جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی دوچرخه
طراحی سایت فروشگاهی دوچرخه
طراح وب سایت
۲۹ فروردین ۱۴۰۰

ارتقای کسب و کار به صورت اینترنتی دغدغه غالب صاحبان مشاغل امروز است. شیوه‌ای که در این دهه امتحان خود را به خوبی پس داده و سکوی پرتابی برای فروشندگانی است که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی دوچرخه کرده‌اند. بسیاری از افراد قبل از این‌که اقدام به خرید دوچرخه کنند در اینترنت درباره آن جستجو می‌کنند. همچنین به سایت‌هایی که در ابتدای نتایج گوگل هستند مراجعه می‌کنند.

رقابت فروشندگان در حال حاضر تلاش برای دسترسی بیشتر مشتریان به کالای مورد نیاز و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن است. فروشندگان دوچرخه از مشاغلی هستند که امروزه نیازمند طراحی سایت فروشگاه دوچرخه هستند. برای این‌که می‌توانند محصولات خود را به بهترین شکل در معرض دید مشتریان قرار دهند و همین‌طور ساعت کاری و فروش خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی افزایش دهند. محصول شما نیاز به دیده شدن دارد و سایت فروشگاهی پل ارتباطی شما با مشتریان حقیقی خود و حتی کسانی است که صرفا برای آگاهی از قیمت‌ها به سایت فروشگاهی شما مراجعه می‌کنند.

قیمت ساخت فروشگاه اینترنتی دوچرخه

ما این را برای شما لازم می‌دانیم که در همین ابتدا ابهامات ذهنی خود را برطرف سازید و با خاطری آسوده این مسیر را آغاز کنید. ما مسیر را برای شما ترسیم می‌کنیم و پستی و بلندی‌های آن را به شما نشان می‌دهیم تا شما بتوانید با آسودگی بیشتری کار خود را آغاز کنید. شروع یک فرآیند و طراحی وب سایت در دنیای دیجیتال و برنامه‌ریزی سایت حرفه‌ای نیازمند به مشاوره و هدف‌گذاری است تا به وسیله آن بتوان بهترین تصمیم را بگیرید. ما این خدمت را با بهترین قیمت ساخت فروشگاه اینترنتی دوچرخه به شما ارائه می‌دهیم.

اهمیت سایت فروشگاهی دوچرخه

 سایت فروشگاهی دوچرخه برای صاحب شغل اعتبار می‌آورد. سایت همان چیزی است که مسیر برندینگ را برایتان هموار می‌کند. این فروشگاه اینترنتی به دیده شدن محصول شما کمک می‌کند. بسیاری از نیاز‌های روزمره که با صرف هزینه بسیار و صرف زمان همراه بود، اکنون به‌راحتی در بستر اینترنت انجام می‌شوند. فروشندگان دوچرخه برای این‌که بتوانند در این رقابت سهمی داشته باشند، باید از یک منظر جدید به فروش محصولات و ارائه خدمات نگاه کنند. طراحی سایت فروش این امکان را دارد که در منطقه‌ای به وسعت کشور محصولاتتان را به فروش برساند و علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، جغرافیای کاری شما را وسیع‌تر کند.

امکانات سایت فروش دوچرخه

در ادامه به گزیده‌ای از مزایا و امکانات سایت فروش دوچرخه اشاره می‌کنیم:

  • طراحی کاربرپسند و زیبای صفحه اصلی به کمک طراحی تیم تخصصی طراحی گرافیک
  • قرار دادن محصولات تخفیف خورده در صفحه اصلی
  • ارائه دسته‌بندی محصولات بر اساس برند، کاربرد و..
  • فیلتر‌بندی محصولات
  • قرار دادن عکس آن، برند، کشور سازنده، ویژگی‌ها، مشخصات فنی و هر اطلاعات ضروری دیگر در صفحه هر محصول
  • اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی
  • آدرس دقیق فروشگاه، نقشه گوگل، شماره‌های تماس و…
  • وب سایت شما در هر لحظه و هر جا برای کاربران در دسترس است و این یعنی این‌که شما محدودیت‌های زمانی و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت.
  • بازاریابی وسیع‌تر یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی است. اساس رشد در کسب و کار رساندن هزینه‌ها به حداقل و تمرکز حداکثری بر سود خالص است.
  • کاهش هزینه نیز یکی از فواید طراحی سایت برای کسب وکارها است. هزینه نگهداری و اجرای یک سایت فروشگاهی مبلغ کمی است. فقط کافی است که بتوانید محصول خود را با خلاقیت و با سلیقه خود در دسترس مشتریان قرار دهید و جلب اعتماد کنید.

ایجاد فروشگاه اینترنتی دوچرخه

زمانی که فروشندگان دوچرخه متوجه موفقیت سایت‌های فروش آنلاین مانند آریا چرخ و آسمان بایک و کافه ورزش و … شدند، مصمم به ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی دوچرخه خود شدند. اما طراحی وب سایت همه چیز نیست و برای رقابت در این عرصه با چنین رقبایی باید حرفه‌ای باشید و مشتری‌مداری کنید. از این‌رو سایت شما باید همان فروشگاهی باشد که قابلیت‌های بیشتری برای مشتری شما به همراه داشته باشد و او را به سمت شما بکشاند. در صورت طراحی فروشگاه اینترنتی دوچرخه به شیوه درست و هدفمند روند فروش شما به صورت کاملا تصاعدی تغییر کرده و می‌تواند فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می‌توان گفت طراحی سایت فروشگاهی امکانات کسب درآمد بسیاری را به همراه می‌آورد.

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی دوچرخه

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم برای موفقیت سایت رعایت یک سری پیش‌نیاز‌ها و قواعد الزامی است. برای مثال می‌توان بحث سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی دوچرخه اشاره کرد. هم‌اکنون آنچه کاربران را به سایت مقصد می‌رساند کلیدواژه‌هایی هستند که کاربران وارد موتور‌های جستجو می‌کنند. برای بازتر شدن موضوع مثالی می‌زنیم:

در صورتی که شخصی قصد خرید دوچرخه را داشته باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند فروشگاه اینترنتی دوچرخه را وارد می‌کند. اینکه در نتایج خروجی گوگل، وب سایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته باشد، تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما و رونق کسب شما خواهد داشت. بدون شک ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو دارای بالاترین نرخ تبدیل به خریدار نهایی برای غالب وب سایت‌هاست. با استفاده از تثبیت موقعیت وب سایت خود در موتورهای جستجو، می‌توانید فرصت‌های بیشتری برای فروش محصولات خود ایجاد کنید. در واقع سئو می‌کوشد تا بازدید وب سایت شما به صورت اصولی افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آن‌ها طراحی کرده بودید.

این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سئو است. در صورتی که با استفاده از اصول سئو، سایت خود را بهینه کرده باشید، این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را به‌دست آورید. گروه ما در کنار طراحی سایت فروشگاهی دوچرخه خدمات مختلف سئو و بهینه‌سازی سایت را به صورت ویژه در نظر دارد. نگین ایده‌پرداز آویژه همراه شما برای توسعه کسب و کارتان است.

 

سفارش طراحی سایت

اگر به‌دنبال شرکت طراحی سایت فروشگاهی می‌گردید یا اگر به‌دنبال مشاوره افزایش فروش اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود هستید، در محل درستی قرار دارید. تیم متخصصین طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ نیپاسیستم اینجا است تا پروژه طراحی سایت فروشگاهی شما را به نتیجه موردنظرتان برساند. برای این کار کافی است از طریق یکی از راه‌های ارتباطی صفحه تماس با ما، درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان واحد بازرگانی به محض دریافت درخواست شما، نیازسنجی و بررسی اولیه را به عمل آورده و جهت هماهنگی زمان یک جلسه توجیهی با شما تماس خواهند گرفت. پس از این جلسه و عقد قرارداد، مراحل اجرایی پروژه مطابق استراتژی و برنامه‌زمانبندی انجام خواهد شد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *