جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت پخش مواد غذایی
طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی، یعنی ایجاد یک وب‌سایت برای رواج یک تجارت الکترونیک جدید. سایت‌ها می‌توانند کالاهای فیزیکی و دیجیتالی خود را در کمترین زمان به فروش برسانند و مزایای عمده ای را برای خود و مشتریان خود به ارمغان بیاورند. تجارت الکترونیک از چند جهت دارای مزیت است که در ادامه مزیت های طراحی آن را بررسی خواهیم کرد.

 

مشاوره رایگان طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی

مشاوره خدمات طراحی وب، سئو، امنیت و تولید محتوای وب‌سایت به جهت بهبود کیفیت و خدمت‌رسانی در این حوزه به وجود آمده است. پیش از صرف هر هزینه باید اطلاعات لازم را جمع آوری کنیم. علوم مختلف در گذر سال‌‌ها بسیار پیچیده و گسترده شده‌اند و دانش تخصصی در هر رشته‌ای نیازمند زمان و پژوهش فراوان است. حوزه وب و انفورماتیک با آن که سابقه زمانی بسیار طولانی ای نداشته است، اما دچار تغییر و تحولات بسیار فراوانی گشته، به طوری که شاید هیچ علمی با توجه به سرعت رشد به پای آن نرسد.

در سال‌‌های اخیر با رشد فزاینده تبلیغات و استودیو های تبلیغاتی روبرو بوده‌ایم. به یاد داشته باشید تبلیغات هم یک علم است و هم یک هنر. پس یک تبلیغ خوب و کار آمد نیازمند دانش علمی و هنری، شناخت روند تبلیغات و بازار، نیاز سنجی و تحلیل است. لذا استفاده از خدمات مشاوره، می‌تواند به شما جهت دستیابی به نتایج بهتر بیشترین کمک را بکند.

 

اهمیت سایت برای شرکت پخش مواد غذایی

قرار داشتن وبسایت در یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوانتر نسبت به آن. یک کاتالوگ می‌تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک سایت می‌تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می‌دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی سایت و نگهداری آن فقط کافی است هزینه ای بسیار پایین پرداخت شود. هر زمان که بخواهیم می‌توانیم آن را ویرایش کنیم بدون هیچ هزینه جانبی و در طول زمان هزاران و یا میلیون‌ها کاربر می‌توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

یک شرکت پخش مواد غذایی نیز نیاز مبرمی به این پلتفرم به عنوان یک کاتالوگ و یا حتی یک فروشگاه سود آور دارد.

 

مزایای طراحی سایت

 

بخش اول، مزایای فروشنده

 

فروش نقدی

در فروشگاه های اینترنتی، مشتریان پس از خرید یک کالا یا محصول، باید هزینه آن محصول را به صورت نقداً و از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی، بپردازد. دیگر خبری از اقساط فروختن کالاها نیست و همچنین مشتریان از هیچ طریقی معرفی نمی‌شوند و نیاز به تخفیف های زیادی ندارند. در واقع سود نقدی بیشتر می‌شود.

 

فروش بیست و چهار ساعته

وب‌سایت‌ها به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار مردم قرار دارند و همه می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، نسبت به خرید محصولات اقدام نمایند. پس در زمان هایی که شاید مالک وب‌سایت فروشگاهی در مسافرت به سر می‌برد، ممکن است که عملیات فروش در فروشگاه انجام شود و سود آوری شود.

 

عدم نیاز به اجاره مکان

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، نیاز به اجاره دفتر ندارد و با هزینه های بسیار ناچیزی می‌توان، یک هاست را برای مدت زمان یک ساله اجاره نمود. این هزینه برای دوره یکساله اجاره هاست، شاید یک دهم اجاره ماهیانه یک دفتر ساده باشد.

 

عدم نیاز به پرداخت مالیات و عوارض

عمده فروشگاه های اینترنتی نیازی به پرداخت عوارض و مالیات سنگینی ندارند و از این لحاظ معاف هستند. البته برای فروشگاه های بزرگ اینترنتی، معافیت های مالیاتی معنی ندارد و پرداخت مالیات اجباری است.

 

بخش دوم، مزایای مشتری

 

تنوع در خرید

مشتریان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت متنوع و از فروشگاه های مختلفی خریداری نمایند. ممکن است که این فروشگاه ها در مناطق مختلفی از دنیا قرار داشته باشند و در واقع مرزهای تجاری توسط تجارت الکترونیک شکسته می‌شوند. در زمینه مواد غذایی این تنوع حتی چند برابر است.

 

مقایسه خرید

مشتریان می‌توانند قبل از خرید یک کالا، مقایسه ای بر روی قیمت، کیفیت و دیگر مشخصات کالا انجام دهند و سپس فرآیند خرید را با دقت بیشتری انجام دهند.

 

تسریع در خرید

برای خریدهای فیزیکی، مشتری باید از خانه خارج شود و چندین ساعت را صرف خرید کند. در صورتی که در خریدهای اینترنتی نیازی به صرف وقت زیادی نیست و در سریعترین زمان ممکن می‌توان خریدهای اینترنتی را انجام داد.

 

کاهش هزینه در خرید

خریدهای اینترنتی ممکن است با تخفیف های ویژه یا جشنواره های محصولات مختلف مواجه شوند و هزینه های کمتری داشته باشند. همچنین ممکن است برخی از فروشگاه های اینترنتی برای جذب مشتری، کالاها را به صورت رایگان تحویل مشتری نمایند که هزینه های خرید به میزان چشم گیری کاهش می‌یابند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *