جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت دخانیات
طراحی سایت فروشگاهی دخانیات
طراح وب سایت
۳۰ فروردین ۱۴۰۰

در حال حاضر تمایل مردم به خرید مایحتاج زندگی بدون حضور فیزیکی حقیقتی انکارناپذیر است. استقبال عمومی ‌از ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش کالا‌های مختلف شاهد رشد کم‌نظیری در سال‌های اخیر است. وقتی صحبت از طراحی سایت فروشگاه دخانیات می‌کنیم، به توزیع گسترده این محصول و ارائه تنوع بالای محصولات و بی‌نیازی مشتری از مراجعه و جست‌وجو سطح بازار می‌ا‌ندیشیم.

سایت فروشگاهی شما بستری است برای مشتریان که به سادگی و با دیدن تصاویر و مشخصات محصولات شما سفارش خود را انجام دهند، و قابلیت پرداخت اینترنتی نیز داشته باشند. عمده‌فروشان دخانیات می‌توانند با طراحی سایت فروشگاه دخانیات به صورت مستقل و بدون نیاز به واسطه به فروش محصولات خود بپردازند که این همان موفقیت در کسب و کار و رسیدن به سود بیشتر است.

 

هزینه طراحی سایت فروشگاه دخانیات

فروش اینترنتی همچنان یک شیوه نوین در زمینه کسب و کار محسوب می‌گردد و ممکن است ابهاماتی ذهن شما را مشغول کرده باشد. مشاوران ما در دسترس شما هستند و به شما کمک می‌کنند نقشه راه را تجسم کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم در همین ابتدا ابهامات و سوالات خود را با کارشناسان مطرح کنید تا بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید. ما با ارائه بهترین هزینه برای طراحی سایت فروشگاه دخانیات، به شما کمک می‌کنیم که تصمیم درستی را برای خرید سایت و گسترش کسب و کار خود با مناسب‌ترین هزین ه و بهترین کیفیت بگیرید.

اهمیت راه‌اندازی سایت فروش دخانیات

اهمیت ‌راه‌اندازی سایت فروش دخانیات به بازار مصرف میلیونی آن باز می‌گردد. امروزه مردم به دنیای خرید و فروش دیجیتال روی آورد‌ه‌اند و این حضور بسیار گسترده است. مردم از خرید محصولات ضروری گرفته تا انواع تفریحات گوناگون، و سفارش اقلام مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌‌های آنلاین خریداری می‌کنند. با توجه به حجم زیاد کاربران فضای مجازی، یک فرصت طلایی برای فروشندگان دخانیات مهیا شده است که بتوانند به راحتی برند خود و خدماتشان را معرفی کنند و علاوه بر آن، فروش محصولات خود را به صورتی اینترنتی داشته باشند. امروز سایت اعتبار کسب وکار شما را افزایش می‌دهد. با رونق فروش اینترنتی دیگر نباید به محدودیت‌های زمانی و جغرافیایی فکر کنید و فقط برای کیفیت و جلب نظر مشتری تلاش کنید.

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی دخانیات

عمده‌فروشان محصولات دخانی به خوبی می‌دانند که حذف واسطه‌ها در زمینه فروش چه سود هنگفتی برایشان به همراه دارد. سایت فروشگاهی همچنین مزایای قابل توجهی برای فروشندگانی دارد که با تنوع بالا در محصولاتی نظیر پیپ و قلیان و ارائه کالای باکیفیت، قصد فروش گسترده محصولات خود را دارند. مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی دخانیات تنها به فروش کالا محدود نمی‌شود.

این فروشگاه اینترنتی به همراه قابلیت‌ها و فضای جذاب کاربری خود می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت شما بکشاند. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می‌کنند این قابلیت را دارند که قیمت‌های به‌روز را مشاهده کنند. همچنین تصاویری که از کالاها در وب سایت خود منتشر می‌کنید، تاثیر فوق‌العاده‌ای در فروش شما دارند. مشتریان می‌توانند در کم‌ترین زمان سفارش خود را ثبت کنند. یکی دیگر از شیوه‌های  جلب نظر و اعتماد مشتریان با برندسازی در فضای کسب و کار اینترنتی مهیا می‌شود. شما یک سایت به‌روز و حرفه‌ای در اختیار دارید و نرخ روزانه محصولات را در آن منتشر می‌کنید. بسیاری از افراد صرف مشاهده قیمت‌ها به سایت شما مراجعه می‌کنند.

 سایت فروشگاه دخانیات می‌تواند یک جهش واقعی و سکوی پرتابی برای تولیدکنندگان این محصولات باشد. سکوی پرتابی که می‌تواند مشتریان شما را از سطح محلی و منطقه‌ای به سطح ملی برساند‌. این سکوی پرتاب از آن کسانی است که برای جلب نظر مشتری ایده‌پردازی می‌کنند. مثلا قراردادن کد تخفیف یک ویژگی جذاب و عامه‌پسند است. داشتن تنوع بالا در محصولات و ارائه کیفیت مطلوب هم به‌نوبه خود می‌تواند به دیده شدن شما کمک کند. همه‌چیز واضح است؛ یک سایت حرفه‌ای با کالای مرغوب و ویژگی‌های منحصر به فرد، قطعا مشتری را به شما پیوند می‌دهد.

ساخت سایت فروشگاه دخانیات

هم‌اینک فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه حداقل امکانات نظیر توتون مارکت، سوپیدو و… موفقیت‌آمیز بودن این مسیر را نشان می‌دهند‌. شما می‌توانید بهترین باشید، اما نیاز است این نکته مورد توجه قرار بگیرد که ‌راه‌اندازی چنین وب سایت‌هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر ساخت سایت فروشگاه دخانیات  به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به دنبال داشته باشد و فروش سایت را چندین برابر کند.

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی دخانیات

همان‌طور که می‌دانید، طراحی سایت فروشگاه حرفه‌ای خصوصا درباره کالایی چون دخانیات، نیازمند رعایت یک سری مسائل و قوانین است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها توجه به موضوع سئو  و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی دخانیات است‌. به دلیل این‌که غالب کاربران اینترنت در ابتدا کلمه مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل وارد می‌کنند، این موضوع بسیار اهمیت دارد که لینک سایت شما در کدام صفحه از نتایج خروجی گوگل نمایش داده شود‌. غالب کاربران به‌صورت مستقیم وارد وب سایت‌ها نمی‌شوند‌؛ حتی این موضوع که کاربران وارد اولین لینک پیشنهادی می‌شوند نشان می‌دهد که بهینه‌سازی وب سایت از ملزومات است‌.

در صورتی که سایت شما در صفحه اول قرار گیرد، بازدیدکنندگان بیشتر و در نتیجه مشتریان بیشتری نیز به‌دست می‌آورید. بازاریابی برای سایت شما ساده‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از انجام هر نوع بازاریابی رایج دیگر است. بهره‌گیری از سئو سایت، یکی از روش‌های تبلیغاتی است که بسیار موثر بوده و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه‌سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وب سایت‌ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ‌تر از بقیه موارد خواهد بود. شما می‌توانید برای بهینه‌سازی سایت خود از خدمات حرفه‌ای سئو تیم ما استفاده نمایید.

در صورتی که وب سایت شما به وسیله سئو بهینه‌سازی شود، شانس مراجعه مشتری به وب سایت شما به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اگر به دنبال بهبود وضعیت سئو سایت خود هستید، ما در نیپاسیستم با تیم متخصص آماده همکاری با شما هستیم.

 

در سال‌های اخیر، طراحی سایت فروشگاهی در همه زمینه‌ها با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. به همین دلیل اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای کسب و کار خود وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، نیاز به یک مشاور دارید. شرکت نیپاسیستم با ارائه خدمات متعدد از قبیل طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی همراه شما خواهد بود. همچنین شما می‌‌توانید با دریافت مشاوره ابتدایی به صورت رایگان از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید و امکانات مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی دریافت نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *