جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت حسابداری
طراحی سایت شرکت حسابداری
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

روزانه هزاران نفر به دنبال محصول، خدمات و سرویس‌هایی هستند که از آن استفاده کنند و نیاز خود را رفع کنند. برای رفع نیاز مثل شما داخل گوگل جستجو می‌کنند تا فروشگاه، شرکت و محصول موردنظرشان پیدا کرده و تهیه کنند. همین مثال می‌تواند دلیل محکمی باشد که شما برای کسب و کارتان سایت طراحی کنید و به‌ وسیله آن بتوانید پاسخگوی مخاطبانتان باشید و نیازهای آن‌ها را رفع کنید و درآمدهای چند برابری داشته باشید. یک شرکت حسابداری نیز مانند تمام کسب و کار‌ها احتیاج به سایت برای تثبیت هویت خود و البته گسترش کار دارد.

مشاوره طراحی سایت شرکت حسابداری

یک مشاوره خوب و هدفمند می‌تواند کمک شایانی به شما در خصوص پیشرفت و توسعه کار شما در فضای مجازی باشد. یک مشاوره تاثیرگذار اهداف شما را مشخص و مرحله‌بندی می‌کند. تیم ما با داشتن مجرب‌ترین مشاوران و همین‌طور ارائه بهترین قیمت طراحی سایت فروش، به شما کمک می‌کند که تصمیم درستی را برای گسترش کسب و کار خود با مناسب‌ترین هزینه و بهترین کیفیت بگیرید.

اهمیت ایجاد سایت شرکت حسابداری

اگر شما برای شرکت خود وب‌سایتی طراحی نکنید محکوم به این خواهید بود که مشتریان کمتری داشته باشید. در این صورت فقط می‌توانید در منطقه‌ای که دفتر شرکت در آن قرار دارد سرویس‌دهی انجام دهید و محدود به زمان و مکان خاصی باشید. برای این‌که برند شما شناخته شود باید هزینه‌های هنگفتی را برای تبلیغات سطح شهری، بنری، چاپ کاتالوگ و غیر… بپردازید. شرکت شما زمان کاری مشخصی دارد مثلا از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر و بعد از این زمان شما قادر به سرویس‌دهی به مشتریان خودتان نخواهید بود. بنابراین مشتریانتان برای کسب اطلاعات درباره شرکت و خدمات شما در زمینه حسابداری باید منتظر بمانند تا زمان کاری شما شروع شود.

اما اگر شما یک وب‌سایت داشته باشید به‌راحتی می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی مشتریان خود را ساپورت کنید. و مشتریان شما هر زمانی که بخواهند می‌توانند به وب‌سایت شرکت شما رجوع کرده و درباره شرکت شما و خدمات حسابداری که ارائه می‌کنید اطلاعات کسب کنند. مشتریان شما محدود به یک شهر و یا منطقه خاصی نخواهند بود و از هر کجای کشور می‌توانند به سایت مراجعه کنند و از خدمات شما استفاده کنند. شما به راحتی می‌توانید سایت خود را روی یک سری از کلمات کلیدی که برای شما مهم هستند و بیشتر مخاطبان شما از طریق آن کلمات داخل اینترنت جستجو می‌کنند و پیدا می‌کنند سایت را سئو کنید و در صفحه اول گوگل باشید.

 

مزایای طراحی سایت

با کمک سایت شما می‌توانید یک رزومه آنلاین برای خود داشته باشید تا فقط با ارائه آدرس سایت رزومه شما در دسترس باشد. همچنین می‌توانید خدماتی که در حوزه حسابداری ارائه می‌کنید و یا تخصصی که دارید را در اینترنت به اشتراک بگذارید. بیشترین کارایی سایت ارائه نمونه‌کارها و رزومه است. همچنین اطلاع‌رسانی‌ها را از طریق سایت با مخاطبان خود با اشتراک می‌گذارند. شما هم می‌توانید برای شرکت خود سایت اختصاصی داشته باشید و انواع خدمات شرکت خود را از طریق سایت سفارش بگیرید و کسب درآمد کنید.

در دنیای اینترنت مشتریان خیلی راحت‌تر می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را درباره خدماتی که شما ارائه داده‌اید عنوان کنند و شما هم این امکان را خواهید داشت تا بیشتر با سلیقه مشتریان خود آشنا شوید و برای جذب مشتریان خود قدم‌های بیشتری بردارید. شما با داشتن وب‌سایت خوب و جامع، می‌توانید خدمات حسابداری خود را در دنیای اینترنت به هزاران مشتری معرفی کنید و با این کار شهرت و اعتبار وب‌سایت خود و کسب و کارتان را افزایش خواهید داد، به گونه‌ای که کسب و کار شما دارای اعتبار تجارتی بالایی خواهد شد و شما با این کار خود را به‌صورت برند شناخته شده‌ای تبدیل خواهید کرد.

اهمیت ساخت سایت برای شرکت حسابداری

اهمیت داشتن وب‌سایت برای کسب و کار علاوه بر اینکه شما را از دنیای سنتی خارج خواهد کرد و وارد دنیای جدید اینترنت می‌کند، باعث می‌شود تا شما برای این‌که بتوانید از رقبای خود سبقت بگیرید تمام تمرکز و فعالیت خود را بر روی سایت به گونه‌ای انجام دهید که رتبه و جایگاه مناسبی را در صفحه نخست گوگل به‌دست آورید و هر روز برای به‌روزرسانی وب‌سایت خود و ثبت خدمات و اطلاعات جدید و مدرن در تکاپو بوده و به دانش خود در زمینه فعالیت در دنیای اینترنت بیشتر بیافزایید. حسابداری شاخه‌ای از علم و کسب و کار است که کاملا قابلیت تطابق با دنیای مجازی را دارد و اجباری برای حضور فیزیکی وجود ندارد. بنابراین طراحی وب‌سایت کاملا به‌صرفه خواهد بود.

 

همان‌طور که می‌‌دانید، برای شروع طراحی سایت شرکتی خود دو راه دارید تا بتوانید برند خود را به مردم معرفی کنید. شما می‌‌توانید با تکیه بر اطلاعات خود و از طریق آزمون و خطا کار خود را پیش ببرید که بدون شک نیازمند ریسک پذیری بالایی خواهید بود. اما با دریافت مشاوره از افراد متخصص و حرفه‌ای می‌‌توانید بدون نیاز به انجام ریسک‌های فراوان و هزینه بیهوده، به اهداف خود برسید. شرکت نیپاسیستم با همراهی تیم متخصص و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت شرکتی به شما کمک می‌‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید. پس از این فرصت استفاده کنید و از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید.

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *