جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت شرکت عمرانی
طراحی سایت شرکت عمرانی
طراح وب سایت
۱۹ مهر ۱۴۰۰

در دنیای امروز اینترنت یک ابزار بنیادی در کسب و کار ما است. متأسفانه بسیاری از سازمان‌ها هنوز هم به اهمیت اینترنت، طراحی وب‌سایت و مزایای طراحی سایت واقف نیستند. یکی از بهترین روش‌های اندیشیدن به طراحی سایت شرکت عمرانی آن است که آن را مانند یک نشریه پرخواننده فرض کنیم.

فرق اصلی میان بازاریابی و تجارت الکترونیکی در آن است که تجارت یعنی فروش با کمک افراد، اما بازاریابی الکترونیکی به معنای فروش با کمک اطلاعات است. در تجارت رایج، انعطاف‌پذیری بالایی وجود دارد زیرا افراد درگیر کار هستند. مشتریان می‌توانند سوال کنند و متصدیان فروش می‌توانند آنان را هدایت و راهنمایی کنند. در بسیاری مواقع، مشتری اصلاً نمی‌داند که دقیقاً چه می‌خواهد. همیشه گفته می‌شود که یک فروش بزرگ یعنی این که مشتری برای خرید یک کالای صد دلاری وارد فروشگاهی شود و سپس با صرف پانصد دلار برای پنج کالا آن فروشگاه را ترک کند. مشکل تجارت این است که بسیاری از روندهای زائد و پر هزینه را شامل می‌شود. روش تجارت قدیمی همان وجود دفاتر معمول در پیرامون ما است.

طراحی وب‌سایت حرفه‌ای تجارت الکترونیک دارای اطلاعات لازم برای پاسخ دادن به پرسش‌های شما است. قیمت خدمات چه قدر است؟ اگر من تعداد بیشتری از خدمات را بخرم آیا تخفیفی دریافت خواهم کرد؟ این خدمات در چه ابعادی اجرا می‌شوند؟ ویژگی های اصلی آن‌ها چه هستند؟ زمان تحویل پروژه‌ها چقدر است؟ دیگر مشتریان چه نظری درباره خدمات شرکت دارند؟ اجرای صحیح تجارت الکترونیک و ساخت و طراحی سایت برای آن کاری بسیار دشواری است. یک وب‌سایت تجارت الکترونیک باید ساده، دقیق، واضح و مطمئن باشد. اطلاعات موجود در چنین سایتی باید به تمامی سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد.

 

مشاوره راه‌اندازی سایت شرکت عمرانی

برای طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی قبل از هر چیز به مشاور طراحی سایت نیاز دارید. حضور مشاور طراحی سایت پیش از شروع کسب و کار می‌تواند از هزینه‌های اضافه و هر گونه طراحی و اجرای اشتباه جلوگیری نماید. شروع هر کار اگر با مشورت و همکاری فرد متخصص در همان زمینه انجام شود نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت. مشاوره طراحی سایت را می‌توان یکی از فاکتور های اصلی و مهم در افزایش ترافیک سایت دانست. در صورتی که طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی مطابق با اخرین تکنولوژی‌ها و اصول سئو طراحی شود، قطعا شانس شما را برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای گوگل افزایش می‌دهد.

 

اهمیت طراحی سایت

اینترنت می‌تواند باعث کارآمدتر شدن فعالیت های کسب و کار شود. کسب و کار الکترونیکی اقدامی در همین زمینه است. مثلاً شرکت اوراکل مدعی است که اجرای فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی آن، سالانه باعث ۱ میلیارد دلار صرفه‌جویی در هزینه های آن شرکت می‌شوند. جنرال الکتریک نیز ادعای مشابهی دارد. شاید در این ادعاها کمی غلو شده باشد، اما آن‌چه مسلم است، این است که به کمک فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی می‌توان تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. اجرای فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی به این شرکت امکان داده تا به تمرکز بیشتری در قبال بانک‌های اطلاعاتی خود دست یابد، شما نیز به عنوان مدیر یک شرکت عمرانی می‌توانید از این راه و روش بهره ببرید.

 

مزایای طراحی سایت برای شرکت عمرانی

طراحی وب‌سایت، مانند ایجاد یک نشریه است. شما باید از آن برای برقراری ارتباط با افراد درون ارگان، عرضه‌کنندگان بیرون از ارگان، مشتریان و غیره استفاده کنید. کیفیت وب‌سایت، به مشتریان، کارکنان و تمامی سهامداران شرکت این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت و دقت بالا دریافت کنند. می‌توان اطلاعات مناسب را در یک وب‌سایت مناسب و با هزینه‌ای مناسب به دست آورد. این امر باعث می‌شود که مشتریان به اطلاعات بهتری در مورد خدمات عمرانی آن دست یابند و بنابراین احتمال خرید آنان از چنین شرکتی افزایش می‌یابد. بهترین طراحی وب‌سایت، وب‌سایتی است که ساده بودن خود را حفظ کند. بهترین استراتژی‌های استفاده از وب‌سایت باید با استراتژی کلی آن شرکت تلفیق شوند.

 

فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی

طراحی فروشگاه آنلاین با افزایش وب‌سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب‌سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را طراحی فروشگاه آنلاین به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید. نحوه برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آن‌ها خواهد داشت. این امر در خدمات آنلاین هم صدق می‌کند. طراحی وب‌سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه‌ای طراحی فروشگاه آنلاین نمی‌تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. نتیجه این جلسه، عقد قرارداد کاری و آغاز فرآیند کار شامل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *