جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در یزد
طراحی سایت در یزد
طراح وب سایت
۱۶ مرداد ۱۴۰۰

یزد مرکز استان و همچنین در مرکز ایران قرار دارد. این شهر بین رشته‌های شیرکوه و خرانق و در دشتی گسترده به نام دشت یزد-اردکان قرار گرفته‌است. یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان است. یزد همچنین دارای کسب و کارهای بزرگ و کوچک بسیاری است. یکی از بهترین راه برای افزایش فروش در هر نوع کسب و کار و خدماتی اعم از کارخانجات، شرکت ها، فروشگاه ها، آموزشگاه ها، دفاتر خدماتی و… طراحی سایت در یزد است. طراحی سایت راهی برای تعامل و ارتباطی ۲۴ ساعته با مشتریان و افراد است. مخاطبان هر زمانی از شبانه‌روز که بخواهند، می‌توانند وارد وب‌سایت شده و تمامی اطلاعات آن مشاغل را دریافت کنند.

طراحی سایت در یزد یکی از الزامات هر کسب و کار فعال در یزد است. اگر شما صاحب کسب و کار بوده و به دنبال پیشرفت در حوزه کاری خود هستید. می‌توان گفت طراحی سایت برای کسب و کار خود در یزد یک امر ضروری و واجب است. شما می‌توانید با طراحی سایت شرکتی کسب و کار خود را ارتقا دهید. در صورتی که صاحب یک کسب و کار فروشگاهی هستید می‌توانید با طراحی سایت فروشگاهی در یزد فروش خود را افزایش دهید. در مورد کسب و کار‌های کارخانه‌ای و تولیدی نیز طراحی سایت صنعتی کمک‌کننده خواهد بود. البته در این راه به هیچ عنوان نباید از سئو سایت غافل شد. زیرا سئو به شما کمک می‌کند که در بین رقبا جایگاه بهتری کسب کنید.

 

مزایای طراحی سایت در یزد

در تحقیقی که اخیرا انجام شد، در ده سال آینده ۸۷ درصد کسب و کارها، اینترنتی می‌شود و شکل سنتی را از دست می‌دهند. به همین دلیل بیشتر مشاغل در حال انتقال به بستر وب هستند. اکنون زمان آن است که در فضای وب، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. طراحی سایت در یزد مزایای زیادی دارد که عبارت است از:

 

کسب و کار شما را نجات می‌دهد

امروزه تمام کسب و کارهای سنتی به استفاده از کسب و کارهای اینترنتی و طراحی سایت رو آورده‌اند. چراکه یک ایده نو می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای سنتی شود. اگر به‌روز باشید و از پتانسیل‌های کسب و کار آنلاین استفاده کنید، زمانی که مشاغل سنتی و حضوری تغییر می‌کنند، شما پابرجا می‌مانید و به موفقیت خود ادامه می‌دهید.

 

به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد

داشتن یک وب‌سایت همانند کارت ویزیت، برای کسب و کار شما ضروری است. همان‌طور که داشتن یک آدرس برای محل کار یک اعتبار است. شما باید در دنیای اینترنت نیز یک آدرس برای کسب و کار خود در یزد بسازید. افراد برای خرید، کسب و کارهایی را انتخاب خواهند کرد که وب‌سایتی حاوی نمونه کار و خدمات دارد.

 

 کانال‌های بازاریابی زیادی به شما می‌دهد

وب‌سایت به شما یک حضور پایدار در وب می‌دهد. هزاران نفر در هر ساعت از شبانه‌روز، خدمات شما را جستجو می‌کنند، با برند شما آشنا می‌شوند و نمونه کار شما را می‌بینند. امروزه درصد کاربران در فضای آنلاین زیاد است و آمار خریدهای اینترنتی بسیار افزایش داشته‌است. کاربران کالا یا خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند. بعد از انتخاب ترجیح می‌دهند، بدون صرف وقت برای تردد در بازار و جستجوی کالا، آن را آنلاین خریداری کنند.

 

 امکان بررسی رقبا را بر‌ای شما فراهم می‌کند

در کسب و کار سنتی به‌راحتی نمی‌توانید وضعیت رقبا را بسنجید. اما با استفاده از بازدید از وب‌سایت رقبا و دیدن خدمات آنان و بررسی قیمت‌ها می‌توانید وضعیت افراد زیادی که در کسب و کار شما فعالیت می‌کنند را ببینید و بررسی کنید و ایده بگیرید.

 

باعث دسترسی آسان و ۲۴ ساعته به شما می‌شود

مشتری‌ها و افرادی که با شما کار می‌کنند، می‌توانند هر زمان و هر جا که بخواهند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. وب‌سایت یک نوع اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته است و محدود به ساعت اداری نیست.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب‌سایت

 یکی از کسب و کار‌های موفق در یزد که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانست با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی جهاز مهر است. این سایت با چندین سال سابقه، موفق شد مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کند و فروش فوق العاده‌ای دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در یزد باشند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب‌سایت‌ها می‌گذرانند. افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت طراحی وب‌سایت برای کسب و کارهای کوچک در یزد است.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:
  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق برگشت کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد. محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا مستقیماً از وب‌سایت‌های آن‌ها خریداری کرد. فروش مستقیم نسبت به‌ فروش کانال مزیت‌های زیادی دارد. مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و نیاز به تقسیم سود با واسطه نیست.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

شما می‌توانید با طراحی وب‌سایت تجاری خود در یزد، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. شما می‌توانید با داشتن یک وب‌سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت بیشتر درآمد کسب کنید. آن‌چه که باعث شده است شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری تیم نیپاسیستم را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه طراحی سایت خود در یزد انتخاب کنند و با اطمینان خاطر از آن بهرمند شوند، کارنامه درخشان این شرکت در حوزه تخصصی (طراحی سایت) خود است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *