جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی
طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی
طراح وب سایت
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

خرید و فروش اینترنتی در جامعه امروز، رایج‌تر از هر زمان دیگری شده است‌. با توجه به رشد سریع تکنولوژی، بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان میز و صندلی در تلاش‌ هستند تا فروش خود را از شکل سنتی به آنلاین تغییر دهند و به سمت تجارت الکترونیکی حرکت کنند. واردکنندگان و تولیدکنندگان میز و صندلی می‌توانند با طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی، واسطه‌ها را از میان بردارند‌. به کمک سایت فروش اینترنتی می‌توانید محصولات خود را به بهترین شکل در معرض دید خریداران قرار دهید. همچنین به صورت مداوم و شبانه‌روزی به فروش و ارائه محصولات خود مشغول باشید.

اهمیت طراحی سایت فروشگاه میز و صندلی

گرایش جامعه به خرید و فروش اینترنتی امری ثابت شده است. اهمیت طراحی سایت فروشگاه میز و صندلی نیز بر همین مبنا است. فروشگاه‌های اینترنتی نظیر دیجی کالا با ارائه خدمات حداقلی، توانستند بخش بزرگی از خرید و فروش‌های روزمره مردم را به خود اختصاص دهند. بنابراین، فروشندگان لوازم میز و صندلی برای اینکه بتوانند در بازار پررقابت فروش اینترنتی سهیم باشند، می‌بایست یک دید جدید در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند.
با طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی، این امکان را دارید که محدودیت‌های جغرافیایی را کنار بزنید و  در منطقه‌ای به وسعت کل کشور محصولاتتان را به فروش برسانید‌. ورود به عرصه تجارت دیجیتال می‌تواند کسب و کار شما را زیر و رو کند. وقتی چنین ادعایی می‌کنیم یعنی یقین داریم که می‌توانید فروش خود را از سطح محلی و منطقه‌ای به ملی برسانید. علاوه بر این، نمی‌توان حذف واسطه‌ها در فروش کالای تولیدکنندگان و واردکنندگان میز و صندلی را نادیده گرفت.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی

در ادامه به گزیده‌ای از امکانات و مزایای طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی اشاره می‌کنیم :

  • بارگذاری تصویر شاخص، گالری تصاویر، اطلاعات جانبی محصول، مشخصات فنی
  • ایجاد فضای کاربری جذاب به کمک تیم تخصصی طراحی گرافیک نگین ایده‌پرداز آویژه
  • نمایش پرفروش‌ترین محصولات، محصولات ویژه، پیشنهادات ویژه، محصولات دارای تخفیف
  • ارائه محصولات به صورت ۲۴ ساعته
  • مشاهده و پیگیری خرید‌های انجام شده در سایت
  • با اعتمادسازی و ارائه کالای باکیفیت در این عرصه برند می‌شوید و این موضوع خود به دیده شدن شما کمک به‌سزایی می‌کند.

همچنین برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه میز و صندلی کرد‌ه‌اند، مزایایی از قبیل تبلیغات افزایش سرمایه، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. دیگر به فکر افزایش ساعت کاری خود نباشید چون فروشگاه اینترنتی شما همواره در دسترس مشتریان است‌. بازاریابی وسیع‌تر یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی است. کاهش هزینه را نیز می‌توان جز فواید طراحی سایت برای کسب و کارها می‌توان در نظر گرفت. سایت فروشگاهی بهترین روش کاهش هزینه‌های کسب و کار است. هزینه نگهداری و اجرای یک سایت مبلغ کمی‌ است. بازاریابی مناسب وب سایت شما باعث رشد تصاعدی و بیشتر کسب و کارتان می‌شود.

.

ایجاد فروشگاه اینترنتی میز و صندلی

فروشندگان کالای میز صندلی شاهد فروش گسترده سایت‌های فروش اینترنتی این کالا هستند که عرصه رقابت فروش را برای آن‌ها تنگ‌تر کرده است. فروشگاه‌های اینترنتی از قبیل آف دکور و مبلومیز و… اما باید به این نکته توجه کنند که ‌راه‌اندازی چنین وب سایت‌هایی بدون رعایت اصول و قوانین طراحی سایت حرفه‌ای کاری بیهوده است. اگر ایجاد فروشگاه اینترنتی میز و صندلی به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به دنبال داشته باشد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می‌توان گفت طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی امکانات کسب درآمد بسیاری را به همراه می‌آورد. تولیدکنندگان این عرصه می‌توانند با حذف واسطه به سود بیشتری برسند.

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی میز و صندلی

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی میز و صندلی که یکی از ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی شما است و سعی بر این دارد که کاربران اینترنتی بیشتری با سایت شما روبرو شوند. به عبارت بهتر سایت مورد نظر در صفحات اول موتورهای جستجو قرار گیرد. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا در موتور‌های جستجو این موضوع الزامی ‌است که سایت شما در صفحه اول نتایج قرار بگیرد برای درک بهتر مثالی ارائه می‌کنیم:
در صورتی که شخصی قصد خرید صندلی یا میز را داشته باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند خرید صندلی چرخ‌دار را وارد می‌کند. این‌که در نتایج خروجی گوگل، سایت فروشگاهی شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته باشد، تاثیر مستقیمی ‌در میزان فروش شما و موفقیتتان خواهد داشت. در صورتی که با استفاده از اصول سئو، سایت خود را بهینه کرده باشید این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را به‌دست آورید. گروه ما در کنار طراحی سایت فروشگاهی میز و صندلی خدمات مختلف سئو و بهینه‌سازی سایت را نیز ارائه می‌نماید.

 

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مواردی است که نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما دارد. شرکت نیپاسیستم به همراه تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات به شما است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود هستید این از فرصت استثنایی استفاده کنید و با شرکت نیپاسیستم در تماس باشید. برای این کار باید از صفحه تماس با ما و از طریق فرم موجود درخواست خود را وارد کنید تا متخصصان شرکت ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

۴.۶/۵ - (۹ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *