جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی صنایع دستی
طراحی سایت فروشگاهی صنایع دستی
طراح وب سایت
۳۰ فروردین ۱۴۰۰

همان‌طور که فروشندگان صنایع‌دستی می‌دانند وجه اشتراک این فروشگاه‌ها، این موضوع است که همه آن‌ها مانند مغازه‌های سوغاتی‌‌فروشی، سعی می‌کنند تا محصولاتشان را در معرض دید توریست‌ها و علاقه‌مندان قرار دهند. با توجه به آن‌که سایت‌های فروشگاهی در واقع کار ویترین‌های صاحبین این نوع کسب و کار و حتی بهتر از آن را انجام می‌دهند؛ آن هم نه برای تعدادی توریست یا بازدیدکننده بلکه برای جامعه بزرگ مراجعه‌کنندگان به سایت شما، می‌تواند برای کسب و کارهای این حوزه بسیار مناسب باشد. در حقیقت شما با بازار مصرف میلیونی کاربران اینترنت طرف هستید‌ و این یک فرصت برای کسانی است که نمی‌خواهند ارائه محصول خود را به سطح منطقه خود محدود کنند.  طراحی سایت فروشگاهی صنایع دستی همان‌ چیزی است که فروشنده را وارد دنیای خرید و فروش دیجیتال می‌کند.

 

مشاوره طراحی سایت فروشگاهی صنایع دستی

فروش اینترنتی همچنان یک شیوه نوین در سطح جامعه محسوب می‌شود و تولیدکنندگان صنایع‌دستی نیز ممکن است از تجربه کافی در این زمینه برخوردار نباشند، پس اگر می‌خواهید به سرعت در این عرصه پیشرفت کنید بایستی از مشاوره‌های کسب و کار بهره‌ بگیرید؛ هدف از این مشاوره‌ها از بین بردن ابهامات و در حقیقت تعیین اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت است.
مشاوره طراحی فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی همان چیزی است که به صاحبان کسب و کار و مدیران کمک می‌کند، موانع و مشکلات مسیر را پیش‌بینی و حل نموده و یک تغییر خوب و مثبت ایجاد کنند. در مشاوره کسب و کار شما می‌توانید از تجربه، دانش و تخصص فردی استفاده کنید که با فراز و نشیب‌های اداره کردن کسب و کار اینترنتی کاملاً آشنا است. کافی است با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا بتوانید از مشاوره نیپاسیسیتم به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

 

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی صنایع دستی

در ادامه به یکی از مهم‌ترین موارد اهمیت ایجاد فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی اشاره می‌کنیم‌. اگر شما می‌خواهید فروشگاه اینترنتی داشته باشید تا بتوانید فروش خود را ارتقا دهید، برند شوید و به بهترین نحو کالای خود را در معرض دید مشتری قرار دهید راه درستی را انتخاب کرده‌اید، با داشتن فروشگاه اینترنتی  به جای این‌که فقط چند مشتری محدود در منطقه جغرافیایی خود داشته باشید، کالای خود را در معرض دید تمامی مشتریانی که در دنیای وب به جستجو محصول شما می‌پردازند می‌گذارید‌.

از آن‌جایی که ایران یکی از کشورهای برتر در زمینه صنایع‌دستی است، ایجاد فروشگاه صنایع دستی می‌تواند بسیار خوب عمل کند. انواع هنر‌های دستی در مناطق مختلف کشور ساخته می‌شود که نمونه آن‌ها را در کمتر جایی می‌توانید ببینید، همچنین مشتریان‌ زیادی در داخل و خارج از کشور برای آن‌ها وجود دارند و تجار با تجربه و بزرگی در این عرصه فعالیت می‌کنند؛ پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که دلایل زیادی برای موفقیت در این فضا وجود دارد. حتی شما می‌توانید در صورت نیاز سایت خود را دو زبانه نموده و آن را توسعه دهید تا بتوانید مشتریان خارجی را نیز جذب نمایید‌.

یکی از مزیت‌های مهم طراحی سایت فروشگاهی صنایع دستی ، مدیریت کالای شما است‌؛ یعنی در مدیریت فروش کالا نیز فروشنده به جای این‍که حجم زیادی از کالا را با پیش‌بینی فروش خود تامین کند، با طراحی یک سیستم فروشگاه صنایع دستی با هر بار سفارش مشتری در سایت، به صورت آنلاین با تامین‌کننده ارتباط می‌گیرد و کالای مورد نیاز را به تعداد فروخته شده تامین می‌کند.

 

امکانات فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی

گزیده‌ای از امکانات فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی را در ادامه ارائه می‌دهیم:

  • طراحی قالب و ظاهر زیبا در سایت به وسیله تیم تخصصی طراحی گرافیک نیپاسیستم
  • نمایش تصویر و جزئیات و توضیحات مربوط به هر اثرهنری
  • امکان آپلود محتوای‌صوتی‌، متن و فیلم در صورت نیاز
  • نمایش نمای‌کلی فروشگاه و قراردادن تمامی موارد ارتباطی از قبیل آدرس‌، شماره‌تماس و نقشه‌گوگل
  • امکان مدیریت فروش محصولات
  • امکان تعیین روش‌های حمل و نقل محصول
  • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت الکترونیکی
  • تخفیف‌های هفتگی و ارسال کد‌های تخفیف برای مشتریان
  • قابلیت جست و جوی محصول و دسته‌بندی کالای موردنظر ( از لحاظ قیمت‌، اندازه‌، رنگ و…) برای دسترسی آسان به محصولات

 

ساخت فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی

فروشگاه‌های اینترنتی نظیر رابین و پرنون و دیجی‌کالا و‌. ….مثال‌هایی هستند که نشان می‌دهند ساخت فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی می‌تواند کسب و کارتان را زیر و رو کند. اما حواستان باشد همان‌طور که در کسب و کار سنتی تجربه و حرفه‌ای بودن فاکتور‌های اساسی به شمار می‌روند، توسعه آنلاین کسب و کار در فضای مجازی هم تخصص خود را می‌طلبد‌. بنابراین شما برای فروش اینترنتی محصولات خود باید از قبل ابعاد کارتان را بشناسید یا این‌که در تمام مراحل شروع، راه‌‎اندازی، بازاریابی و تبلیغات، افزایش فروش و در نهایت پشتیبانی خدمات از یک متخصص با تجربه کمک بگیرید تا نیازی به آزمون و خطا و ریسک در کار خود نداشته باشید.

طراحی سایت فروش صنایع‌دستی امکان کسب درآمد زیادی را به همراه خواهد داشت. بسیاری از صاحبان مشاغل برای افزایش درآمد به فکر احداث شعب متعدد و گسترش فضای فروش حقیقی می‌افتند. اما، پیشرفت در صورتی محقق می‌شود که خرج‌های اضافی به حداقل برسد و طراحی سایت در برابر عوامل گسترش فروش در فضای ‌حقیقی شامل هزینه بسیار اندکی است.

 

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی صنایع‌دستی

اهمیت سئو سایت فروشگاهی صنایع‌دستی در این است که غالب کاربران از طریق کلیدواژه‌هایی که وارد موتور‌های جستجو می‌کنند به سایت خاصی مراجعه می‌کنند، از این ‌رو سئو مناسب همان عامل تمایز سایت شما با دیگران و بازدید بیشتر است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که آن‌ها به دنبالش هستند. پس مشتریان در مقایسه با تبلیغات اینترنتی اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این به خوبی اهمیت این موضوع را روشن می‌کند.

این‌که سایت فروشگاهی شما در صفحه و لینک چندم باشد در جلب نظر کاربر اهمیت به‌سزایی دارد. اهمیت موضوع در حدی است که آمار‌ها نشان می‌دهند غالب کاربران وارد اولین لینک پیشنهادی گوگل می‌شوند. یعنی این‌که در نتایج خروجی گوگل‌، سایت شما در چه جایگاهی قرار دارد مهم است. کلماتی که توسط کاربران جستجو می‌شوند اهمیت بالایی دارند. تجربه نشان می‌دهد که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می‌تواند موفقیت سایت شما را تضمین کند. افزایش بازدید از روش‌های سئو بر هر نوع تبلیغ دیگری برتری دارد و در درازمدت هزینه کمتری را به شما تحمیل خواهد کرد. نیپاسیستم با استفاده از سال‌ها تجربه طراحی و سئو سایت می‌تواند با مناسب‌ترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان تحویل، پروژه‌های شما دوستان عزیز را پذیرا است.

 

کلام آخر

در سال‌های اخیر، طراحی سایت فروشگاهی در همه زمینه‌ها با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. به همین دلیل اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای کسب و کار خود وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، نیاز به یک مشاور دارید. شرکت نیپاسیستم با ارائه خدمات متعدد از قبیل طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی همراه شما خواهد بود. همچنین شما می‌‌توانید با دریافت مشاوره ابتدایی به صورت رایگان از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید و امکانات مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی دریافت نمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *