و رو می‌کند. حال ممکن است ابهاماتی در ذهن شما برای ورود به این عرصه وجود داشته باشد. شما برای حرکت در دنیای دیجیتال و برنامه‌ریزی سایت حرفه‌ای نیاز به مشاوره دارید تا به وسیله آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. ما این خدمت را با مناسب‌ترین هزین هساخت فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر به خوبی به شما ارائه می‌دهیم.

اهمیت طراحی سایت فروشگاه نوشت افزار

نوشت افزار‌ برای قشر وسیعی از افراد جامعه مورد نیاز است. با گذشت زمان و توسعه فناوری، تنوع محصولات نوشت افزار افزایش یافت و برای افرادی که به دنبال برند خاصی هستند، بعضا به سختی در سطح فروشگاه‌ها پیدا می‌شوند. برای استفاده شخصی دانش آموزان و دانشجویان و برای استفاده شرکتی کارمندان و مهندسان و… به بازار عرضه شود. ورود به عرصه خرید و فروش دیجیتال برای فروشندگانی مناسب است که نمی‌خواهند تنها در برهه‌های زمانی خاصی نظیر آغاز سال‌های تحصیلی فروش خوبی داشته باشند. بلکه به دنبال این هستند که در تمام طول سال مشتریان همیشگی و وفادار برای محصولات خود داشته باشند. اهمیت طراحی سایت فروشگاه نوشت افزار نیز به همین موضوع باز می‌گردد.

فروشندگان نوشت افزار بایستی دیدی نوین در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. با طراحی سایت فروشگاهی نوشت افزار این امکان را دارند که در منطقه‌ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را به فروش برسانند، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند.

امکانات سایت فروشگاهی لوازم التحریر

  • در ادامه به مهم‌ترین عناوین امکانات سایت فروشگاهی لوازم التحریر می‌پردازیم:
  • نمایش دادن محصولات در دسته بندی جداگانه مانند خودکارها، مداد رنگی‌ها، دفترها، دفترچه‌ها و…
  • ایجاد محیط کاربری جذاب و تصاویر متحرک به کمک تیم تخصصی طراحی گرافیک نگین ایده پرداز آویژه
  • امکان ارائه توضیحات لازم درباره هر کدام از محصولات مانند برند و قیمت
  • امکان در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف مانند روز دانش آموز، روز دانشجو، هفته کتاب و کتاب‌خوانی و یا دهه فجر
  • اتصال سایت به درگاه پرداخت الکترونیکی
  • کنار زدن محدودیت‌های زمانی و ثبت سفارش به صورت شبانه‌روزی
  • امکان ثبت نظرات کاربران از سطح میزان رضایت در مورد محصولات و خدمات فروشگاه

 برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نوشت افزار کرده‌اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش سرمایه، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. سایت شما در هر لحظه و هر جا برای کاربران قابلیت دسترسی دارد و این یعنی این‌که شما محدودیت‌های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش‌رو برخواهید داشت.

بازاریابی وسیع‌تر یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی است. بهترین راه برای رشد کسب و کار شما این است که هزینه‌ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه یک فایده طراحی سایت برای کسب و کارها می‌توان در نظر گرفت. بازاریابی حرفه‌ای در عصر کنونی با ایجاد پل ارتباطی با مشتری در همه جهات میسر می‌شود. روش‌های سنتی کسب مشتری دیگر چندان کارآمد نیستند. با بررسی جنبه‌های مختلف درمی‌یابید که هم اکنون بازاریابی اینترنتی بهترین گزینه است.

ایجاد سایت فروشگاهی نوشت افزار

زمانی که فروشندگان نوشت افزار، متوجه موفقیت سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مثل گاج مارکت و پونز و … شدند. مصمم به ایجاد سایت فروش خود شدند. اما باید به این نکته توجه کنند که راه اندازی چنین سایت‌های فروشگاهی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر ایجاد سایت فروشگاهی نوشت افزار به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به دنبال داشته باشد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می‌توان گفت طراحی سایت فروش نوشت افزار امکانات کسب درآمد بسیاری را به همراه می‌آورد. شما می‌توانید برای توسعه وب‌سایت‌ خود، محصولات را به سراسر کشور ارسال کنید.

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی نوشت افزار

بیشتر کاربران اینترنت، ابتدا واژه موردنظر خود را در موتورهای جستجو جستجو می‌کنند. آن‌ها به‌صورت مستقیم وارد یک سایت نمی‌شوند. معروف‌ترین و البته پراستفاده‌ترین موتور جستجو در ایران گوگل است. در ادامه با ارائه یک مثال، به اهمیت موضوع سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی نوشت افزار می‌پردازیم:

در صورتی که شخصی قصد خرید یک وسیله نوشت افزار را داشته باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند خرید مداد طراحی را وارد می‌کند. این‌که در نتایج خروجی گوگل، وب‌سایت شما در چه رتبه‌ای قرار داشته باشد، تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما و موفقیتتان خواهد داشت.

می‌توان گفت که ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو دارای بالاترین اهمیت در تبدیل کاربر اینترنتی به مشتری نهایی است. با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو، می‌توانید موقعیت‌های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید. در واقع سئو می‌کوشد تا بازدید سایت شما به صورت هدفمند افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آن‌ها طراحی کرده بودید. این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سئو است. در صورتی که با استفاده از اصول سئو، وب‌سایت خود را بهینه کرده باشید این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را به‌دست آورید و این موضوع برای موفقیت کسب و کار اینترنتی شما ضروری است. تیم ما در کنار طراحی سایت فروشگاهی نوشت افزار خدمات کم‌نظیری را در زمینه سئو و بهینه‌سازی سایت ارائه می‌دهد که از فاکتور‌های اصلی تمایز ما از دیگران است.

 

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مواردی است که نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما دارد. شرکت نیپاسیستم به همراه تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات به شما است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود هستید این از فرصت استثنایی استفاده کنید و با شرکت نیپاسیستم در تماس باشید. برای این کار باید از صفحه تماس با ما و از طریق فرم موجود درخواست خود را وارد کنید تا متخصصان شرکت ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *