جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در گیلان
طراحی سایت در گیلان
طراح وب سایت
۱۵ مرداد ۱۴۰۰

کشاورزی در گیلان به دلیل آب و هوای مناسب، شغل بیشتر مردم محلی است. با طراحی وب‌سایت در گیلان، صاحبان این نوع کسب کار‌ها به‌راحتی و بدون واسطه می‌توانند محصولات خود مانند چای، برنج، مرکبات و… را در سراسر کشور به‌فروش رسانند. صنایع دستی از دیگر مشاغل قدیمی گیلان است که متقاضیان بسیاری در سراسر کشور دارد. بهترین روش توزیع این لوازم، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی است که نه‌تنها در گیلان بلکه در سراسر کشور عمل خواهد کرد. از دیگر مشاغل پردرآمد استان گیلان، جاذبه توریستی و گردشگری در این استان بوده که مشاغلی چون اجاره ویلا، بوم‌گردی، معرفی جاذبه‌های گردشگری را بصورت اینترنتی از طریق سایت فراهم می‌کند. طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت صنعتی می‌توانند در کسب‌های مربوط به خودشان تحول مهمی ایجاد نمایند. در نهایت امر نیز سئو‌ی سایت به عنوان تکمیل‌کننده فرآیند حضور در دنیای وب به صورت دوره‌ای انجام شود.

 

مزایای طراحی سایت در گیلان

امروزه حضور هر یک از کسب و کارها در فضای اینترنتی ضرورت پیدا کرده است. فناوری اطلاعات توانسته در فرآیند کلی کسب و کارها تغییرات بزرگی ایجاد نماید. تغییراتی که در نهایت منجر به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و تسهیل در انجام بسیاری از امور می‌شود. نتیجه اصلی نیز در افزایش میزان فروش و درآمد شما با طراحی سایت در گیلان نمایان می‌شود. طراحی سایت در گیلان فرصت بسیار مناسبی را ایجاد کرده تا بتوانید حوزه فعالیت خود را به حجم زیادی از مشتریان ارائه نمایید. با توجه به حضور روزافزون کسب و کارها در فضای اینترنتی شما نیز باید برای تثبیت جایگاه در این فضا حضور یابید. از سویی با طراحی سایت در گیلان اعتبار برند شما در ذهن مخاطب بسیار افزایش می‌یابد.

طراحی وبسایت در گیلان به این معنی است که مشتریان همیشه در هر زمان و مکانی قادر به یافتن شما هستند، حتی در خارج از ساعت کاری نیز وب‌سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید ادامه می‌دهد. در واقع این امکان را برای مخاطب فراهم می‌کند که کاربر بتواند از منزل خود به محصولات و اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. با قرار دادن آدرس وب‌سایت بر روی کلیه مطالب تبلیغاتی، می‌توانید در معرض دید بیشتری قرار گرفته و کاربران اطلاعات بیشتری نسبت به شما و کسب و کارتان کسب کنند. طراحی یک وب‌سایت خوب در گیلان می‌تواند مانند یک بروشور آنلاین عمل کند. اگر تجارت خود را به مکان جدیدی منتقل کنید، مشتریان هنوز هم می‌توانند شما را پیدا کنند. زیرا ابزار اصلی بازاریابی شما، یعنی وب‌سایت‌تان، به راحتی تغییر یافته و به‌روز می‌شود.

 

کسب و کارهای موفقی که طراحی سایت در گیلان انجام داده‌اند

یکی از کسب و کار‌های موفق در گیلان که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی گیلان کالا است. این فروشگاه با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کند و فروش فوق العاده‌ای را به‌دست آورد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

ممکن است برخی از کسب و کارهای کوچک در گیلان باشند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چرا که امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب‌سایت‌ها می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب‌سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی کالا در زمان مشخص از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به‌فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

در حال حاضر در پایتخت ایران، گردش مالی در حوزه تجارت الکترونیک از هر حوزه‌ای بیشتر است و هر کسی که خواهان کسب درآمد بیشتر باشد، وارد حوزه تجارت الکترونیک می‌شود. شما هم می‌توانید برای کسب و کار خود در گیلان با طراحی ویژه، سایت تجاری خود را راه‌اندازی کنید. اما باید به صورت حرفه‌ای و توانمند در این حوزه فعالیت کنید یا به عبارتی سایت حرفه‌ای را در کنار بهینه‌سازی و کسب نتایج مطلوب در گوگل داشته باشید. مهم‌ترین اصل در طراحی سایت در گیلان، توجه به نیاز مخاطبان و تلاش در راستای بهبود تجربه کاربران است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *