جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در گرگان
طراحی سایت در گرگان
طراح وب سایت
۱۴ مرداد ۱۴۰۰

شهر گرگان مرکز استان زیبای گلستان است. گرگان تا سال ۱۳۱۶ با نام استرآباد شناخته می‌شد. در هر گوشه و کنار آن، کسب و کارهای کوچک و بزرگی در حال فعالیت هستند. با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن اینترنت بسیاری از مشاغل کسب و کار خود را در دنیای وب تبلیغ کردند و عقب نماندند، کار‌های خود را تحت اینترنت و سایت خود دنبال کردند. امروزه نیز اپلیکیشن‌ها و سایت‌های زیادی وجود دارند برای معرفی مشاغل مختلف و همچنان نیز روز‌به‌روز بیشتر پیشرفت می‌کنند. داشتن سایت مناسب باعث جذب بیشتر مشتری و مسلما درآمد بیشتر نیز می‌شود. کسانی در این عرصه موفق هستند که کاربلدند و ایده‌های خوبی دارند، طراحی سایت در گرگان این اطمینان را به شما می‌دهد که یک سایت با محتوا، زیبا و جذاب را در اختیار شما قرار دهد.

 

مزایای طراحی سایت در گرگان

اولین و مهم‌ترین مزایای طراحی سایت در گرگان راحت طلبی مردم است، چون با چند کلیک ساده می‌توانند هر آنچه که مورد نیازشان است را جستجو و پیدا کنند. با پیشرفت کردن تکنولوژی مردم نیز راحت طلب‌تر می‌شوند و دیگر به خود زحمت به خاطر سپردن اطلاعات را نمی‌دهند. موفقیت در عرصه وب، بستگی به تلاش و کار در اینترنت دارد. شاید خیلی از مردم نتوانند شغل بیرون از خانه داشته باشند و یا مغازه یا شرکتی راه بیاندازند. اما در فضای اینترنت به مقدار کافی جا برای تمام افراد وجود دارد و هر کسی می‌تواند به راحتی برای خود یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کند.

 

سایر مزایای طراحی سایت

در هر ساعتی از شبانه‌روز و یا هر موقع که مایل باشید می‌توانید وارد سایت خود شوید و محتوا به آن اضافه کنید یا اینکه آن را تغییر دهید و ویرایش کنید. این در حالی است که شما نمی‌توانید به شرکت و مغازه خود هر ساعتی در طول روز و هفته که بخواهید بروید که قابلیت بسیار مهمی است. اگر کار خود را درست، به موقع و به نحو احسن انجام دهید باعث اعتماد مردم و در نتیجه داشتن مشتری‌های بیشتری می‌شود. طراحی سایت در گرگان توانسته تا حدودی رضایت مشتریان را جلب کند و روزبه‌روز مراجعه کنندگان بیشتری را داشته باشد. در صورتی سایت شما مشتری نخواهد داشت که در اینترنت فعالیت نداشته باشید، به‌روز نباشید، محتوای خوبی نداشته باشید و… شما با به‌روز بودن به راحتی می‌توانید به سایت خود رونق ببخشید و پیشرفت خوبی داشته باشید.

این روز‌ها خرید کردن‌های اینترنتی مدام در حال پیشرفت و بیشتر شدن است. کالاهای خود را برای مردم با شفافیت توضیح دهید و درست و به موقع به دست آن‌ها برسانید، کاری کنید که ریسک خریدن کردن از شما به طور کلی پایین بیاید. رقبای خود را شناسایی کنید و کالای خود را با آن‌ها مقایسه کنید و به رقابت بپردازید.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب‌سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در گرگان که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی اطلس در گرگان است. این فروشگاه با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کند و فروش فوق العاده‌ای دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که در دنیای تجارت  امروزی اینترنت به یک ابزار بسیار مهم جهت جذب مشتری و افزایش درآمد تبدیل شده است. پس طراحی وبسایت در گرگان یکی از بهترین بسترها برای توسعه کسب و کارهای کوچک است. طراحی سایت می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش مشتری و به‌دنبال آن افزایش فروش محصولات داشته باشند. پس اگر شما هم دارای کسب و کاری کوچک هستید یا به تازگی شغلی را برای خود راه‌اندازی کرده‌اید، نیازمند طراحی وب‌سایت برای کسب و کار خود در گرگان هستید.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی کالا در بازه زمانی مشخص.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد.
  • محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا مستقیماً از وب‌سایت‌های آن‌ها خریداری کرد.
  • مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به‌فروش کانال این است قابلیت حفظ تمام سود  حفظ کنید و عدم تقسیم آن با واسطه‌‌ها است.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

از لحاظ اقتصادی گرگان، هم دارای اقتصادی سنتی و هم اقتصاد ماشینی است. کشاورزی و تولید مواد اولیه در کنار کشت و صنعت گل چشمه گرگان، تخته شهید باهنر و همچنین دیگر واحدهای اقتصادی در زمینه پنبه‌پاک‌کنی و آردسازی در این منطقه، نشان از اقتصادی خوب این شهر دارد. در این شهر واحدهای زیادی از خدمات توریستی و فرهنگ شهری مستقر هستند و در حال فعالیت‌اند. هتل‌های مختلف، رستوران‌های مختلف، مجتمع‌های تفریحی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین مجتمع‌های دانشگاهی از جمله واحدهای خدمت‌رسان در این شهر هستند. بنابراین شما می‌توانید با طراحی وب‌سایت تجاری خود در گرگان با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. شما می‌توانید با داشتن یک وبسایت مدرن و محصولات با کیفیت،درآمد بیشتری در مقایسه با پایتخت داشته باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *