جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت قنادی و فروشگاه شیرینی
طراحی سایت فروشگاهی شیرینی و شکلات
طراح وب سایت
۱۴ فروردین ۱۴۰۰

در خصوص طراحی سایت فروشگاهی شیرینی و شکلات باید گفت که یک سایت حرفه‌ای این قابلیت را دارد که کسب و کار شمارا زیر و رو کند. در واقع برای فروش حداکثری در بازار‌های اینترنتی باید یک طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند داشته باشید که در عین حال دارای ویژگی‌های خاص برای به تصویر کشیدن محصولات شما باشد. ایجاد فروشگاه اینترنتی شیرینی و شکلات برای شما شانسی محسوب می‌شود که با صرف هزینه‌ای بسیار کم‌تر در قیاس با سایر روش‌های موجود، کسب و کار و فروش شما را افزایش دهد. قطعا موضوع برندینگ برای کسب و کار‌هایی نظیر شیرینی فروشی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و طراحی سایت می‌تواند یک عامل موثر در این هدف‌گذاری باشد.

 

هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی شیرینی و شکلات

متخصصین ما به صورت رایگان برای شما وقت می‌گذارند و ابهامات ذهنی شما را برطرف می‌کنند. برای آغاز پروژه دریافت مشاوره تخصصی، یک نیاز مسلم است. این مشاوره توانایی از بین بردن ابهامات و سوالاتی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند، از جمله هزینه راه‌اندازی سایت فروشگاهی شیرینی و شکلات را دارد. ما این خدمت را با مناسب‌ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی شیرینی و شکلات به خوبی به شما ارائه می‌دهیم. بدین منظور می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس حاصل نموده و در حداقل زمان ممکن مشاوره راه‌اندازی سایت خود را دریافت نمایید.

 

امکانات سایت قنادی

  • ایجاد امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان بعد از درج مدل‌های جدید کیک و شیرینی
  • ساخت منوی کیک‌ها و شیرینی‌ها به صورت مجزا به صورت اسلاید
  • ایجاد مرکز آموزش در طراحی سایت برای چگونگی طرز تهیه انواع کیک و شیرینی
  • درج سیستم رزرو آنلاین برای شیرینی فروشی‌ها
  • قسمت پیشنهادات و انتقادات و دریافت طرح‌های مختلف برای شیرینی و کیک‌ها

 

مزایای سایت قنادی

داشتن سایت فروشگاهی هم برای شما و هم برای کاربرانی که به فروشگاه شما مراجعه می‌کنند فوایدی دارد. برای کاربر سایت امکان ذخیره‌سازی زمان و کنار زدن محدودیت‌های جغرافیایی مطرح است. همچنین امکانات خلاقانه یک فروشگاه ایننترنتی از جمله قرار دادن کد‌های تخفیف روی محصولات و ده‌ها ایده جذاب دیگر همه چیز را برای فروش حداکثری شما مهیا می‌کند. در این صورت شما می‌توانید با تامین و ارسال محصول خریداری شده از سمت کاربر، فروشی راحت و حرفه‌ای را تجربه کنید. کاربر نیز بدون نیاز به مراجعه و صرف هزینه نیاز خود را برآورده می‌کند. این‌ها مواردی از مزایای سایت شیرینی فروشی برای مصرف کننده است.

همچنین برای صاحبان قنادی‌ها مزایایی از قبیل جذب مشتریان بیشتر برای خود و افزایش سرمایه را به دنبال دارد. همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین مزیت فروش آنلاین گسترش ارائه خدمات و فروش از سطح محلی به شهری است. کاهش هزینه برای مالک یک فایده طراحی سایت برای کسب وکار می‌توان در نظر گرفت. برای پیشرفت و افزایش درآمد باید سود خود را به حداکثر برسانید و فقط به پیشرفت فکر کنید. سایت فروشگاهی می‌تواند بهترین روش کاهش هزینه‌های کسب وکار باشد. هزینه نگهداری و اجرای یک سایت فروشگاهی در قیاس با فروشگاه فیزیکی ناچیز است، در کنار آن بازاریابی مناسب نیز باعث رشد پلکانی کسب وکار شما می‌گردد.

 

طراحی سایت قنادی

این مسیر پیشگامانی دارد که موفقیت این مسیر را ثابت کرده‌اند. مانند فروش آنلاین در شیرینی و دراپ‌وان و…. ولی توجه به این نکته حائز اهمیت است که راه‌اندازی چنین سایت‌هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. در صورت ایجاد فروشگاه اینترنتی شیرینی و شکلات به صورت صحیح و حرفه‌ای، در دسترس کاربران زیادی خواهید‌ بود که خود فروش شما و سود خالص دریافتی را چندین برابر می‌کنند. پس می‌توان گفت طراحی سایت شیرینی فروشی امکانات کسب درآمد زیادی را به همراه می‌آورد. بسیاری از صاحبان مشاغل برای گسترش فروش به فکر احداث شعب متعدد و گسترش فضای فروش حقیقی می‌افتند اما گفتیم پیشرفت در صورتی محقق می‌شود که خرج‌های اضافی به حداقل برسد و هزینه طراحی سایت شیرینی فروشی در برابر عوامل گسترش فروش در فضای حقیقی مبلغ بسیار اندکی است.

 

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی شیرینی و شکلات

یک فروشگاه اینترنتی در دسترس کاربران اینترنت قرار نمی‌گیرد مگر این‌که به سئو و بهیه سازی اهمیت دهد. یکی از فاکتور‌های کلیدی متمایز کننده یک سایت حرفه‌ای از دیگر سایت‌ها، بحث سئو و بهینه‌‎سازی سایت است. بعد از طراحی سایت فروشگاهی، باید برای بهینه‌سازی سایت فروشگاهی‌تان نیز اقدام نمایید. این مزیت موجب می‌شود سایت شما دیده شود و به عبارت بهتر سایت موردنظر در صفحات اول موتورهای جستجو قرار گیرد. پرکاربردترین موتور جستجو در ایران گوگل است. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا در موتور‌های جستجو این موضوع الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج قرار بگیرد برای درک بهتر مثالی ارائه می‌کنیم:

در صورتی که شخصی قصد خرید شیرینی یا کیک را داشته باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند خرید شیرینی را وارد می‌کند. این‌که در نتایج خروجی گوگل، سایت فروشگاهی شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته باشد تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما و رونق کسب و کار شما خواهد داشت. برگ برنده شما در برابر رقبایتان در همین موضوع خلاصه می‌شود. با کمک تیم تخصصی نیپا، هیچ دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

 

اگر به‌دنبال شرکت طراحی سایت فروشگاهی می‌گردید یا اگر به‌دنبال مشاوره افزایش فروش اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود هستید، در محل درستی قرار دارید. تیم متخصصین طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ نیپاسیستم اینجا است تا پروژه طراحی سایت فروشگاهی شما را به نتیجه موردنظرتان برساند. برای این کار کافی است از طریق یکی از راه‌های ارتباطی صفحه تماس با ما، درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان واحد بازرگانی به محض دریافت درخواست شما، نیازسنجی و بررسی اولیه را به عمل آورده و جهت هماهنگی زمان یک جلسه توجیهی با شما تماس خواهند گرفت. پس از این جلسه و عقد قرارداد، مراحل اجرایی پروژه مطابق استراتژی و برنامه‌زمانبندی انجام خواهد شد.

۴.۹/۵ - (۳۷ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *