جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت خدمات شهری
طراحی سایت خدمات شهری
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

بسیاری از افراد از مزایا ایجاد سایت برای شرکت‌ها برای کسب‌وکار خود اطلاعاتی ندارند و زمانی که کسب‌وکاری راه‌اندازی می‌کنند از همان ابتدا به‌دنبال راه‌اندازی و طراحی سایت شرکتی برای کسب‌وکار خود نیستند‌. چرا که فقط به داشتن تعدادی محدودی مشتری راضی هستند و تمایلی برای معرفی کسب‌وکار خود به سایر مناطق ندارند. یا فکر می‌کنند که ممکن است کسب‌وکار آن‌ها رونقی نگیرد. این موضوع شاید به این دلیل باشد که روش‌های بازاریابی به‌صورت اینترنتی را نمی‌دانند. اما با طراحی سایت خدمات شهری هم مشتریانی جدیدی کسب خواهید کرد و هم مشتریان ثابت خود را راضی نگه خواهید داشت.

مشاوره راه‌اندازی سایت شرکت خدمات شهری

طی جلسه مشاوره طراحی سایت هدف شما از حضور در فضای وب، مخاطبین، رقبا و شرکت‌های همکار و امکانات مورد نیاز شما شناسایی می‌شوند. پس از جلسه پروپوزالی کامل از آن‌چه مورد نیاز شما است تهیه شده و برای شما ارسال می‌گردد. داخل این پروپوزال شرحی کامل از آنچه مورد نیاز شما برای موفقیت در فضای وب فارسی است تهیه می‌شود، ساختار درختی سایت ترسیم شده و امکانات اصلی آن به تفکیک شرح داده می‌شوند. مرحله اطلاعات کاملی از زمان بندی اجرای پروژه، هزینه‌ها و مراحل طراحی سایت به شما ارائه می‌گردد که سند همکاری ما در آینده خواهد بود. در جلسات مشاوره طراحی تلاش می‌کنیم همه سوالات شما را به‌صورت کامل پاسخ دهیم تا هیچ ابهامی در پروسه پیاده‌سازی سایت وجود نداشته باشد. این امر موجب می‌شود هر دو طرف وظایف و تعهدات خود را به درستی بشناسند.

اهمیت داشتن سایت

در واقع داشتن وب‌سایت و آگاهی از مزایا ایجاد سایت برای شرکت‌ها باعث می‌شود که شرکت یا فروشگاه شما محدودیت زمانی و مکانی نداشته باشد و همیشه در دسترس باشد، نه‌تنها در دسترس مشتریان خود بلکه در دسترس جهانی باشد و از هر منطقه و شهر و کشوری مشتریانی برای شما ایجاد کند. با پیشرفت تکنولوژی کم کم داریم به سویی پیش می‌رویم که بیشتر کارها اینترنتی شده است و فروشگاه‌های فیزیکی به طراحی سایت فروشگاهی فروش خود را آنلاین کرده‌اند و دیگر مردم خیلی کم به فروشگاه‌ها یا حتی شرکت‌ها برای انجام کار خود مراجعه می‌کنند بنابراین صاحبان مشاغل می‌توانند با ایجاد وب‌سایت خود را به سطح جهانی برسانند.

مزایای طراحی سایت شرکت خدمات شهری

 

همیشه و همه جا در دسترس بودن

کاربران و مشتریان همیشه و همه جا و در روزهای تعطیل می‌توانند از اطلاعات موجود در وب‌سایت شما استفاده کنند و اگر خریدی داشته باشند انجام دهند و هیچ محدودیتی ندارند. کاهش هزینه‌های شما: شما با داشتن وب‌سایت در واقع فروشگاهی دارید که بدون پرداخت پول آب و گاز و برق و مالیات و … در حال درآمدزایی هستید.

 

صرفه جویی در زمان

یکی از مزایا داشتن وب‌سایت پاسخ‌دهی سریع به مشتریان است. چرا که شما می‌توانید سوالات متداول مشتریان را به همراه پاسخ‌ها در وب‌سایت خود قرار دهید تا مشتریان در هر زمانی بتوانند پاسخ سوالات خود را بیابند.

 

بازاریابی

یکی از مزایا داشتن وب‌سایت برای شرکت‌ها، استفاده از وب‌سایت برای فروش و بازاریابی است. شما با این روش با کم‌ترین هزینه می‌توانید با انجام خدمات سئو سایت تبلیغ کنید و جلب مشتری کنید.

 

کسب درآمد

امروزه بسیاری از شرکت‌ها تنها از طریق وب‌سایت مشغول درآمدزایی هستند و عمده درآمد آن‌ها از مشتریان آنلاین است.

 

ارائه خدمات

از طریق وب‌سایت می‌توانید خدمات خود را به‌راحتی به مشتریان خود ارائه دهید. تماس تلفنی، فکس و … هزینه‌بر و زمان‌بر است.

 

بازارهای گسترده

شما می‌توانید با چند زبانه کردن سایت خود، با مشتریان خارجی ارتباط برقرار کنید و کسب‌وکار خود را گسترده کنید.

 

ارتباط ساده با مشتریان

همواره نوشتن نظرها در وب‌سایت برای مشتریان بسیار راحت‌تر از گفت و گوی تلفنی یا نوشتن نامه است.

 

رضایت بیشتر مشتریان

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فروشگاه‌های اینترنتی مردم در حال روی آوردن به خرید آنلاین هستند. چرا که خرید در منزل با لباس راحتی را به بیرون رفتن و ماندن در ترافیک ترجیح می‌دهند.

 

ایجاد اعتبار

امروزه هر شرکت یا فروشگاهی که دارای وب‌سایت است، دارای اعتبار یا پرستیژ خاصی است.

نتیجه گیری

امروزه شرکت‌ها و برخی کسب‌وکارها در پی ایجاد وب‌سایت برای درآمدزایی بیشتر هستند که البته روش مناسبی را برای این کار انتخاب کرده‌اند. از طریق وب‌سایت می‌توانید خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید. از جمله مزایا وب‌سایت عدم محدودیت زمانی و مکانی، هزینه‌های کمتر، تبلیغات بیشتر و گسترده کردن کار در سطح جهانی است. برای راه‌اندازی یک وب‌سایت می‌توانید به شرکت طراحی سایت ساپرن مراجعه کنید این شرکت با در نظر گرفتن تمام شرایط شما وب‌سایتی مطابق با کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد.

 

شرکت‌های مختلف جهت توسعه کسب و کار خود و طراحی سایت شرکتی نیازمند همراهی تیم حرفه‌ای هستند تا بتوانند نام خود را در بین مردم معرفی کنند. از این رو تیم متخصص و با تجربه نیپاسیستم تمامی خدمات موردنیاز را فراهم آورده است تا بتوانید با خیالی آسوده تمامی کارها را به ما بسپارید. همچنین اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید می‌‌توانید از نیپاسیستم مشاوره بگیرید. شما به‌راحتی می‌‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از طریق فرم موجود درخواست خود را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز می‌‌توانید از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *