جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت شرکت تبلیغاتی
طراحی سایت شرکت تبلیغاتی
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

بازاریابی دیجیتال به‌عنوان یکی از بهترین راه‌های جذب مشتری، این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به علاقه مردم به فضای مجازی، حضور پررنگ برند مدنظر در این فضا، به محبوبیت بیشتر آن کمک بسیاری خواهد کرد. از این‌رو سرمایه‌گذاری بر روی این موضوع برای صاحبان کسب‌وکار اهمیت بسیاری پیدا کرده و به‌همین دلیل شرکت‌های بسیاری انواع مختلفی از دیجیتال مارکتینگ را مورد آزمون و خطا قرار می‌دهند. از اقداماتی که در این زمینه صاحبان کسب‌وکار می‌توانند انجام دهند و بارها توسط دیگر افراد مورد آزمون قرار گرفته است، طراحی سایت شرکت تبلیغاتی است.

لازم به ذکر است که فقط طراحی سایت مهم نبوده بلکه در کنار آن شکیل بودن سایت و همچنین امکانات متعددی که می‌تواند داشته باشد، تصویر مناسب‌تری از برند شما را به مردم نشان خواهد داد. با یک گشت‌وگذار در اینترنت می‌توان متوجه استفاده بسیاری از شرکت‌ها از بازاریابی دیجیتال شد. دیگر شرکت‌ها برای این که از رقیبان خود عقب نمانند، نیازمند پیروی از این امر هستند. شرکت‌های تبلیغاتی نیز رقابت گسترده‌ای در این زمینه دارند پس اگر شما هم می‌خواهید وارد میدان شوید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مشاوره راه‌اندازی سایت شرکت تبلیغاتی

وقتی که شما در دنیای حقیقی در مسیر ایجاد یک کسب‌وکار سنتی خود را بی‌نیاز از کسب مشاوره نمی‌بینید، تا آن‌جا که بار‌ها و بار‌ها راهنمایی و مشاوره افراد باتجربه‌تر را الگوی رفتاری خود در فضا‌های واقعی کسب‌وکار می‌نمایید، در کسب‌وکار‌های اینترنتی نیز بی‌نیاز از مشاوره طراحی سایت نخواهید بود. مضاف بر این که فضای اینترنت یک فضای جدید محسوب شده و کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که مدعی کسب تجارب بسیار در باب کسب‌وکار‌های اینترنتی باشد. مشاوره آی تی در واقع همان نیاز جدی فعالان در فضای کسب‌وکار‌های مجازی است.

این خلاء موجود در کسب راهنمایی‌های مطلوب و تاثیرگذار برای کسانی که می‌خواهند در فضای اینترنت به کسب درامد بپردازند، باعث شده تا شرکت‌هایی به‌وجود آیند که با تکیه بر مهارت‌ها و تجارب خود در فضای اینترنت به راهنمایی افراد تازه وارد در این فضا بپردازند. مشاوره طراحی سایت هم از جمله مشاوره‌های امروز کسب‌وکار‌های اینترنتی است. مشاوره طراحی سایت در واقع به‌دنبال ایجاد ویترینی جذاب و هدفمند با ویژگی‌های روان و ساده بودن برای کسب‌وکار‌ها در فضای اینترنت است.

اهمیت طراحی سایت شرکت تبلیغاتی

یک سایت به خوبی می‌تواند پاسخگوی تمامی نیاز‌های تبلیغی، معرفی و آشنایی یک کسب‌وکار در فضای مجازی را بر آورده نماید. یک سایت خوب یعنی یک کسب‌وکار خوب. سایت هدفمند و برنامه‌ریزی شده یعنی داشتن یک کسب‌وکار آینده دار که هر روز بر کاربران آن افزوده خواهد شد. مشاوره طراحی سایت به‌دنبال ایجاد همین سایت‌های کارآمد است.

مزایای طراحی سایت شرکت تبلیغاتی

اطلاع رسانی

با به‌وجود آمدن وب‌سایت‌ها، ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی در سطح جهانی به‌وجود آمده‌اند. به‌طوری که خبرگزاری‌های معروف جهان بعد از انتشار خبر خود در وب‌سایت‌های معروف خبری می‌تواند از انتشار آن در تمام جهان، البته به‌جز کشور کره شمالی که ارتباط اینترنتی مردم آن با جهان به علت سیاست‌های حکومتی قطع است، اطمینان داشته باشند. آن هم در کسری از زمان که حتی فکر کردن به این موضوع در گذشته محال بود.

بازاریابی

در این امر فقط کافی است ما وب‌سایت خود را به موتورهای جستجو از قبیل google.com معرفی کنیم. همین امر باعث می‌شود که با کاربران با جست‌وجو در مورد زمینه کاری ما که وب‌سایت ما به آن اشاره دارد، وب سایت ما را پیدا کنند و با تجارت ما و محصولات ما آشنا شوند. فقط باید در طراحی سایت به نکات css و سئو وب سایت خود توجه نماییم. زیرا این‌کار باعث می‌شود که موتورهای جستجو وب سایت ما را در رتبه بالاتری در میان نتایج خود قرار دهند.

در دسترس بودن

این مزیت باعث می‌شود که ما در هر زمان از شبانه‌روز و هر جایی که به اینترنت دسترسی داریم، اطلاعات خود را بتوانیم در اختیار کاربران قرار دهیم. به این مزیت، در دسترس بودن ۲۴×۷ می‌گویند.

 

تبلیغات

با وجود تعداد زیاد کاربران وب‌سایت‌ها بهترین مکان برای انجام تبلیغات هستند. درصورتی‌که وب‌سایت ما دارای بازدید کننده زیادی باشد، مسلما به خاطر این مسئله شرکت‌های مختلف در این زمینه به شما برای تبلیغات نیز مراجعه خواهند کرد. خود شما هم می‌توانید به این روش خود را در جهان گسترده اینترنت معرفی و تبلیغ نمایید.

درآمدزایی

مهمترین مزیت وب‌سایت‌ها ایجاد درآمد است که به انگیزه مهم امروز در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران امور زندگی است، جان تازه‌ایی داده است. بسیاری از شرکت‌های در حال ورشکستگی حتی با راه‌اندازی وب‌سایت توانسته‌اند بقای خود را تضمین نمایند. زیرا تعدد فروش آن‌ها به این طریق چندین برابر می‌شود. همچنین این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت محصولات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول زمان اندکی محصولات شما در کل یک شهر یا حتی کشور و یا حتی جهان معرفی خواهد شد.

عدم محدودیت‌های زمانی و مکانی

یک مزیت مهم دیگر طراحی سایت این است که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نیست. مشتری با ارتباط با وب‌سایت ما، به‌طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت. همچنین مشتریان می‌توانند در هر زمان از شبانه‌روز که حتی در ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند. با توجه به این‌که این ارتباط دو طرفه است، شرکت ما از طریق وب‌سایت نیز در هر زمان و هر مکان می‌تواند با مشتریان خود ارتباط داشته باشد و آن‌ها نسبت به محصولات خود جذب نماید.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. نتیجه این جلسه، عقد قرارداد کاری و آغاز فرآیند کار شامل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *