جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی
طراح وب سایت
۲۴ شهریور ۱۴۰۰

در سال‌های اخیر طراحی سایت به یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازها برای هر شرکت و یا فروشگاهی تبدیل شده است؛ اگر فکر می‌کنید شما با داشتن یک کسب و کار کوچک نیازی به طراحی سایت شرکتی ندارید باید گفت سخت در اشتباهید.

امروزه با توجه به افزایش کاربرانی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات هستند، طراحی سایت برای شرکت‌ها به امری ضروری تبدیل شده است. با توجه به ظهور اینترنت و جذب کاربران بسیاری که از این راه کالا و خدمات مورد نیاز خود را ‌می‌یابند، روش‌های کسب و کار و بازاریابی به طور کلی عوض شده است و شرکتی که نتواند در عرصه اینترنت حضور قوی داشته باشد، در این زمینه از رقبای خود عقب خواهند ماند. بنابراین ممکن است در آینده این حضور در فضای اینترنتی با صرف هزینه‌های بسیار زیادی امکان‌پذیر شود. پس بهتر است هر چه سریع‌تر سایت خود را راه‌اندازی کنید، زیرا قدمت و سابقه وب‌سایت یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت سایت شما خواهد بود.

مزایای طراحی سایت شرکتی

بسیاری از شرکت‌ها فکر می‌کنند می‌توانند بدون حضور در فضای مجازی و راه‌اندازی یک وب سایت مناسب مانند گذشته موفق و فعال باشند. اما در دوره‌ای که اکثر افراد سوالات و نیازهای خود را در گوگل جستجو می‌کنند این کار قطعا راه مناسبی نخواهد بود. سوال مهمی که برخی از صاحبان کسب و کارها از ما می‌پرسند این است که طراحی سایت چه مزایایی برای تجارت و کسب و کار شرکت ما دارد؟ در ادامه این مقاله شما را با برخی از مزایای طراحی سایت شرکتی و خرید وب‌سایت شرکتی آشنا می‌کنیم.

 

افزایش اعتبار

وب‌سایت در واقع مشتری‌های بالقوه را جذب کرده و آن‌ها را به سمت شرکت شما سوق ‌می‌دهد. همچنین طراحی سایت این امکان را فراهم ‌می‌نماید که در تمام ساعات شبانه‌روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار داده و به افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان کمک می‌کند. طراحی سایت اینترنتی در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و… هزینه طراحی سایت در دراز‌مدت بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. بنابراین، هزینه خرید وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به‌صرفه ‌است.

امروزه شرکت‌های بسیاری دارای وب‌سایت بوده و فعالیت‌های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، سبب ‌می‌شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برخی از شرکت‌ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود ارائه ‌می‌دهند. علاوه براین، مراحل معرفی تا فروش محصول را توسط وب‌سایت خود انجام ‌می‌دهند. اگر طراحی سایت شرکتی به گونه‌ای باشد که ارتباط درست بین مشتریان بالقوه و کسب و کار خود ایجاد کند نیازی به مدیر فروش نخواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی

بدون محدودیت زمان و مکان

بنابراین طراحی سایت شرکتی وردپرس مانند ویترینی برای شرکت شما است که بدون هیچ محدودیت زمان و مکانی به معرفی شرکت شما ‌می‌پردازند. امروزه تمام کسب و کارهای سنتی به به‌روز کردن خود به سمت کسب و کارهای آنلاین رو آورده‌اند، چرا‌که یک ایده نو می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای سنتی شود. همانند ظهور اسنپ و تپسی که بازار تاکسی تلفنی‌ها را کساد کرد. اگر با دانش روز همگام شوید و از پتانسیل‌های کسب و کار آنلاین استفاده کنید، زمانی که مشاغل سنتی و حضوری دست‌خوش تغییر می‌شوند، شما پابرجا می‌مانید.

 

مشتریان هدفمند به شما می‌دهد

سفر مشتری از این‌جا آغاز می‌شود که فردی نیازمند خدمات شما، آن را در گوگل جستجو می‌کند. پس از بازدید از چندین صفحه مرتبط و مقایسه خدمات تصمیم به خرید یا استفاده از خدمات سایت شما می‌کند. بدون این که تعاملی با مشتری در فضای حضوری داشته باشید و تنها با صرف وقت برای معرفی خدمات خود سایت، فروش اتفاق می‌افتد. گذشته از این، با استفاده از امکانات دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما مشتری‌های بیشتری جذب خواهد کرد.

 

سایر مزایای طراحی سایت

  • امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
  • طراحی سایت چند زبانه باعث حضور بین المللی شرکت شما ‌می‌شود
  • معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت و ارائه رزومه جذاب و حرفه‌ای
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش‌های مختلف شرکت
  • فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
  • عدم نیاز به صرف هزینه‌های میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
  • توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی و باعث افزایش بازار داخلی و خارجی
  • امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
  • امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
  • معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت
  • درج گالری تصاویر محصولات و پروژه‌های انجام شده

اهداف طراحی سایت

هدف از طراحی وب سایت شرکتی در تهران بیشتر اهداف تجاری و بازرگانی است. شرکت‌ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب سایت حرفه‌ای خواهند داشت. گروه وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند آن‌ها کمک می‌کند و باعث تداوم حیات آن برند در صنعت خود ‌می‌شود. ‌می‌توان به جرات ادعا کرد که یک وب‌سایت تنها مجموعه‌ای از کلمات پیرامون فعالیت‌های آن شرکت نیست، بلکه نشان از عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است که ‌می‌تواند به وسیله تصاویر یا فیلم‌های مختلف تجاری به تصویر درآید. همچنین با قرار دادن رزومه مدیران و نمونه طراحی سایت از پروژه‌های موفق اجرا شده توسط شرکت، ‌می‌توان بسیار قدرتمندتر از رقبا ظاهر شد.

 طراحی سایت شرکتی در مشهد امکان خرید اینترنتی را به شکلی آسان و سریع فراهم ‌می‌نماید. همچنین ‌می‌توان از طریق تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت خود ایجاد کنید. با طراحی سایت، پس از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به شرکت شما است، وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این امر برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی ‌می‌تواند منجر به خرید محصول یا خدمات شما شود. طراحی سایت صنعتی مناسب به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و کسب و کار خود را بهبود ببخشید. در نتیجه می‌توانید در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید.

طراحی و توسعه سایت چقدر زمان ‌می‌برد؟

برای طراحی سایت نمی‌توان یک زمان دقیق را بیان کرد، چرا که بستگی به امکانات درخواستی مشتری دارد، اما حدودا این پروسه یک ماه طول ‌می‌کشد که ممکن است با توجه به قابلیت‌های درخواستی این زمان کم و زیاد ‌شود.

ایجاد سایت برای کسب و کار شما چه کارایی دارد؟طراحی سایت شرکتی

همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد، طراحی سایت شرکتی یکی از بهترین روش‌ها جهت افزایش مشتریان و معرفی خدمات به مردم است. درکنار آن، موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود کارایی راه‎اندازی طراحی سایت برای شما بسیار بیشتر شود. این موارد عبارتنداز:

  • دریافت تبلیغات و درآمد
  • تجارت سودآور
  • دریافت خدمات برای مشتریان
  • ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان
  • معرفی محصولات و خدمات خود
  • ایجاد برند‌سازی برای یک شرکت
  • کم کردن نیرو‌های کاری به وسیله بخش‌های متنوع الکترونیک
  • فعالیت بدون محدودیت زمانی و مکانی، به صورت ۲۴ ساعته
  • کاهش مخارج و نیروی انسانی مورد نیاز شرکت

چه مشاغلی نیازمند وبسایت هستند؟

قطعاً در اینترنت به شرکت‌هایی برخورد کرده‌اید که در دنیای واقعی اسم آن‌ها را نشنیده بودید، ولی در فضای مجازی به سرعت رشد کرده و بازارهای بزرگی را پوشش داده‌اند و حتی مشتریان فراوانی دارند. برای طراحی سایت شرکتی نیازی نیست که حتماً سازمان و یا شرکت بزرگی داشته باشید. بلکه یک سایت شرکتی مناسب و فعالیت مستمر ‌می‌تواند باعث پیشرفت و گسترش کسب و کارهای کوچک نیز شود و هیچ محدودیتی را ‌نمی‌توان برای آن متصور بود.

 

ویژگی‌های وب سایت

اگر شرکت شما محصول و یا خدماتی برای فروش دارد، باید در طراحی سایت شرکتی بخشی را برای خرید آنلاین به همراه توضیحات کامل درباره نحوه  خرید و دریافت محصولات به مشتری‌ها ارائه دهید. همچنین در طراحی سایت شرکتی باید نحوه ارسال و دریافت کالا به طور کامل شرح داده شود. همه بخش‌های شرکت باید از طریق ایمیل با مشتری‌ها در ارتباط باشد. همچنین بهتر است بخشی اختصاصی را در طراحی سایت شرکتی خود در نظر بگیرید و مطالب و اخبار جدید شرکت را در آن بخش قرار دهید. منوها و موضوعات مختلف باید به درستی دسته‌بندی و طبقه‌بندی شود تا کاربران دچار سردرگمی نشوند.

از لحاظ گرافیک و ظاهر در طراحی سایت شرکتی باید به گونه‌ای باشد، که نمایانگر فضای داخلی شرکت باشد و حتی ‌می‌توانید بخشی از فضای داخلی شرکت را در آن قرار دهید. علاوه براین، شما می توانید با استفاده از نمونه قالب طراحی سایت شرکتی، ظاهر مناسب خود را انتخاب کنید. بهتر است همه راه‌های ارتباطی با شرکت مثل آدرس، شماره تماس، ایمیل و… در طراحی سایت شرکتی قرار داده شود. طراحی سایت شرکتی همیشه باید آنلاین و در دسترس باشند تا در همه حال قادر به پاسخگویی به سوالات کاربران و بازدیدکنندگان باشد. در صورتی که مشتری با کشور‌های بین المللی در ارتباط است، برای ارتباط بهتر و بیشتر بهتر است طراحی سایت شرکتی به صورت دو زبانه و یا چند زبانه طراحی شود. بنابراین اگر قصد طراحی سایت شرکتی دارید، ‌می‌توانید از تیم نیپاسیستم در این راه کمک بگیرید.

 

کلام آخر

در صورتی که شما صاحب شرکت و یا کارخانه‌ای هستید، برای ارائه محصولات و معرفی خدمات خود نیاز به تبلیغات مناسب جهت جذب نمودن مشتری دارید. با توجه به این‌که امروزه بسیاری از افراد برای یافتن خدمات و کالاهای گوناگون ابتدا از طریق جستجو در فضای اینترنت اقدام ‌می‌نمایند، یک فرصت مناسب برای شرکت‌ها فراهم شده است که با طراحی سایت شرکتی خود به بهترین شکل خدماتشان را معرفی کنند. همچنین طراحی وب سایت شرکتی کمک خواهد کرد که شرکت شما یک نماینده فعال و تاثیرگذار جهت معرفی محصولات و خدمات آن در دنیای وب داشته باشد.

نیپاسیستم، فعالیت زیادی در زمینه طراحی سایت شرکتی در شیراز، اصفهان، مشهد و تهران داشته است و این فرصت را برای شرکت‌هایی با فعالیت‌های گوناگون فراهم آورده است تا بتوانند با استفاده از خدمات نمونه طراحی سایت شرکتی، مشتریان بیشتری را جذب کرده و به درآمد بیشتر دست پیدا کنند. در پروژه‌های طراحی سایت نیپاسیستم، علاوه بر زیبایی نمای بصری و گرافیکی وب‌سایت در طرح‌های اختصاصی کسب و کارتان، نیاز و سلیقه شما در دیزاین لحاظ شده است. علاوه بر این، امکانات خاص مد نظر شما در طراحی سایت شرکتی، با انتخاب طراحی وب‌سایت اختصاصی قابلیت توسعه بیشتری خواهد داشت. شما می‌توانید برای تعیین وقت مشاوره کسب و کار و دریافت پیشنهادات اختصاصی طراحی سایت خود، از طریق راه‌های ارتباطی صفحه تماس با ما، درخواست خود را ارسال کنید.

 

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *