جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت سرمایه گذاری
طراحی سایت شرکت سرمایه گذاری
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

شرکت‌های سرمایه‌گذاری با افزایش سواد مالی و شناسایی فرصت‌های اقتصادی، موفق به جلب اعتماد و جذب سرمایه مردم می‌شوند و می‌توانند با هدایت صحیح سرمایه‌ها در کارهای صحیح، موجب اقتصادی سالم‌تر و پویاتر و زاینده‌تر شوند. همواره افراد به‌دنبال یافتن سرمایه‌گذار مناسب برای پیاده‌سازی ایده‌ها و گسترش کسب‌وکار خود هستند. با توجه به گسترش و حضور فضای دیجیتال در همه حوزه‌ها طراحی سایت شرکت سرمایه‌گذاری را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی سرمایه‌گذار وشبکه‌سازی دانست. کسب اعتبار وبرندسازی به عنوان یک سرمایه‌گذار از ضروریات کار به‌شمار می‌آید. طراحی سایت شرکت سرمایه گذاری در این زمینه تاثیر به‌سزایی دارد.

شما به عنوان یک سرمایه‌گذار باید بتوانید در سایت خود استراتژی کسب‌وکار و برند خود را به نمایش بگذارید. کاربر در ذهن خود شما را حرفه‌ای می‌داند. بنابراین باید باید طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب داشته باشید تا مخاطب را جذب سایت خود نمایید. در این راستا باید تمام اصول طراحی سایت را به درستی رعایت نمایید تا به موفقیت دست یابید.

 

مشاوره راه‌اندازی سایت شرکت سرمایه‌گذاری

با توجه این‌که طراحی وب‌سایت یک بحث تخصصی است و این‌که شکل قرارگیری وب‌سایت با توجه نیاز‌های مجموعه شما متفاوت است قبل از انجام طراحی وب‌سایت حتما مشاوره لازم در ابعاد مختلف طراحی وب‌سایت را از متخصصین این حوضه دریافت نمایید. با توجه به گستردگی در نوع cms‌ها و crm‌ها قبل از تصمیم به طراحی سایت حتما با تیم متخصص جلسه مشاوره‌ای داشته باشید. تا با توجه به نوع نیاز شما سایت طراحی شده برای شما تمام نیاز‌ها را برای کاربران و اهداف شما برآورده کند. تیم مشاوره طراحی سایت استراتژی با توجه به کسب‌وکار شما استراتژی مخصوص شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. پس از ارائه استراتژی مناسب به شما کار را شروع می‌کند. صفر تا صد مراحل انجام و نوع انجام کار بسته به نوع نیاز و نوع کسب‌وکار و مقدار سرمایه شما برنامه‌ریزی خواهد شد و مطمئن‌ترین راه به شما شرح داده می‌شود.

 

اهمیت طراحی سایت شرکت سرمایه گذاری

برای معرفی شرکت خود از چه امکاناتی استفاده می‌کنید؟ کاتالوگ و بروشور چاپ می‌کنید؟ تبلیغاتی در تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهید؟ از تبلیغات محیطی مانند بیلبورد و پوستر کمک می‌گیرید؟ اگر حتی از تمام این موارد استفاده کنید باز هم یک جای خالی وجود دارد چرا که ما در دنیای امروز به میزان زیادی به اینترنت وابسته هستیم. بنابراین لازم است کسب‌وکار ما در فضای مجازی نیز به‌طور مستمر و موثر حضور داشته باشد. علاوه‌بر این طراحی سایت شرکتی یا طراحی فروشگاه اینترنتی (بسته به نوع کسب‌وکار) مزایای دیگری هم دارد که برخی از آن‌ها را نام می‌بریم.

 

مزایای طراحی سایت شرکت سرمایه گذاری

جذب مشتریان بیشتر

واضح است که هدف هر کسب‌وکار سود بیشتر است که تنها با افزایش مشتریان ممکن می‌شود. برای این‌که به مهم‌ترین هدف کسب‌وکار نزدیک شوید، می‌توانید یک وب‌سایت طراحی کنید و شاهد افزایش مشتریان باشید. وقتی شرکت شما دارای یک وب‌سایت حرفه‌ای است، کاربر با مشاهده آن متوجه می‌شود که با کسب‌وکاری حرفه‌ای و معتبر سروکار دارد و بر این اساس نسبت به محصولات یا خدمات کنجکاو می‌گردد. اگر در ادامه روند بتوانید بسیاری از مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل کنید و عملکرد سایت همچنان خوب و حرفه‌ای باشد، تعدادی زیادی از کاربران تبدیل به مشتریان وفادار خواهند شد.

معرفی بهتر برند

در بخش‌های قبلی گفتیم که راه‌های مختلفی برای تبلیغات و معرفی برند وجود دارند که شامل مواردی مانند تبلیغاتی تلویزیونی، بیلبورد، تبلیغات چاپی و … است. تمام این موارد می‌توانند لازم و موثر باشد، ولی تصور کنید اگر تغییرات یا پیشرفتی در محصولات شرکت شما اتفاق بیافتد ناچار هستید هزینه‌های دیگری پرداخت کنید تا این تغییرات در تمام تبلیغات چاپی، تلویزیونی و … اعمال شوند. در حالی که با وجود یک وب‌سایت، به‌روزرسانی اطلاعات برای شما بسیار آسان‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود. همچنین به این نکته دقت داشته باشید که در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه به اینترنت دسترسی دارند و به تبلیغات در فضای اینترنت را ساده‌تر از تبلیغات محیطی دنبال می‌کنند.

بروزرسانی آسان‌تر

اگر یک کسب‌وکار کوچک و نوپا را اداره می‌کنید، بعید نیست که هر چند وقت یکبار تغییراتی در محصولات یا خدمات اعمال کنید. همچنین ممکن است بخواهید بسیاری از استراتژی‌های قدیمی را با استراتژی‌های جدید جایگزین نمایید. قطعاً لازم است به مشتریان و مخاطبان خود اطلاعاتی در این زمینه ارائه دهید تا آن‌ها هم متوجه تغییرات شوند و بدانند کسب‌وکار شما در حال حاضر چه محصولاتی ارائه می‌دهد. اگر یک وب‌سایت داشته باشید می‌توانید با صرف هزینه اندک (هزینه‌ای که نسبت به تبلیغات در رسانه‌ها کمتر است) وب‌سایت را به‌‍روز کرده و دقیقاً نشان دهید که چه تغییراتی در کسب‌وکار خود بوجود آورده‌اید.

افزایش تصاعدی مشتریان

درست است که در مورد شماره یک به موضوع جذب مشتریان بیشتر اشاره کردیم ولی حالا می‌خواهیم بگوییم وقتی بتوانید مشتریان وفادار و واقعی جذب کنید با استفاده از وب‌سایت با آن‌ها ارتباط بهتری برقرار می‌نمایید. سپس این کاربران می‌توانند بر اساس تجربه خوشایند خود، کاربران دیگر را هم به خرید از شما دعوت کنند. سرعت این اتفاق در بستر اینترنت بسیار بیشتر از دنیای واقعی است.

صرفه جویی در زمان‌

به عبارتی کسب‌وکار شما هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود، مخصوصاً اگر به کمک طراحی سایت حرفه‌ای خود بتوانید به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به کاربران باشید. تا حد زیادی در زمان و منابع دیگر صرفه‌جویی کرده‌اید. زیرا لازم نیست در یک دفتر واقعی هر روز ۸ تا۱۲ ساعت مشغول به کار باشید بلکه می‌توانید با یک وب‌سایت حرفه‌ای و کارآمد در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به مشتریان خدمات ارائه کرده و روزی را به عنوان تعطیلات از دست ندهید.

ارتباط بیشتر با مشتریان

نیاز به وب‌سایت برای کسب‌وکار در یک مورد دیگر نیز اهمیت دارد و آن هم ارتباط بیشتر با مشتریان است. می‌توانید در وب‌سایت خود یک قسمت برای ارائه نظرات مشتریان قرار دهید، آن‌ها می‌توانند نظرات خود را درباره عملکرد وب‌سایت به‌طور دقیق‌ درج کنند. سپس شما با مطالعه این نظرات متوجه می‌شوید خواسته مشتری چیست، همچنین به نقاط ضعف و قوت کسب‌وکار خود آگاهی پیدا می‌کنید.

معرفی بهتر خدمات

وقتی یک وب‌سایت حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید خدمات شرکت را به‌طور دقیق مثلاً همراه با توضیحات و تصاویر درج نمایید. اگر کوچک‌ترین تغییری در عرضه محصولات بوجود بیاید، به‌راحتی در وب‌سایت به‌روزرسانی می‌شود. همچنین مشتری می‌تواند تا حد زیادی پیش از خرید خدمات در مورد آن مطالعه کند و بهتر تصمیم بگیرد. در مکان فیزیکی شرکت همیشه باید کارمندان حضور داشته باشند و درباره آن خدمات توضیحاتی ارائه دهد. در حالی که یک وب‌سایت حرفه‌ای به‌طور خلاصه و دقیق‌تر می‌تواند به مشتری کمک کند.

بازاریابی بهتر

در فضای مجازی امکاناتی زیادی برای بازاریابی وجود دارند و گستردگی آن به هیچ وجه قابل مقایسه با دنیای واقعی نیست. نیاز به وب‌سایت برای کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک به واسطه امکان بازاریابی بهتر، واضح و مبرهن است. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره دیجیتال مارکتینگ با متخصصان در این زمینه مشورت کنید.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. نتیجه این جلسه، عقد قرارداد کاری و آغاز فرآیند کار شامل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *