جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت مبل
طراحی سایت فروشگاهی مبل
طراح وب سایت
۱۷ تیر ۱۴۰۰

با وجود آمار بسیار بالای استفاده از اینترنت در سراسر دنیا، بستر مناسبی مهیا شده است تا فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با بهره‌گیری از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود، بتوانند در هر لحظه و مکان با مشتریان خود در ارتباط باشند. به همین دلیل امروزه بسیاری از مشاغل برای گسترش فعالیت خود و همچنین ارتباط بیشتر و موثرتر با مشتریان، اقدام به طراحی سایت می‌کنند. فروشندگان و تولیدکنندگان مبل برای این‌که به بهترین شکل، محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهند، نیازمند طراحی سایت فروشگاهی مبل هستند. از این طریق می‌توانند به فروش و ارائه خدمات خود در هر ساعت از شبانه‌روز بپردازند. تیم ما خدمات متنوعی از طراحی سایت مبلمان را برای شما به منظور پیشرفت کسب و کار در صنعت مبلمان در نظر گرفته است. همچنین جهت افزایش بازده و جلب رضایت کاربران از خرید آنلاین به شما کمک خواهد کرد.

 

مشاوره راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مبل

شما به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر از دنیای دیجیتال و نیز طراحی سایت حرفه‌ای فروشگاه مبل نیاز به یک مشاوره حرفه‌ای و تخصصی دارید. تیم ما با مناسب‌ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی مبلمان این خدمت را برای شما ارائه می‌دهد. کارشناسان ما در مشاوره راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مبل نقشه راهی را در اختیارتان قرار می دهند. شما به وسیله آن می‌توانید پستی و بلندی‌های مسیر فروش اینترنتی را پیش‌بینی کنید.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی مبلمان

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی مبلمان شامل تولیدکنندگان و واردکنندگان آن است تا واسطه‌ها را کنار بزنند و به طور مستقیم به مشتری نهایی متصل شوند. یک فروشنده حرفه‌ای نمی‌تواند به‌راحتی از پس بازار فروش میلیونی کاربران اینترنتی بگذرد و آن‌ها را نادیده بگیرد. امروزه اغلب مردم ترجیح می‌دهند تا به جای مراجعه حضوری به فروشگاه‌های مبل تمامی این مراحل را از طریق وب سایت فروشگاه مبل موردنظر انجام دهند؛ فروشندگان مبل و تولیدکنندگان صنایع چوبی برای پیشروی در این بازار پررقابت، می‌بایست در نوع ارائه خدمات و محصولات خود بازنگری داشته باشند. شما با طراحی سایت مبلمان می‌توانید از طریق بازاریابی اینترنتی و ارتقا رتبه سایت خود در گوگل سفارشات و فروش خود را افزایش دهید. به همین جهت است که طراحی سایت فروشگاه مبل از اهمیت بالایی برای این کسب و کار‌ها برخوردار است.

مزایای ایجاد سایت فروشگاه مبلمان

مزایای ایجاد سایت فروشگاه مبلمان متوجه هردو سمت معامله یعنی فروشنده و خریدار نهایی می‌شود. در طراحی وب سایت مبلمان فروشگاهی انتخاب‌های زیادی در اختیار فروشگاه و مشتریان قرار خواهد گرفت. با توجه به فضای محدود فروشگاه‌ها، غالبا این مراکز قادر به ارائه تمام محصولات خود نیستند حجم بسیار زیادی از مبلمان خود را در انبار‌ها نگهداری می‌کنند. مسلما این انبار‌ها از چشم مخاطبان دور می‌ماند و کمتر مشتری وجود خواهد داشت که از تنوع محصولات یک فروشگاه در انبار فروشگاه بازدید کرده باشد.

یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاه مبل، حل این مشکل برای همیشه  خواهد بود. همچنین شما می‌توانید برای فروش محصولات خود صرفنظر از هر گونه محدودیت جغرافیایی تبلیغات سایت خود را به صورت بسیار موثر و ارزان داشته باشید. این امر باعث افزایش جذب مشتریان و همچنین افزایش فروش خواهد بود. همین‌طور برای کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می‌کنند این قابلیت وجود دارد که در میان تعداد بی‌شماری از انواع گوناگون مبلمان با مشاهده قیمت‌ها به مقایسه بپردازند. آن‌ها می‌توانند با صرف کم‌ترین زمان مبل خود را با رنگ و طرح مورد علاقه خود سفارش دهند و به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت نمایند.

ایجاد سایت فروشگاهی مبل

زمانی‌که تولیدکنندگان مبل و صنایع چوبی، متوجه موفقیت سایت‌های فروش مبل مانند IKEA، آف دکور و… شدند، ایجاد سایت فروشگاهی مبل را آغاز کردند. اما باید این نکته را خاطرنشان کرد که طراحی این وب سایت‌ها نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است که اگر به صورت اصولی انجام شود، می‌تواند باعث جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش شود. یکی از این موارد ظاهر کاربرپسند و قابل اعتماد است که باید در هنگام طراحی سایت فروشگاه مبل به آن توجه ویژه‌ای داشت.

طراحی وب سایت مبلمان از جمله توانمندی‌های شرکت ما به شمار می‌آید. این شرکت با برخورداری از تیمی حرفه‌ای و با اشراف کامل در خصوص نیاز‌های طراحی سایت مبلمان به یاری شما خواهد آمد. در خصوص هزینه طراحی وب سایت مبلمان نمی‌توان عدد و رقم مشخصی را اعلام کرد. چرا که هزینه راه‌اندازی طراحی سایت فروشگاهی مبلمان را فاکتور‌های بی‌شماری تحت تاثیر قرار می‌دهند. میزان تقریبی هزینه مورد نیاز تحت تاثیر عوامل بسیاری است. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط هزینه‌ها و امکانات طراحی سایت فروشگاه مبل با ما تماس بگیرید و نمونه‌کارهای طراحی سایت ما را دریافت و مشاهده نمایید.

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی مبل

در حال حاضر اینترنت قوی‌ترین و تاثیرگذار‌ترین بستر تبلیغاتی است و عدم حضور شما در این فضا می‌تواند سود بسیاری را به رقیبان شما برساند؛ چراکه کاربران نیازهای خود را هر روز بیشتر و بیشتر در گوگل جستجو می‌کنند و مراجعین حضوری برای خرید کالاها در حال کاهش است. شخصی که قصد خرید مبل را به صورت اینترنتی داشته باشد، در ابتدا عبارتی مانند فروشگاه مبل را در گوگل جستجو می‌نماید. در نتایج خروجی گوگل این‌که وب سایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار دارد بسیار حائز اهمیت است و به صورت مستقیم بر فروش شما تاثیر می‌گذارد. به همین جهت سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی مبل از اهمیت بالایی برخوردار است و شما این شانس را خواهید داشت که ورودی و بازدیدکنندگان بیشتری را به دست آورید.

 

سفارش طراحی سایت

در سال‌های اخیر، طراحی سایت فروشگاهی در همه زمینه‌ها با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. به همین دلیل اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای کسب و کار خود وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، نیاز به یک مشاور دارید. شرکت نیپاسیستم با ارائه خدمات متعدد از قبیل طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی همراه شما خواهد بود. همچنین شما می‌‌توانید با دریافت مشاوره ابتدایی به صورت رایگان از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید و امکانات مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی دریافت نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *