جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت فروش خودرو
طراحی سایت فروشگاهی خودرو
طراح وب سایت
۲۱ فروردین ۱۴۰۰

خودرو، نمونه‌ای‌‌‌ از محصولاتی است که مشتری آن قبل از تصمیم قطعی برای خرید، مدت زمان زیادی را برای جستجوی ویژگی‌ها‌‌ی آن در اینترنت صرف می‌کند. اینترنت فضایی است که همه مردم می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را به‌دست آورند. فروشندگان خودرو و دارندگان نمایشگاه‌ها‌‌ی خودرو می‌توانند با طراحی سایت فروشگاهی خودرو، اطلاعات فنی خودرو را در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده، تا ضمن اعتبار بخشیدن به نمایشگاه خود، مشتریان زیادی از این طریق جذب نمایند. دارندگان نمایشگاه اتومبیل و یا فروشندگان خودرو در ایفای نقش در این عرصه و جذب مشتری، می‌توانند اطلاعات مربوط به تمامی خودروها را در سایت خود قرار دهند تا خریدار برای آگاهی و شناخت خودرو مدنظر، به آن مراجعه کند. اما این موارد تنها بخشی از امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت خرید و فروش خودرو است.

هزینه طراحی سایت نمایشگاه خودرو

امکانات مختلفی را می‌توان در سایت نمایشگاه خودرو ارائه داد. به همین دلیل، هزینه راه‌ا‌‌‌ندازی سایت نمایشگاه خودرو متفاوت است. ممکن است برای شما در آغاز این مسیر ابهاماتی وجود داشته باشد، و یا این‌که‌ بخواهید مستقیما با کارشناسان ما صحبت کنید و نظرات آن‌ها را بشنوید. بنابراین اگر برای طراحی سایت فروش خودرو  نیاز به مشورت و گفت‌وگو با متخصصان طراحی سایت دارید، تیم نیپاسیستم همراه شما خواهد بود. شرکت ما با داشتن مجرب‌ترین مشاوران و همچنین ارائه مناسب‌ترین قیمت برای طراحی سایت خودرو به شما کمک می‌کند، که بهترین تصمیم برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در کسب و کارتان را بگیرید.

اهمیت سایت فروشگاهی خودرو

درحال حاضر بسیاری از مردم برای انجام کارهای روزانه خود، از خدمات غیرحضوری بهره می‌برند. علت اصلی آن نیز صرفه‌جویی در وقت و هزینه است‌‌‌. به عنوان مثال، کاربران برای آگاهی از قیمت خودرو و بررسی ویژگی‌ها و جزئیات آن، نیازمند یک منبع کامل و جامع هستند که بتواند به تمام سوالات آن‌ها پاسخ دهد. همچنین، شما با طراحی سایت خودرو این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورید که به‌سادگی خودرو‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایند. همچنین، بررسی تخصصی هرکدام را مطالعه کنند و با قرار دادن یک چارت‌بندی درست و اصولی در سایت، برندهای مختلف را جستجو کنند. پس یکی از موارد اهمیت سایت فروشگاهی خودرو این است که طیف وسیعی از مشتریان، برای کسب اطلاعات به‌روز به شما مراجعه کنند.

اما این یکی از خدمات سایت شما، در بخش اطلاع‌رسانی است. جنبه دیگر آن، رسیدن به درآمدی است که می‌تواند کسب و کار شما را زیر و رو کند. چرا که با طبیعی است بالارفتن بازدید از سایت شما، به تعداد مشتریان شما افزوده می‌شود و به‌راحتی می‌توانید از طریق سایت حرفه‌ای‌‌‌ به درآمد بالا برسید.

مزایای تولید سایت خرید و فروش خودرو

به صورت تیتر‌وار به امکانات و مزایای ساخت سایت خرید و فروش خودرو اشاره می‌کنیم:

  • دسته‌بندی خودرو بر‌اساس برند، رنگ، قیمت، ویژگی‌ها‌‌یی نظیر قدرت موتور و …
  • معرفی انواع خودرو‌ها‌‌
  • پیش‌فروش کردن خودرو
  • پشتیبانی سایت (پشتیبانی محتوایی، فنی و امنیتی)
  • معرفی نمایندگی‌ها‌‌ی شما و تاریخچه کاری
  • اخبار و مقالات روز دنیا
  • نمایش سه‌بعدی محصولات شما
  • گالری تصاویر
  • پنل کاربران شما

طراحی سایت نمایشگاه خودرو

این مسیر پیش‌گامانی دارد که خدماتشان مورد استقبال مردم قرار گرفتند. سایت‌ها‌‌یی نظیر ایران پلاک، باما، ماشین بانک و… این‌که راه‌ا‌‌‌ندازی سایت فروشگاهی برای بسیاری از صاحبان نمایشگاه‌ها فروش چندین برابری را برای آن‌ها به همراه داشته است حقیقتی غیرقابل انکار است. اما صاحبان مشاغل باید به این نکته توجه کنند که راه‌ا‌‌‌ندازی چنین سایت‌ها‌‌یی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر طراحی سایت نمایشگاه خودرو به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به دنبال داشته باشد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین، می‌توان گفت طراحی سایت فروشگاهی خودرو امکانات کسب درآمد بسیاری را به همراه می‌آورد.

سئو و بهینه سازی سایت فروش خودرو

طراحی سایت فروش خودرو می‌تواند یکی از مهم‌ترین سایت‌ها‌‌یی باشد که جستجو می‌شود. پس بهتر است که از خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت استفاده کنید تا از این طریق دید شوید. چون طراحی سایت به‌تنهایی به شما کمک نخواهد کرد و این سایت نیاز به رعایت یک‌سری اصول دارد، تا دیده شود. بهتر است بدانید طراحی سایت حرفه‌ای‌‌‌ برای موفقیت در زمینه خدمات و فروش اینترنتی کافی نیست. سایت شما باید از نظر بهینه‌بودن برای موتورهای جستجو نظیر گوگل آماده شده باشد. اکثر کاربران در ابتدا به طور مستقیم وارد سایت مدنظر نمی‌شوند. سپس عبارت مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند. این‌که سایت شما در نتایج خروجی در چه صفحه، و لینک چندم قرار بگیرد، اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا در تعداد بازدیدکنندگان سایت شما تاثیر می‌گذارد.

در صورتی که وب سایت شما به وسیله سئو بهینه‌سازی شده باشد، شانس مراجعه مشتری به سایت شما به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر به‌دنبال شرکت طراحی سایت فروشگاهی می‌گردید یا اگر به‌دنبال مشاوره افزایش فروش اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود هستید، در محل درستی قرار دارید. تیم متخصصین طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ نیپاسیستم اینجا است تا پروژه طراحی سایت فروشگاهی شما را به نتیجه موردنظرتان برساند. برای این کار کافی است از طریق یکی از راه‌های ارتباطی صفحه تماس با ما، درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان واحد بازرگانی به محض دریافت درخواست شما، نیازسنجی و بررسی اولیه را به عمل آورده و جهت هماهنگی زمان یک جلسه توجیهی با شما تماس خواهند گرفت. پس از این جلسه و عقد قرارداد، مراحل اجرایی پروژه مطابق استراتژی و برنامه‌زمانبندی انجام خواهد شد.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *