جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت پخش دارو
طراحی سایت شرکت پخش دارو
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

در دوره رسانه‌های اجتماعی، گاهی صاحبان مشاغل ممکن است تصور کنند که داشتن وب‌سایت ضروری نیست، اما این امر نمی‌تواند چندان منطقی به نظر بیاید. ایجاد پروفایل در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر نسبتا آسان است. با این حال، داشتن یک “پایگاه مرکزی” که از طریق آن همه حساب‌های اجتماعی شما می‌توانند به آن پیوند داشته باشند، بسیار مهم است. در حقیقت محققان دریافته‌اند که ۸۴٪ از مشتریان نظرسنجی شده اظهار داشتند، که اعتقاد دارند تجارت با وب‌سایت معتبرتر از تجارت فقط با یک صفحه رسانه اجتماعی است. همچنین مشخص شد که بیش از ۴۰٪ مشاغل در سال ۲۰۱۶ فاقد وب‌سایت هستند. بنابراین، صرف داشتن یک وب‌سایت می‌تواند یک گام جلوتر از رقبا برای شما باشد. طراحی سایت شرکت پخش دارو، یکی دیگر از راه‌ها برای جلب مشتری، افزایش درآمد و افزایش ارزش کلی کسب و کار شما است.

‌‌

مشاوره رایگان راه‌اندازی سایت شرکت پخش دارو

برای طراحی سایت یا راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه وب‌سایت شرکت یا شخصی خودتان و یا طراحی یک پورتال یا سایت‌های مختلف با موضوعات متفاوت، قبل از هر چیز نیاز به مشاوره دارید. باید قدم را از همان ابتدا در راه‌اندازی کسب و کار آنلاین درست و محکم بردارید. لذا از هزینه کردن اضافی جلوگیری کنید و همین حالا با ما مشورت کنید. شروع هر کاری در صورتی‌که با مشاوره و همفکری افراد کارآزموده انجام پذیرد، نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت. با توجه به اینکه بازار آنلاین وب فارسی و کسب و کارهای موجود در آن، کسب و کارهای اینترنتی نوپایی هستند و هرگونه اقدامی می‌تواند ریسک داشته باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از شروع کار، حتما مشاوره کنید.

اهمیت سایت برای شرکت پخش دارو

این پس‌انداز می‌تواند در هزینه‌های بازاریابی نیز اعمال شود. قیمت یک تبلیغ سنتی تمام صفحه در روزنامه‌های منطقه‌ای کوچکتر می‌تواند بسیار گران‌تر باشد. هزینه داشتن یک وب‌سایت بسیار کمتر از دیگر تبلیغات است. به دنبال مورد فوق، کارکنان وقت کمتری را صرف توضیح اصول اولیه یک محصول یا خدمات به مشتریان می‌کنند. اگر آن‌ها در فروشگاه شما نیستند، در صورت داشتن هرگونه سوال اضافی می‌توانید مستقیما آن‌ها را به وب‌سایت خود ارجاع دهید. آن دسته از مشتریانی که دوست دارند قبل از خرید یک محصول دارویی اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشند، می‌توانند همه سوالات خود را از وب‌سایت شما مطالعه کنند.

مزایا طراحی سایت

 

حرفه‌ای به نظر برسید

به جای اینکه فقط یک “فروشگاه پخش دارو در گوشه و کنار” خیابان باشید، داشتن یک وب‌سایت (مخصوصا یک وب‌سایت کاملا خوب) این تصور را به شما می‌دهد که جدی هستید و آماده تجارت با انواع مشتری‌ها هستید. این اعتبار به اعتبار ذکر شده در نتیجه نظرسنجی بالا کمک می‌کند.

 

تبدیل به یک منبع اطلاعاتی شوید

تجارت شما در یک صنعت خاص است، داشتن یک وب‌سایت یک فرصت عالی برای ایجاد اعتبار خود به عنوان یک مرجع در زمینه تجارت دارو است. با مقالات آموزنده‌ای که از تجربه شما بهره می‌برند، در وب‌سایت خود یک بخش وبلاگ ایجاد کنید. مشتریان بالقوه‌ای که در مورد مشکلات رایج مربوط به صنعت شما در حال جستجو در وب هستند، احتمالا شما را پیدا خواهند کرد و بعد از اینکه مقاله‌های وبلاگ شما را خواندند، می‌بینند که چقدر می‌توانید برای آن‌ها مفید باشید. طبق یک نظرسنجی، ۶۱٪ از مصرف‌کنندگان گزارش کرده‌اند که وبلاگ بر تصمیم آن‌ها برای خرید تأثیر گذاشته است.

حتی اگر کسانی که این پست‌های وبلاگ را می‌خوانند بلافاصله مشتری نمی‌شوند، شما نام تجاری خود را بدون صرف هزینه‌ای برای تبلیغات سنتی گسترش داده‌اید. در صورت امکان، در پست‌های وبلاگ خود از خدمات و توضیحات خود نام ببرید. هر کسی که این عبارت را جستجو می‌کند، احتمال دیده شدن وب‌سایت شما بیشتر است.

 

نام خود را برای سایت خود داشته باشید

ایجاد سایت و خرید نام دامنه (www.businessexample.com) کمک می‌کند تا ادعای شما را در مورد نام کسب و کار خود حفظ کنید و این راهی سریع و آسان برای بهبود هویت نام تجاری خود است. همچنین می‌توانید یک ایمیل تجاری منحصر به فرد دریافت کنید که به معنای داشتن یک نام و نشان تجاری اضافی‌تر (yourname@businessexample.com) است.

 

افزایش مشتری و درآمد از طریق آنلاین با ساخت سایت

جذب مخاطب از وب‌سایت خوب است، اما جذب مشتری بهتر است. با داشتن وب‌سایت بهینه شده، می‌توانید منجر به تماس، ثبت نام یا خرید محصولی از شرکت خود شوید. شما می‌توانید وب‌سایت خود را به فروشنده برجسته شرکت خود تبدیل کنید.

 

یک لیست پستی ایجاد کنید

پس از داشتن وب‌سایت، فرمی برای ثبت نام در لیست پستی به افراد اضافه کنید. اکنون یک دیتابیس از مشتریان بالقوه به راحتی در دسترس دارید که می‌توانید در آن‌ها تبلیغ کنید. طبق یک مطالعه، بازاریابی از طریق ایمیل می‌تواند تا ۴۰ برابر بیشتر از رسانه‌های اجتماعی در جذب مشتری جدید موثر باشد.

 

در چاپ صرفه‌جویی کنید

کاتالوگ‌ها و بروشورهای کاغذی هنوز هم می‌توانند در موقعیت‌های فروش مفید باشند، اما اگر اطلاعات کالا تغییر کند چه می‌کنید؟ داشتن کلیه اطلاعات مربوطه در وب‌سایت خود بسیار آسان‌تر است، جایی که ویرایش و تجدید نظر در آن بسیار ارزان‌تر خواهد بود. ترکیبی از مطالب چاپی و بازاریابی اینترنتی احتمالا مقرون به صرفه‌ترین راه پیش‌رو خواهد بود.

 

همان‌طور که می‌‌دانید، برای شروع طراحی سایت شرکتی خود دو راه دارید تا بتوانید برند خود را به مردم معرفی کنید. شما می‌‌توانید با تکیه بر اطلاعات خود و از طریق آزمون و خطا کار خود را پیش ببرید که بدون شک نیازمند ریسک پذیری بالایی خواهید بود. اما با دریافت مشاوره از افراد متخصص و حرفه‌ای می‌‌توانید بدون نیاز به انجام ریسک‌های فراوان و هزینه بیهوده، به اهداف خود برسید. شرکت نیپاسیستم با همراهی تیم متخصص و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت شرکتی به شما کمک می‌‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید. پس از این فرصت استفاده کنید و از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *