جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت وسایل ورزشی
طراحی سایت فروشگاهی لوازم ورزشی
طراح وب سایت
۲۸ فروردین ۱۴۰۰

در سال‌های اخیر جامعه نشان داده است که بازار فروش اینترنتی کالا برای مردم جذابیت دارد و در صورت اطمینان از کیفیت محصولات به آن اعتماد می‌کند. طراحی سایت فروشگاهی لوازم ورزشی باید قالبی با ظاهر شیک و مدرن، کدهای تمیز، کاملا کاربرپسند، سئوی فوق‌العاده، کاملا واکنش‌گرا، کیفیت و… داشته‌باشد. فروشندگان لوازم ورزشی می‌توانند به بهترین شکل محصول خود را به نمایش بگذارند. همین‌طور برای پیشرفت باید به صورت مداوم در دسترس مشتریان خود باشند. فروشندگان و تولید کنندگان محصولات ورزشی به خوبی دریافته‌اند ‌که از بین گزینه‌های موجود برای گسترش کسب وکار، ورود به بازار تجارت الکترونیکی کم‌هزینه‌ترین و منطقی‌ترین پیشنهاد ممکن است.

مشاوره طراحی‌سایت فروشگاهی لوازم ورزشی

ممکن است شما تولیدکننده باشید وعلاقه داشته باشید که کسب و کار خود را در فضای اینترنتی گسترش دهید. شاید با خودتان فکر کرده باشید که درآمد حاصل از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی چگونه است و یا این‌که برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی لوازم ورزشی باید چه مقدار هزینه کرد. ایده راه‌اندازی سایت فروشگاهی لوازم ورزشی یک ایده نوین و بسیار پربازده است و ایده‌های نوین کسب و کار هستند که نبض بازار امروز را در دست گرفته‌اند. شما برای حرکت در دنیای‌دیجیتال و برنامه‎ریزی سایت‌حرفه‌ای نیاز به مشاوره طراحی‌سایت‌فروشگاهی لوازم ورزشی دارید تا به‌وسیله آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. ما این خدمت را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهیم.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی

اهمیت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم‌ورزشی، در ترند بودن ورزش در بین عام مردم ایران و تقاضای بازار برای محصولات ورزشی است. با توجه به موارد پایین نیاز هر فروشنده‌ برای ورود به دنیای اینترنت، ایجاد فروشگاه اینترنتی است. هزینه مناسب ایجاد فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی، سبب کاهش قیمت محصولات در وبسایت‌ها شده و با توجه به راحت‌تر بودن خرید از وبسایت نیز این سبک از فروش در بین مردم و به‌ویژه جوانان در حال گسترش است. بنابراین اهمیت طراحی سایت در سه چیز است:

  1. افزایش فروش
  2. کنار زدن محدودیت‌های زمانی و دسترسی ۲۴ ساعته
  3. حذف هزینه‌های فروشگاه فیزیکی

 فروشندگان لوازم ورزشی برای این‌که بتوانند در این بازار پررقابت سهیم باشند، می‌بایست یک دید جدید در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. با طراحی‌سایت فروشگاهی لوازم‌ورزشی این امکان را دارند که محدودیت‌های جغرافیایی را کنار بزنند و در منطقه‌ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را به فروش برسانند، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند.

مزایای طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی

  • منوی پیشترفته و باکیفیت محصولات ؛ به کمک تیم تخصصی طراحی گرافیک نیپاسیستم
  • سیستم مقایسه محصولات
  • قابلیت جستجوی سریع محصولات و فیلترکردن نتایج برای دسترسی آسان به محصولات
  • حساب کاربری پیشرفته و پیگیری سفارشات
  • معرفی محصولات درموقعیت‌هایی نظیر جدید، به زودی و فقط در فروشگاه
  • سیستم کوپن خرید و ارسال کد‌های تخفیف به مشتریان
  • فول ریسپانسیو بودن
  • و موارد دیگر..

شما به صورت روزانه قیمت محصولات در سایت درج کرده و برای جلب نظر مشتری کد‌های تخفیفی را در نظر می‌گیرید. مشتری شما می‌تواند با صرف کمترین زمان کالای مورد نظر با ویژگی مورد علاقه خود را انتخاب نماید و به‌صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کند و همه این اتفاقات در کمتر از چند دقیقه برای مشتری شما میسر است.

برای پیشرفت باید تنها سود خالص دریافتی را در نظر بگیرید. کاهش هزینه یک فایده اساسی طراحی‌سایت فروشگاهی برای کسب و کارها است.  هزینه نگهداری و اجرای یک وبسایت مبلغ مناسبی است و در صورت انجام تمام مراحل با کیفیت قابل قبول و البته بازاریابی مناسب وبسایت شما، پیشرفت چشم‌گیری را تجربه خواهید کرد. اگر ایجاد فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به  دنبال داشته باشد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می‌توان گفت طراحی‌سایت فروشگاهی لوازم‌ورزشی، کسب درآمد بسیاری را به همراه می‌آورد. شما می‌توانید برای توسعه وبسایت خود، محصولاتتان را به سراسر کشور ارسال کنید.

سئو و بهینه سازی سایت

اهمیت سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی لوازم ورزشی از آن‌جایی است که که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول موردنظر خود استفاده می‌کنند و اهمیت بهینه‌سازی جایی به اوج خود می‌رسد که اکثر مردم فقط به صفحه‌ اول نتایج جستجو نگاه می‌کنند، بنابراین برای داشتن ترافیک بالا در موتور‌های جستجو این موضوع الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج قرار بگیرد. مثلا در صورتی که شخصی قصد خرید یک تردمیل را داشته باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند خرید تردمیل را وارد می‌کند، این‌که در نتایج خروجی گوگل، وبسایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته باشد تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما و موفقیتتان خواهد داشت. در صورتی که با استفاده از اصول سئو، وبسایت خود را بهینه کرده باشید این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را به‌دست آورید.

 

در سال‌های اخیر، طراحی سایت فروشگاهی در همه زمینه‌ها با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. به همین دلیل اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای کسب و کار خود وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، نیاز به یک مشاور دارید. شرکت نیپاسیستم با ارائه خدمات متعدد از قبیل طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی همراه شما خواهد بود. همچنین شما می‌‌توانید با دریافت مشاوره ابتدایی به صورت رایگان از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید و امکانات مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی دریافت نمایید.

 

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *