جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در کیش
طراح وب سایت
۱۴ مرداد ۱۴۰۰

جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین مناطق در کشور ایران است. به دلیل وجود گردشگر‌های بسیار زیاد، چه از داخل ایران و چه خارج از ایران در کیش، کسب و کار‌ها ملزم به به‌روز بودن و مدرن بودن هستند. ساختمان‌های تجاری بسیار لوکس، کافه‌های ساحلی زیبا با محیطی بسیار دل انگیز، کارتینگ‌ها و مناطق تفریحی دیگر، آژانس‌های هواپیمایی، شرکت‌های اجاره خودرو، هتل‌ها و… مناطقی هستند که پتانسیل‌های تبلیغاتی این جزیره محسوب می‌شوند. بنابراین کسب و کارها می‌توانند جهت معرفی خدمات خود با طراحی سایت در کیش قابل دسترس مسافران و گردشگران این منطقه باشند. به این دلیل که امروزه افراد زمانی که در منطقه شما به دنبال چیزی بگردند، نزدیک‌ترین دسترسی آن‌ها موبایلشان است که با یک جستجو می‌توانند نیاز خود را پیدا کنند.

انواع مختلف کسب کار می‌توانند از طراحی سایت بهره ببرند. سایت‌ها انواع مختلفی دارند به طور مثال کسب کار‌های شرکتی از طراحی سایت شرکتی، کسب و کار‌های فروشگاهی از طراحی سایت فروشگاهی و کسب کار‌های تولیدی و صنعتی می‌توانند از طراحی سایت صنعتی بهره مند شود. سئوی سایت نیز در مطرح کردن سایت موثر خواهد بود.

 

مزایای طراحی سایت در کیش

 

افزایش بازدیدکنندگان

به منظور رونق کسب و کار شما نیاز به بازدیدکنندگانی برای ورود به کسب و کارتان دارید. در اینترنت، کسب و کار و ارائه خدمات شما تنها یک کلیک از مشتریان بالقوه فاصله دارد. با بازاریابی مناسب، شما می‌توانید خریدارانی بیش از یک فروشگاه عادی داشته باشید.

 

عدم محدودیت زمانی و مکانی

فضای اینترنتی هیچگاه تعطیلی ندارد. بنابراین سایت شما در کیش می‌تواند ۲۴ ساعت در روز و ۷ روز هفته فعال و در حال کار باشد. در روش‌های سنتی، شما تنها می‌توانید در زمان‌های محدود مانند ساعات اداری خدمات و کالای خود را به‌فروش برسانید. اگر به طور بین المللی بخواهید فعالیت کنید، تفاوت ساعت و ایام تعطیل را هم باید در نظر بگیرید که کار بسیار دشواری است. همچنین طراحی سایت در کیش، بدون اینکه هزینه اضافه‌ای را بر کسب و کارتان تحمیل کند، حوزه فعالیت کسب و کار و ارائه خدمات شما را به دنیا گسترش می‌دهد. در روش‌های سنتی شما برای ارائه خدمات به مشتریان باید در هر خیابان یا حداقل هر شهر، یک محل کار داشته باشید.

 

ارتباط با مشتریان

استفاده از نظر مشتریان و گرفتن نظرسنجی‌های مداوم از طریق سایت می‌تواند در پیشبرد اهداف یک شرکت و در یک کسب و کار نقش موثری داشته باشد که با استفاده از تکنولوژی‌های نوین طراحی سایت در کیش شما می‌توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.

 

مقرون به صرفه

راه‌اندازی و طراحی سایت در کیش در مقیاس با همان کسب و کار به صورت سنتی هزینه‌های بسیار پایین‌تری دارد. هزینه‌هایی چون هزینه اجاره یک مکان با هزینه اجاره یک هاست، هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون محل با هزینه طراحی و کدنویسی نرم افزار جابه‌جا می‌شود. روش سنتی انبارداری با متدهای جدید سفارش به تولید‌کننده برحسب تقاضای مشتری جایگزین می‌گردد. همه و همه به کاهش هزینه‌ها می‌انجامد.

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب‌سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در کیش که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی کیشاپلند است که با چندین سال سابقه در جنوب کشورمان، توانسته است مشتریان بسیاری را جذب کند.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

کسب وکارهای کوچک و نوپا که تازگی شروع به فعالیت کرده اند، اگر تمایل به موفقیت و رقابت با رقبای بزرگ خود دارند، داشتن وب‌سایت در کیش برای آن‌ها الزامی است تا بتوانند در عرصه کسب و کار خود فعالیت کنند.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.

حق مرجوعی و پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.

تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.

برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.

مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به‌فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

اقتصاد کیش در حال توسعه و رشد است، از اهداف اصلی پیش روی آن می‌توان توسعه گردشگری و تجارت را نام برد. سالانه به‌طور متوسط بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گردشگر از جزیره کیش بازدید می‌کنند. کیش همچنین مراکز خرید و فروشگاه‌های زیادی دارد که بخشی از اقتصاد آن را تشکیل می‌دهند. برای این‌که کسب و کارهای کوچک و بزرگ بتوانند با شهرهای دیگر مخصوصا تهران که پایتخت ایران است رقابت داشته باشد، طراحی سایت برای آن‌ها الزامی است و کسب و کارها می‌توانند با تمام نقاط ایران، مخصوصا تهران در ارتباط باشند و محصولات خود را به‌فروش رسانند.

بنابراین وب‌سایت شما مهم‌ترین جنبه‌ حضور آنلاین برند شما در دنیای اینترنت است، پس باید تمام تلاش خود را در جهت طراحی درست آن به‌کار گرفته و موفقیت خود در تجارت آنلاین را تضمین نمایید. مهم‌ترین اصلی که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شود، توجه به نیاز مخاطبان و تلاش در راستای بهبود تجربه کاربران است.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *