جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در گناباد
طراحی سایت در گناباد
طراح وب سایت
۱۴ مرداد ۱۴۰۰

گناباد مرکز شهرستان گناباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی است. این شهر از کهن‌ترین شهرهای ایران است و قدمت بلدیه و شهرداری در آن به سال ۱۳۱۶ بر می‌گردد. عمیق‌ترین و قدیمی‌ترین قنات جهان (قنات قصبه شهر) در گناباد قرار دارد. این قنات از دوره هخامنشیان تا کنون، عامل تولید و حیات در شهر گناباد بوده‌است. امروزه طراحی سایت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بیشتر کارفرمایان و صاحبان مشاغل در حرفه کاری خود، اقدام به طراحی سایت در گناباد کرده‌اند. طراحی سایت در دنیای مجازی و تجارت الکترونیک باعث شناخته شدن بهتر شما می‌شود و قادر به جذب مشتریان بسیار زیادی از این طریق خواهید بود. زیرا امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای رفع نیاز و احتیاجات خود به اینترنت مراجعه کرده و وب‌سایت‌ها را چک می‌کنند. در صورت رضایت حتی ممکن است تبدیل به مشتری دائمی آن وب‌سایت گردند.

 

مزایای طراحی سایت در گناباد

 

دسترسی آسان و ۲۴ ساعته

مشتری‌ها و همکاران شما می‌توانند در هر زمان و مکان به اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کنند.

 

باعث افزایش تعداد مخاطبین می‌شود

تعداد زیادی از مردم، کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند و از طریق بررسی وب‌سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها، محصول مورد نیاز خودشان را انتخاب می‌کنند. بنابراین اگر کسب و کاری در گناباد یک وب‌سایت با کیفیت طراحی کرده باشد که در موتورهای جستجو دارای رتبه بالایی باشد، به راحتی می‌تواند از این در صد بالای متقاضیان سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

 

اطلاع رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب‌سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد و می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در گناباد نسبت به نوع دیگر تبلیغات، به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

 

باعث افزایش اعتبار کسب و کار می‌شود

وب‌سایت شرکت را می‌توان شبیه به همزاد شرکت شما در دنیای مجازی دانست. مشتریان از طریق وب‌سایت، شما را با رقبایتان مقایسه می‌کنند. می‌توان گفت که طراحی یک وب‌سایت خوب و حرفه‌ای تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطبتان از شرکت شما ایجاد می‌کند.

 

اطلاع رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب‌سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد. می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در گناباد نسبت به نوع دیگر تبلیغات، به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند.

 

همه شهرها و همه کشور‌ها را در بر دارد

می‌دانید هر چقدر دامنه انتشار یک تبلیغ وسیع‌تر باشد، هزینه آن نیز به مراتب سنگین‌تر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی وب‌سایت در گناباد این است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی است و این موضوع هیچ هزینه اضافی برای دارندگان وب‌سایت ایجاد نمی‌کند. با وجود موتور‌های جستجو هر کسی در جهان خدمات شما را پیدا می‌کند. امروزه تعداد زیادی از مردم از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل در اینترنت جستجو می‌کنند. اگر وب‌سایت شما، دارای رتبه بالایی از نظر این موتورهای جستجو باشد،گوگل آن را در صفحه اول نتایج جستجو به مشتریان احتمالی نشان خواهد داد و این موضوع ضرورت بسیار زیادی برای شهری چون گناباد که ارتباطات بسیاری با همسایگان کشورمان ایران دارد، حائز اهمیت است.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب‌سایت

یکی از کسب وکارهای موفق با طراحی بی نظیر خود، فروشگاه اینترنتی زعفران کالا در گناباد است که با چندین سال سابقه توانسته است به خوبی مشتریان زیادی را به خود جذب کند و از آن‌ها مشتری وفادار بسازد.

 

تفاوت داشتن و نداشتن سایت برای کسب و کار

کسب و کار‌های کوچک و نوپا در گناباد که سایتی ندارند، نمی‌توانند در دنیای دیجیتال و مدرن امروز پیشرفت کنند و ممکن است در مقابل این بازار بزرگ رقابتی از بین بروند. اما اگر کسب و کارهای کوچک و خانگی در گناباد از ابتدا وارد عرصه دیجیتال و طراحی سایت برای کسب و کار خود شوند، به راحتی می‌توانند پیروز حوزه کسب و کار خود باشند.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی و پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به‌فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

شما می‌توانید با داشتن یک وب‌سایت مدرن در گناباد و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت بهتر و بیشتر درآمد کسب کنید. اگر شما صاحب یک کسب‌ و کار باشید، حتما به این مشکل برخورد کرده‌اید که حجم زیادی از مشتری را نمی‌توان به‌ راحتی مدیریت کرد. اینجاست که مزیت طراحی وب‌سایت در گناباد آشکار می‌شود. بنابراین با سپردن طراحی سایت خود به تیم نیپاسیستم، کسب و کار خود را گسترش دهید.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *