جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت شهرداری
طراحی سایت شهرداری
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

امروزه حتی افراد برای معرفی و ارائه مشخصات خود، به‌جای نوشتن شماره تلفن و آدرس بر روی برگه یا چاپ کارت ویزیت، از آدرس وب‌سایت شخصی‌شان استفاده می‌کنند. پس طراحی سایت شهرداری که یک ارگان مهم محسوب می‌شود از واجبات است.  طراحی وبسایت‌ بهترین روش به اشتراک گذاشتن اخبار، نظرات مردم، قوانین جدید و پیگیری کار‌ها برای مردم و کارمندان شهرداری محسوب می‌شود. وبسایت در کنار معرفی خدمات شهرداری می‌تواند روش مناسبی در برقراری ارتباط باشد. سایت‌های دولتی در جهت کمک به ارگان‌های دولتی و مردم جهت کاربردهای متفاوتی ایجاد می‌شوند . یک ارگان مهم مثل شهرداری باید مشاورانی در زمینه فضای مجازی در کنار خود داشته باشد. این مشاوران با پیشنهادات خود در جهت ارتقا خدمات دهی، طراحی و اضافه کردن بخش‌های مفید سایت آن را یاری کنند.

 

اهمیت طراحی سایت شهرداری

یک سایت می‌تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده را ایفا نماید. با استفاده از طراحی سایت شهرداری ‌می‌توان به راحتی خدمات لازم را به شهروندان معرفی نمود و آن‌ها را از آخرین تغییرات مطلع کرد. در حقیقت می‌توان اطلاعات مورد نیاز مردم را در اختیار آن‌ها قرار داد و نظرات و پیشنهادات آن‌ها را دریافت نمود. علاوه بر موارد گفته شده هر یک از اعضای سازمان شهرداری در هر جایی که باشند می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق وب‌سایت سازمان دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توانند از آخرین اخبار مطلع شوند و جدیدترین تغییرات را مشاهده کنند. در واقع می‌توان از یک وبسایت اینترنتی به عنوان بخش مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد. بدین ترتیب هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی خواهند داشت.

به‌وسیله وبسایت شهرداری بدون این‌که یک شهروند مجبور باشد در زمان خاصی به شهرداری مراجعه کند می‌تواند در هر کجا که باشد به سایت سازمان مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند. با استفاده از طراحی یک سایت اینترنتی می‌توان به راحتی اطلاعات مربوط به خدمات جدید را منتشر کرد. بدون این که نیازی به چاپ بروشورها و آگهی‌های جدید باشد و این یعنی حذف هزینه‌های اضافی.

 

مزایای طراحی سایت سازمانی

 

سهولت ارتباط

یکی از بهترین مزایای استفاده از سایت برای شهرداری این است که نه تنها این سازمان را قادر می‌سازد که با کسانی که به طور رسمی ارتباطی ندارند، ارتباط برقرار کند بلکه با شهروندان متقاضی خدمات نیز ارتباط برقرار می‌کند. در حقیقت داشتن یک وبسایت خوب به شهرداری فرصت‌های بیشتری ارائه می‌کند و باعث می‌شود اهدافی که حتی غیر ممکن به نظر می‌رسند، ممکن شوند. به طور مثال یکی از خدمات جدید احتیاج به ثبت نام و اطلاعات شخصی دارد. بدین این صورت به‌جای مصرف مقدار زیادی کاغذ، هزینه و زمان شهروندان، متقاضیان به راحتی و تنها با مراجعه به سایت ثبت نام خود را انجام خواهند داد.

 

ارزشمندی زمان

طراحی سایت برای یک سازمان، نه تنهاسب صرفه‌جویی در زمان کارفرمایان می‌شود بلکه با داشتن تمام اطلاعات و مخاطبین در یک مکان مناسب، در صرفه‌جویی در زمان مراجعین نیز کمک می‌کند. صرفه‌جویی در زمان کاربران بدین صورت حاصل می‌شود که مخاطبان پاسخ سوالات احتمالی خود را در سایت می‌یابند. بنابراین کارمندان مجبور به پاسخ دادن به تمامی آن‌ها نخواهند بود. این موضع چه در مورد آن‌هایی که با شهرداری تماس می‌گیرند و چه در خصوص آن‌هایی که به سازمان ایمیل می‌دهند صادق است. نهایتا می‌توان گفت که طراحی سایت، یک سازمان و خدمات آن را راحت‌تر به کاربر می‌شناساند.

 

سهولت در توزیع و تکمیل فرم‌ها

داشتن یک وب‌سایت برای سازمان‌ها، ‌یک امر منحصر به فرد است. طراحی سایت دارای مزایای متنوعی به خصوص برای سازمان‌هایی است که به دنبال استخدام کارمند هستند. یکی از دلایل اصلی داشتن یک وبسایت سازمانی این است که دارای فرم‌هایی برای اطلاعات مختلفی از جمله اطلاعات متقاضی، اطلاعات تماس، رزومه کاری و غیره هستند که موجب می‌شود کارفرما راحت‌تر دست به انتخاب بزند. همچنین یک سایت می‌تواند ابزاری برای کارفرمایان باشد تا بتوانند به متقاضیان اطلاع رسانی کرده و در صورت لزوم  به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در واقع طراحی وبسایت، پنجره‌ای برای سازمان‌هایی است که می‌خواهند حرفه‌ای کار کنند.

 

همان‌طور که می‌‌دانید، برای شروع طراحی سایت شرکتی خود دو راه دارید تا بتوانید برند خود را به مردم معرفی کنید. شما می‌‌توانید با تکیه بر اطلاعات خود و از طریق آزمون و خطا کار خود را پیش ببرید که بدون شک نیازمند ریسک پذیری بالایی خواهید بود. اما با دریافت مشاوره از افراد متخصص و حرفه‌ای می‌‌توانید بدون نیاز به انجام ریسک‌های فراوان و هزینه بیهوده، به اهداف خود برسید. شرکت نیپاسیستم با همراهی تیم متخصص و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت شرکتی به شما کمک می‌‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید. پس از این فرصت استفاده کنید و از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *