جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی عسل
طراحی سایت فروشگاهی عسل
طراح وب سایت
۲۷ آذر ۱۴۰۰

شما به عنوان صاحب کسب و کار در حوزه عسل، حتما به دنبال افزایش درآمد و میزان فروش خود هستید. طراحی سایت عسل این امکان را برای شما فراهم می‌کند مشتریان شما تنها محدود به یک منطقه خاص نباشند. هم‌چنین حضور در فضای دیجیتال موجب می‌گردد مشتریان همواره به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. بدین صورت در میزان فروش شما تحول بزرگی ایجاد می‌شود. اگر برای کارخانه خود وبسایتی طراحی نکنید محکوم به داشتن مشتریان کمتر هستید. در این صورت فقط می‌توانید در منطقه‌ای که دفتر شرکت در آن قرار دارد سرویس‌دهی انجام دهید. طراحی سایت فروشگاهی عسل نیز می‌تواند برای فعالان این حوزه تحولات عظمی را همراه داشته باشد.

برای این‌که برند شما شناخته شود باید هزینه‌های هنگفتی را برای تبلیغات سطح شهری، بنری، چاپ کاتالوگ و… بپردازید. اگر شما یک وب‌سایت داشته باشید می‌توانید به‌راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی مشتریان خود را ساپورت کنید و مشتریان شما هر زمانی که بخواهند می‌توانند به وب‌سایت شرکت شما رجوع کرده و درباره شرکت شما و خدماتی که ارائه می‌کنید اطلاعات کسب کنند. همچنین مشتریان شما محدود به یک شهر یا منطقه خاصی نخواهند بود و از هر کجای کشور می‌توانند به سایت مراجعه کنند و از خدمات شما استفاده کنند. شما به‌راحتی می‌توانید سایت خود را به کمک سئو روی تعدادی از کلمات کلیدی که برای شما مهم هستند به صفحه اول نتایج گوگل برسانید. بدینوسیله شما قادر خواهید بود مشتریان خودتان را چند برابر کنید و برند خود را در اینترنت مطرح کنید و مشتریان شما را به رقبا ترجیح دهند.

 

ساخت سایت فروشگاهی عسل

سئو یا Search Engine Optimization راه بهینه کردن و شناساندن سایت به کاربر در موتور جستجوی از طریق شناخت الگو‌های ربات‌های جستجو گوگل و استفاده از آن برای معرفی شدن به کاربر SEO عملکرد و رتبه سایت را در گوگل بالا می‌برد و از کدنویسی، طراحی تا مقوله‌بندی نظرات کاربران و… را دربرمی‌گیرد.

 

مشاوره طراحی سایت فروشگاهی عسل

هر کسب و کاری که متمایل به حضور در دنیای مجازی باشد باید همیشه از خدمات سئو باخبر باشد و از مشاور سئو و یک متخصص سئو استفاده کنند و همیشه یک مشاوره SEO برای سایت خود به همراه داشته باشند. مشاور سئو در مراحل مختلف وظایف متفاوتی دارد، بنابراین این زمان و شرایط وب‌سایت است که مشخص می‌کند چه زمانی باید از خدمات مشاور سئو استفاده کنیم.

در ابتدای راه‌اندازی وبسایت یک مشاور سئو می‌تواند به شما در انتخاب اسم، نام دامنه، انتخاب شرکت طراحی سایت، نوع هاست و خدمات ارائه دهنده هاست و بایدها و نبایدهای طراحی وب‌سایت شما کمک کند و تیم خود را رهبری و مدیریت کند. اقدامات مشاوره سئو بستگی به هر سایت می‌تواند کاملا متفاوت باشد. مشاوره قبل از طراحی وب‌سایت به شما در تعیین استراتژی و اهداف، کمک ویژه‌ای خواهد کرد یا ممکن است شما پروژه‌ای داشته باشید که کاملا جلو رفته و در جایی دچار مشکل شده‌اید حرکت کلمات در گوگل را تجربه نمی‌کنید باز هم ما به شما پیشنهاد مشاوره سئو می‌دهیم.

تبلیغات سایت فروشگاهی عسل

وقتی اسم عسل می‌آید نام یک یا چند برند ذهن مردم را درگیر می‌کند. اما چگونه باید با این غول‌های قدیمی بازار رقابت کرد؟ شما هم باید نامتان را در ذهن مردم ثبت کنید. به کمک تبلیغات گسترده و فروش اینترنتی و بدون مرز جغرافیایی به اثبات ادعاهایی که در تبلیغات کرده‌اید بپردازد. اما برای تبلیغات چه باید کرد؟ پرداخت هزاران دلار به گوگل بهتر است یا صد‌ها ملیون تومان به سلبریتی‌ها برای تبلیغات چند روزه؟ نظرتان راجع به تبلیغات رایگان چیست؟ به کمک سئو می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی و طبقه‌بندی مطالب همیشه در نتایج جستجو به موقع بدرخشید. در این صورت به مرور برند خود را در ذهن دیگران ثبت خواهید کرد.

مشتریان سایت فروشگاهی عسل

عسل از گذشته در طب سنتی ایران جایگاهی بالا داشته، از احادیث که برای تقویت حافظه مردم را به مصرف عسل تشویق می‌کردند تا حکیم‌های بزرگ ایرانی تا طب روز همه و همه جایگاه عسل را به عنوان یک ماده مهم در سفره ما حفظ کرده‌اند. اما به دلیل زیاد شدن تقلب مردم به برند‌های ناشناس اعتماد نمی‌کنند و از افراد و برند‌های معتبر استفاده می‌کنند. به این فکر کنید که با کمک ما برند شما اعتبار و اعتماد مردم را به دست بیاورد، سپس این اعتماد به صورت فزاینده عمل می‌کند و مشتریان وفادار شما به رشد کسب شما کمک خواهند کرد.

مشاوره دوره‌ای

مشاور سئو بعد از مشخص کردن راه، به مشاوره دوره‌ای برای افزایش بهره‌وری و بررسی عملکرد شما با بررسی بازخورد‌های کمی و کیفی و نظرات مشتریان به راهنمایی شما برای بهبود عملکرد می‌پردازد. علاوه بر این، با بررسی سایت‌های مشابه و رقبای داخلی به بهبود عملکرد شما می‌پردازد. همچنین حرکات رقیب را به صورت بهبود یافته و شخصی‌سازی شده به شما اختصاص می‌دهد.

 

در سال‌های اخیر، طراحی سایت فروشگاهی در همه زمینه‌ها با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. به همین دلیل اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای کسب و کار خود وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، نیاز به یک مشاور دارید. شرکت نیپاسیستم با ارائه خدمات متعدد از قبیل طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی همراه شما خواهد بود. همچنین شما می‌‌توانید با دریافت مشاوره ابتدایی به صورت رایگان از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید و امکانات مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی دریافت نمایید.

۴.۶/۵ - (۱۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *