جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت برنامه نویسی
طراحی سایت شرکت برنامه نویسی
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

داشتن وب‌سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان‌تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می‌تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک وب‌سایت می‌تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد. بنابراین امکان اطلاع‌رسانی جامع با محتوایی جذاب‌تر را می‌دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد. اما برای طراحی سایت شرکت برنامه نویسی کافی است هزینه‌ای بسیار پایین پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب‌سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می‌توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیون‌ها کاربر می‌توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند. یک شرکت برنامه‌نویسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما به عنوان مدیر یا صاحب یک شرکت برنامه‌نویسی می‌توانید استفاده‌های بی‌شماری از آن کنید.

مشاوره راه‌اندازی شرکت برنامه نویسی

برای طراحی سایت، قبل از هر چیز به مشاور طراحی سایت نیاز دارید. حضور مشاور طراحی سایت پیش از شروع کسب و کار می‌تواند از هزینه‌های اضافه و هر گونه طراحی و اجرای اشتباه جلوگیری نماید. شروع هر کار اگر با مشورت و همکاری فرد متخصص در همان زمینه انجام شود، نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت. مشاوره طراحی سایت را می‌توان یکی از فاکتور‌های اصلی و مهم در افزایش ترافیک سایت دانست. در صورتی که طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی مطابق با اخرین تکنولوژی‌ها و اصول سئو طراحی شود قطعا شانس شما را برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای گوگل افزایش می‌دهد.

اهمیت طراحی سایت شرکت برنامه نویسی

یک برنامه‌نویس بیش از هر کسی اهمیت فضای مجازی را درک می‌کند، زیرا فعالیت‌های وی ابدا از این حوزه دور نیست. داشتن وب‌سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان است. یک شرکت برنامه‌نویسی می‌تواند خدمات خود را بر روی سایت به فروش برساند.

مزایای طراحی سایت

 

در دسترس بودن

وب‌سایت شما در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و خدمات شرکت شما در حوزه برنامه‌نویسی را در تمامی ساعات شبانه‌روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌دهد و آن‌ها اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرکت به‌دست می‌آورند.

 

کاهش هزینه‌ها

علاوه بر تلفن، فکس و آدرس پستی، یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین‌المللی خدمات شما با کم‌ترین هزینه همیشه برپاست، بدون این‌که قبض آب، برق، مالیات و… داشته باشید.

 

جلوگیری از اتلاف زمان

وب‌سایت شما می‌تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آن‌ها را به خوبی راهنمایی کند و در اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان می‌کنید، جلوگیری کند.

 

بازاریابی قوی

وب‌سایت شما بازاریاب ۲۴ ساعته شماست و موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و… بدون هزینه برای شما بازاریابی می‌کنند.

 

کسب درآمد فقط از طریق داشتن وب‌سایت

شما می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. امروزه شرکت‌ها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق وب‌سایت فعالیت می‌کنند و عمده درآمد آن‌ها از طریق وب‌سایت و مشتریان آنلاین است.

 

تبلیغات موثر

در هزینه تبلیغات صرفه‌جویی می‌شود. هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می‌کنند، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای خدمات و اطلاع‌رسانی به مشتری‌های قدیمی خود می‌کنید! در حالی‌که هزینه به‌روزرسانی وب‌سایت قابل قیاس با هزینه‌های چاپ نیست، در عین حال که گستره وسیع‌تری را نیز هدف قرار می‌دهد. یک ‌سوم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند. تبلیغات در اینترنت و معرفی وب‌سایت شما نسبت به سایر رسانه‌ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبوردها به مراتب ارزان‌تر است. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر این‌که حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

 

ارائه خدمات

ارائه خدمات ویژه در سایت به آسانی انجام می‌شود، در صورتی‌که دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه یا فاکس ممکن است زمان‌بر و در عین حال پرهزینه باشد.

 

ارتباط آسان با مشتری‌

اظهار نظر در محیط شبکه اینترنت برای همه آسان‌تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.

 

شرکت‌های مختلف جهت توسعه کسب و کار خود و طراحی سایت شرکتی نیازمند همراهی تیم حرفه‌ای هستند تا بتوانند نام خود را در بین مردم معرفی کنند. از این رو تیم متخصص و با تجربه نیپاسیستم تمامی خدمات موردنیاز را فراهم آورده است تا بتوانید با خیالی آسوده تمامی کارها را به ما بسپارید. همچنین اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید می‌‌توانید از نیپاسیستم مشاوره بگیرید. شما به‌راحتی می‌‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از طریق فرم موجود درخواست خود را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز می‌‌توانید از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

۵/۵ - (۵ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *