جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی فرش
طراحی سایت فروشگاهی فرش
طراح وب سایت
۹ تیر ۱۴۰۰

یکی از صنایع بزرگ ایران فرش‌بافی است. در گذشته خرید و فروش فرش تنها به صورت حضوری انجام می‌گرفت. اما به مرور و با پیشرفت تکنولوژی، خرید و فروش فرش بیشتر به صورت غیرحضوری انجام گرفت و تجارت فرش آسان‌تر شد. همین موضوع تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت قالی‌بافی را به سوی طراحی سایت فروشگاهی فرش سوق داد. طراحی سایت فروشگاه فرش، باید به گونه‌ای باشد که به بهترین شکل محصولات شما را در دسترس مشتریان قرار دهد. سایت باید حداقل به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده باشد تا شرکت‌های خارجی بتوانند از آن استفاده نمایند.

همه فروشندگان و کسانی که تولیدکننده فرش هستند می‌توانند با راه‌اندازی سایت فرش مخاطبان بسیار زیادی را در هر کجای دنیا به بازدید از سایت فرش خود مایل کنند و محصولات جدید خود را به آن‌ها نشان دهند. تیم نیپاسیستم به منظور رونق کسب و کار فعالان عرصه فرش و همچنین افزایش رضایت مشتریان از خرید آنلاین، خدمات متنوع طراحی سایت فرش را ارائه می‌نماید.

 

مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرش

شما به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر از دنیای دیجیتال و نیز طراحی سایت حرفه‌ای فروشگاه فرش نیاز به یک مشاوره حرفه‌ای و تخصصی دارید تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. تیم نیپاسیستم با در نظر داشتن مناسب‌ترین کیفیت، کارشناسان خود را که در مشاوره راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی فرش بسیار زبده هستند را در اختیار مشتریان خویش قرار می‌دهد تا با طرح‌ریزی یک نقشه‌راه دقیق، پستی و بلندی‌های این مسیر را پیش‌بینی کنند. کافی است با ما در ارتباط باشید.

 

اهمیت ایجاد سایت فروشگاهی فرش

همان‌طور که می‌دانیم از گذشته تا کنون فرش در خانه‌های ایرانی نقش بسیار پررنگی را ایفا کرده است. خرید و فروش اینترنتی فرش می‌تواند یکی از بهترین مشاغل در زمینه کسب و کار آنلاین باشد. تجارت بین المللی فرش ایرانی و بازار میلیونی کاربران اینترنتی ، اهمیت ایجاد سایت فروشگاهی فرش را به ما نشان می‌دهد.

امروزه کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که وقت خود را صرف قدم‌زدن در بازار و جستجو برای فرش زیبا و قیمت مناسب مورد نظر خود کند. سازندگان فرش برای این‌که بتوانند نظر مشتریان را بیشتر جلب کرده و رغبت آن‌ها را به خرید بیشتر کنند اقدام به سفارش طراحی سایت می‌نمایند. زیرا با ایجاد وبسایت فرش می‌توانند بر فروش هرچه بیشتر محصولات خود تاثیر به‌‌سزایی داشته باشند. با طراحی سایت فروش فرش امکان فروش محصولاتتان در سراسر دنیا و گسترش کسب و کارتان فراهم می‌گردد.

 

مزایای طراحی سایت فرش فروشی

سایت فروشگاهی فرش به کسب و کار و برند شما اعتبار می‌بخشد، منظور ما از مزایای طراحی سایت فرش فروشی به فروش اینترنتی آن محدود نمی‌شود؛ چرا که با شناخته شدن بیشتر  شما، محصولاتتان راحت‌تر به فروش می‌رسند و در نتیجه سود شما از راه اندازی سایت فرش بسیار بیشتر خواهد شد. همچنین شما می‌توانید برای فروش محصولات خود صرف نظر از هر گونه محدودیت جغرافیایی تبلیغات سایت فرش خود را انجام دهید. این امر خود باعث رقابت در سطح جهانی می‌شود. از آنجا که فرش ایرانی شهرت زیادی در کل دنیا دارد، رقابت در این عرصه برای ایرانیان بسیار راحت‌تر است.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرش

عرصه فروش اینترنتی فرش، پیش‌گامانی را به خود دیده است که موفقیتشان را نمی‌توان نادیده گرفت. فروشگاه‌هایی نظیر شهرفرش، فرش‌مشهد، فرش‌آنلاین و حتی دیجی‌کالا اثبات کرده‌اند که می‌توان در این راه موفقیت‌های شایانی را به دست آورد. امروزه نیز شاهد جذب کسب و کارهای بیشتری در حوزه فرش به دنیای تجارت الکترونیک هستیم. فروشگاه‌های فرش با راه‎اندازی و طراحی سایت فرش، مشتریان بیشتری به دست ‌آورده و تولیدکنندگان فرش نیز در سطح جهانی می‌توانند به رقابت بپردازند. اما باید این نکته را خاطرنشان کرد که راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی فرش نیازمند رعایت یک‌سری قوانین و مقررات است. اگر این مواردبه صورت اصولی انجام شوند، می‌توانند باعث جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش گردد.

طراحی سایت فرش باید ویژگی‌ها و امکانات مناسبی داشته باشد تا افراد به راحتی بتوانند به خواسته خود که بازدید از جدیدترین مدل‌ها و طرح‌های فرش است برسند و بتوانند به صورت آنلاین فرش مورد نظر خود را سفارش دهند. طراحی وبسایت فروش فرش از جمله توانمندی‌های تیم نیپاسیستم به شمار می‌آید. شرکت ما با برخورداری از تیمی حرفه‌ای و با اشراف کامل در خصوص نیاز‌های طراحی سایت فروش فرش، کسب و کار شما را متحول می‌کند. قیمت گذاری طراحی سایت فروشگاهی فرش با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که برای آن در نظر گرقته می‌شود، متفاوت است. درصورتی که طراحی سایت فرش به صورت بسیار تخصصی سفارش داده شود. هزینه‌ای که برای طراحی سایت فرش در نظر گرفته می‌شود می‌تواند بیشتر از حد معمول باشد. شما می‌توانید از طریق تماس با نیپاسیستم طراحی سایت فرش حرفه‌ای را با بهترین کیفیت و امکانات انجام دهید.

 

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی فرش

کاربران اینترنت در موتوهای جستجوگر مانند گوگل، ابتدا کلمه مورد نظر خود را جستجو می‌کنند. به طور مثال شخصی قصد خرید فرش را دارد، عبارتی مانند فرش ایرانی را در گوگل سرچ می‌نماید. حال این‌که در نتایجی که از جستجو مشاهده می‌شود، سایت شما در چه موقعیتی از لحاظ ترتیب نشان دادن لینک‌ها داشته باشد بسیار اهمیت دارد و تاثیر بسیاری بر میزان فروش شما خواهد داشت. شرکت‌های طراحی وبسایت فرش برای این‌که بتوانند بازدید از سایت فرش را بالاتر ببرند و در صدر جستجوی گوگل قرار بگیرند باید ایجاد وبسایت فرش را متناسب با اصولی معین انجام داده و ویژگی‌های سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی فرش را در طراحی سایت فرش رعایت کنند. در واقع اصول سئو در محتوا نویسی سایت می‌تواند دارای ویژگی‌هایی باشد که باعث شود که در زمان جستجو مخاطب، سایت فرش مورد نظر در ابتدای فهرست گوگل قرار گیرد و باعث فروش بیشتر محصولات شود.

 

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مواردی است که نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما دارد. شرکت نیپاسیستم به همراه تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات به شما است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود هستید این از فرصت استثنایی استفاده کنید و با شرکت نیپاسیستم در تماس باشید. برای این کار باید از صفحه تماس با ما و از طریق فرم موجود درخواست خود را وارد کنید تا متخصصان شرکت ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *