جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروشگاهی داروخانه
طراحی سایت داروخانه
طراح وب سایت
۱۰ فروردین ۱۴۰۰

آیا طراحی سایت داروخانه بر روی فروش تاثیر دارد؟ در پاسخ باید گفت که امروزه اینترنت و کسب و کار اینترنتی واژه‌هایی هستند که ذهن صاحبان مشاغل را به خود درگیر کرده‌اند. برای مشاغلی نظیر فروش دارو و لوازم‌بهداشتی گسترش کسب و کار به صورت اینترنتی می‌تواند فروش چندین برابری را به همراه داشته باشد. شما باید در نظر داشته باشید که ‌در دسترس بودن داروخانه یک مزیت مهم برای مشتریان شما محسوب می‌شود. با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین، پل ارتباطی شما با مشتریان حقیقیتان ایجاد خواهد شد. امکان خرید و ارسال ۲۴ ساعته دارو برای مشتریان‌، ‌درصد موفقیت این پروژه را به سمت صددرصدی شدن متمایل می‌کند. البته پیش از اقدام به طراحی چنین سایتی باید سوالاتی از خود بپرسید و برای رسیدن به جواب آن‌ها تحقیق نمایید. سوالاتی از قبیل:

  • چه اقلام داروخانه‌ای را می‌توانم آنلاین بفروشم؟
  • پروژه طراحی سایت داروخانه چقدر زمان می‌برد؟ چه بازه زمانی برای کسب و کار ما مناسب است؟
  • آیا می‌توان طراحی فروشگاه داروهای گیاهی نیز انجام داد موفق شد؟
  • چه تعرفه‌‌ای برای طراحی سایت مناسب است و ما چقدر می‌توانیم هزینه کنیم؟
  • از میان قالب‌های سایت داروخانه چه قالبی مناسب کسب و کار ما است؟

 

مشاوره طراحی سایت داروخانه آنلاین

مشاوران طراحی سایت می‌توانند به بهترین شکل ممکن شما را در پاسخ دادن به سوالات بالا یاری نمایند. شما می‌توانید مشاوره بگیرید و با کمک مختصصین این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز نمایید. نیپاسیستم می‌تواند در طی کردن این مسیر به شما کمک نماید، در حقیقت تلاش ما همواره این است که شما با اطمینان خاطر بیشتری قدم در این راه بگذارید. ‌شما برای شروع فرآیند طراحی ‌سایت و ورود به عرصه فروش آنلاین نیازمند به مشاوره و هدف‌گذاری هستید تا به وسیله آن بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. فراموش نکنید که هر کسب و کار نیازمندی‌های خاص خودش را دارد و مشاورین طراحی سایت با شناخت خوبی که از این نیاز‌ها دارند می‌توانند بهترین راهنما باشند. برای دریافت مشاوره طراحی سایت از مشاورین طراحی سایت نیپاسیستم، با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

امکانات داروخانه آنلاین

  • نمایش قیمت‌ها
  • امکان نوشتن توضیحات مربوط به هر محصول شامل موارد استفاده و عوارض
  • ایجاد قسمت درج نظرات کاربران
  • امکان فروش آنلاین ساده و سریع
  • امکان نمایش تاریخ انقضا‌ داروها
  • پنل حسابداری سایت داروخانه
  • پنل انبار سایت داروخانه
  • قسمتی برای آپلود نسخه‌ پزشک

 

مزایای طراحی سامانه فروش اینترنتی دارو

در فرآیند فروش آنلاین دارو، هر دو سوی معامله سود می‌برند. اگر بخواهیم مزایای طراحی سامانه فروش اینترنتی دارو را ذکر نماییم باید اشاره کنیم کاربرانی که به سایت شما مراجعه می‌کنند نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی بابت مراجعه حضوری ندارند. ‌آن‌ها به سایت شما مراجعه می‌کنند و با ارسال نسخه و پرداخت آنلاین محصول خود را دریافت می‌کنند. بازاریابی وسیع‌تر نیز ‌یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی دارو است. ‌اساس رشد در کسب و کار رساندن هزینه‌ها به حداقل و تمرکز حداکثری بر سود خالص است. کاهش هزینه‌ها را می‌توان یک فایده برای طراحی سایت کسب و کارها در نظر گرفت و حتی می‌توان ادعا کرد که سایت بهترین روش کاهش هزینه‌های کسب وکار است.

 

راه اندازی داروخانه آنلاین

هم‌اکنون سایت‌های فروش آنلاین دارو نظیر مثبت‌سبز و داروخانه‌آنلاین و فردامارکت و… این شیوه را شروع کرده‌اند ‌و به موفقیت‌هایی نیز دست یافته‌اند، ‌این روش نوین می‌تواند سکوی پرتابی برای موفقیت و ارتقای کسب و کار شما نیز باشد. اما راه‌اندازی داروخانه ‌آنلاین همه‌چیز نیست و رعایت یک سری اصول و قوانین لازمه موفقیت است. ‌یعنی سایت شما باید همان فروشگاهی باشد که قابلیت‌های بیشتری برای مشتریان را به همراه دارد و آن‌ها را به سمت خود می‌کشاند. ‌در حقیقت طراحی سایت فروشگاهی دارو و لوازم بهداشتی به شیوه‌ای درست و هدفمند روند فروش شما را به صورت کاملا تصاعدی تغییر داده و می‌تواند فروش سایت را چندین برابر کند، بنابراین می‌توان گفت طراحی سایت فروش دارو اگر اصولی باشد کسب درآمد بسیاری را به همراه می‌آورد.

 

سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاه اینترنتی دارو

‌تجربه چندین ساله ما نشان می‌دهد که برای بهترین شدن باید به مسائل مختلفی در زمینه ایجاد وبسایت توجه داشته باشیم. یکی از موضوعات مهم، بررسی مسئله بهینه‌سازی سایت است که به عنوان موثر‌ترین فرآیند در بازدهی سایت پس از طراحی و شروع به کار آن نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد. هم‌اکنون آن‌چه کاربران را به وبسایت مقصد می‌رساند کلیدواژه‌هایی هستند که کاربران وارد موتورهای جستجو می‌کنند. برای بازتر شدن موضوع مثالی می‌زنیم:

در صورتی که فردی قصد تهیه دارو داشته‌باشد، ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عبارتی مثل خرید قرص‌آسپرین را وارد می‌کند، این‌که در نتایج خروجی گوگل سایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته‌باشد تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما و رونق کسب شما خواهد داشت. تاثیر این موضوع در حدی است که آمار‌ها نشان می‌دهند غالب کاربران وارد اولین لینک پیشنهادی موتورهای جستجو می‌شوند که خود نشان از اهمیت بهینه‌سازی سایت دارد. پس در صورتی که با استفاده از اصول سئو‌، ‌سایت خود را بهینه کرده باشید این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را به‌دست آورید. گروه نیپاسیستم در کنار طراحی سایت فروشگاهی دارو و لوازم بهداشتی خدمات مختلف سئو و بهینه‌‍سازی سایت را نیز ارائه می‌نماید.

 

با توجه به آن‌چه تا به حال گفته شد، طراحی سایت فروشگاهی به یک ضرورت برای همه کسب و کارها تبدیل شده است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت برای فروشگاه خود هستید، نگران نباشید. شرکت نیپاسیستم با برخورداری از تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی انواع وب سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی آماده انجام تمام پروژه‌های شما است. شما می‌‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما و از طریق فرم درخواست خود را ثبت کنید. همچنین از طریق شماره تلفن‌ها با مشاورین ما در تماس باشید.

 

 

۴.۷/۵ - (۲۳ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *