جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت شرکت بازرگانی
طراحی سایت شرکت بازرگانی
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

این روزها از زبان بسیاری از افراد می‌شنویم که باید کسب وکارهای سنتی تغییر مسیر بدهند و بروند در فضای اینترنت جا بگیرند! شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که چرا کسب وکار اینترنتی این همه اهمیت دارد؟ در این مقاله قصد داریم اهمیت طراحی سایت شرکت بازرگانی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

مشاوره رایگان ایجاد سایت شرکت بازرگانی

ورود به دنیای مجازی آن هم در حوزه کسب و کار و به ویژه در زمینه بازرگانی قطعا نیازمند راهنمایی دقیق خواهد بود. مشاوران در زمینه طراحی سایت برای کسب و کار‌های اینترنی به شما می‌گویند که شما در زمینه بازرگانی به چه نوع سایتی و با چه امکاناتی نیاز دارید.

 

چه نیازی به طراحی سایت برای شرکت بازرگانی داریم؟

وب‌سایت هر شرکت هویت آن است. در دنیای ارتباطات، کسب و کاری که از فضای ارتباطی بدون مرز خارج باشد، شانس کمی برای موفقیت خواهد داشت. نتیجه آن که اگر کسب و کارتان در معرض دید افراد بیشتری باشد، قطعا درصد فروش یا ارائه خدمات شما بالاتر خواهد رفت.

 

مزایای طراحی سایت برای شرکت بازرگانی

 

فراگیری اینترنت

مهمترین دلیلی که به داشتن وب‌سایت ضرورت می‌بخشد، فراگیر بودن اینترنت است. امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به‌جای تحمل ترافیک و اتلاف کردن زمان، به‌راحتی در منزل نشسته و به خرید بپردازند. مردم اولین جایی که به دنبال خدمات شما می‌گردند، در اینترنت است. اگر آن‌ها شما را در آن‌جا پیدا نکنند، قطعا رقبای شما را خواهند یافت.

 

فروشگاهی بدون محدودیت زمانی

با داشتن وب‌سایت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، ۷ روز هفته در کنار مشتری هستید. در واقع وب‌سایت شما نماینده‌ی شماست حتی در ساعت‌هایی که شما در حال استراحت هستید وب‌سایت شما در حال معرفی خدمات شما در حوزه بازرگانی به مشتری است.

 

رفتن به فراتر از مرز

در شهر شما چند نفر هستند که با کسب و کار شما آشنایی دارند؟ در ایران و جهان چطور؟ میلیاردها انسان در سراسر جهان بخشی از زمان خود را در اینترنت می‌گذرانند. تصور کنید شما کسب و کارتان را برای این جامعه آماری راه‌اندازی کرده‌اید. بنابراین مشتریانی از سراسر ایران یا حتی فراتر از مرزها خواهید داشت، به خصوص در حوزه بازرگانی که حد و مرزی برای همکاری و فعالیت وجود ندارد.

 

صرفه‌جویی در هزینه‌های راه اندازی

همیشه برای راه‌اندازی یک شرکت بازرگانی هزینه‌های بسیار زیادی از جمله هزینه‌ی اجاره یا خرید مکان شرکت، هزینه تجهیزات، حقوق کارکنان و… گریبان‌گیر افراد است. در تجارت الکترونیک شما فقط به یک طراحی سایت ارزان و حرفه‌ای نیاز دارید تا دیگر متحمل هیچ‌ کدام از هزینه‌های ذکر شده نشوید.

 

توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های بازرگانی شما

در سایت خود از فعالیت‌ها تجارب و پروژه‌های به سر انجام رسیده خود برای مخاطبانتان بگویید و بسیار راحت جلب اعتماد کنید.

 

بازاریابی اینترنتی

به جای صرف کردن هزینه‌های بالا برای تبلیغات و بازاریابی کافی است وب‌سایت خود را بهبود ببخشید تا گوگل شبانه‌روز برای شما مشتری بیاورد. با انجام برخی فعالیت‌ها در زمینه‌ی خدمات سئو سایت با کمترین هزینه در بستر وب برای خود بازاریابی اینترنتی نمایید.

 

برقراری ارتباط با مشتری

در دنیای وب مشتریان به راحتی نظر خود را راجع به هر محصولی ارائه می‌دهند و نظراتشان را در قالب انتقاد و پیشنهاد برای شما می‌فرستند. شما نیز می‌توانید سلیقه‌ی مشتریان خود را بشناسید و برای جذب مشتری بیشتر گام بردارید.

 

برندسازی

با داشتن وب‌سایت می‌توانید خدمات خود را در بستر اینترنت به هزاران مشتری معرفی و برای خود شهرت و اعتبار کسب کنید و اعتبار تجارت خود را بالا ببرید. این‌گونه کسب و کار شما در هر مکانی که اینترنت وجود دارد دیده می‌شود.

 

مشتریان هدفمند

احتمال اینکه بازدیدکنندگان وب‌سایت شما به مشتری تبدیل شوند، بسیار زیاد است. چرا که آن‌ها خدماتی را در حوزه شما (یعنی بازرگانی) در اینترنت جست‌و‌‌جو کرده و گوگل سایت شما را به آن‌ها پیشنهاد داده است. پس اگر وب‌سایت شما طراحی هوشمندانه داشته باشد (فروشنده‌ی توانایی باشد) قطعا آن خدمات توسط این بازدیدکننده خریداری خواهد شد.

 

کسب درآمد جانبی

با داشتن وب‌سایت می‌توانید علاوه بر معرفی خدمات خود درآمدهای جانبی دیگری مثل درآمد از طریق تبلیغات نیز داشته باشید.

 

راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی در حوزه بازرگانی

برای راه‌اندازی سایت باید یک مسیر مشخصی را طی کنید. از خرید هاست و دامنه گرفته تا طراحی ظاهر سایت. اما سوال اینجاست برای داشتن یک سایت چقدر باید هزینه کرد؟ چه کارهایی باید انجام داد؟ پاسخ بسیاری از سوالات شما را در چند مقاله بررسی کرده‌ایم. کافی است از مقاله‌های زیر استفاده کنید تا متوجه شوید داشتن یک وب‌سایت آن‌قدر هم که به نظر می‌رسد سخت و پیچیده نیست. پاسخ سوالات خود را می‌توانید در فضای مجازی و همچنین مراجعه به مشاورین حوزه‌های مربوط به دست آورید.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. نتیجه این جلسه، عقد قرارداد کاری و آغاز فرآیند کار شامل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *