جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
طراح وب سایت
۲۶ مهر ۱۴۰۰

کهگیلویه و بویراحمد، یکی از استان‌های ایران است که مرکز آن شهر یاسوج است. این استان با مساحتی حدود ۱۶۲۴۹ کیلومتر مربع، درامتداد رشته کوه‌های زاگرس قرار دارد. از شمال به چهارمحال و بختیاری، از غرب به خوزستان، از جنوب به بوشهر و از شرق به استان فارس محدود می‌شود. این استان، غنی‌ترین نفت را در میان استان‌های نفتی ایران دارد. با این‌که این استان یک درصد مساحت ایران را شامل می‌شود؛ اما به تنهایی سی و پنج درصد نفت و گاز ایران را داراست. این استان از نظر اقتصادی به عنوان ناحیه کشاورزی و دام‌پروری به‌شمار می‌آید. بعد از دامداری و کشاورزی، صنایع استخراج نفت گچساران و کارخانه قند یاسوج و مجتمع دنا صنعت یاسوج (تولید انواع لوله‌های پلیمری) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین کسب وکارهای کوچک و بزرگ شهر کهگیلویه و بویراحمد نیاز به طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد برای تجارت خود دارند.

امروزه طراحی سایت جایگاه ویژه‌ای دارد و بیشتر کارفرمایان و صاحبان مشاغل در حرفه‌ی خود، اقدام به طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد کرده‌اند‌. طراحی سایت در دنیای مجازی و تجارت الکترونیک باعث شناخته شدن بهتر شما می‌شود. از این طریق قادر به جذب مشتریان بسیار زیادی خواهید بود. زیرا امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای رفع نیاز و احتیاجات خود به اینترنت مراجعه کرده، وب سایت‌ها را چک می‌کنند و در صورت رضایت حتی ممکن است از مشتریان دائمی آن وب سایت نیز بشوند.

لازم به ذکر است که برای کسب و کارهای متنوع انواع مختلفی از سایت‌ها وجود دارد. مثلا کسب و کار‌هایی که محصولی را به فروش می‌رسانند می‌توانند با طراحی سایت فروشگاهی به فروش بالاتری دست پیدا کنند؛ همچنین کسب و کار‌های تولیدی و کارخانه‌ها می‌توانند با استفاده از طراحی سایت صنعتی واسطه‌ها را حذف نموده و سود بیشتری کسب نمایند. همچنین شرکت‌ها نیز در هر زمینه ای که فعال باشند می‌توانند با طراحی سایت شرکتی علاوه بر کسب اعتبار از رقبا پیشی بگیرند و سهم بیشتری از بازار را تحت پوشش قرار دهند.

مزایای طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد

امروزه حضور هر یک از کسب و کارها در فضای اینترنتی ضرورت پیدا کرده است. فناوری اطلاعات توانسته است در فرآیند کلی کسب و کارها تغییرات بزرگی ایجاد کند. تغییراتی که در نهایت منجر به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و تسهیل در انجام بسیاری از امور می‌شود. نتیجه اصلی نیز در افزایش میزان فروش و درآمد شما با طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد نمایان می‌شود. طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد فرصت بسیار مناسبی را ایجاد کرده تا بتوانید حوزه فعالیت خود را به حجم زیادی از مشتریان ارائه نمایید. با توجه به حضور روزافزون کسب و کارها در فضای اینترنتی، برای تثبیت جایگاه و پیشی گرفتن از رقبا، شما نیز باید در این فضا حضور داشته باشید. از سویی با طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد اعتبار برند شما در ذهن مخاطب بسیار افزایش می‌یابد.

طراحی وب سایت در کهگیلویه و بویراحمد به این معنی است که مشتریان همیشه در هر زمان و مکانی قادر به جست‌و‌جو شما هستند. حتی در خارج از ساعت کاری نیز وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید ادامه می‌دهد. در واقع این امکان را برای مخاطب فراهم می‌کند‌ که کاربر بتواند از منزل خود به محصولات و اطلاعات موردنظر خود دسترسی پیدا کند. از دیگر مزایای طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد با ثبت آدرس وب سایت بر روی کلیه مطالب تبلیغاتی می‌توانید در معرض دید بیشتری قرار بگیرید و کاربران اطلاعات بیشتری نسبت به شما و کسب و کارتان داشته باشند. طراحی یک وب سایت خوب در کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند مانند یک بروشور آنلاین عمل کند. اگر تجارت خود را به مکان جدیدی منتقل کنید، مشتریان هنوز هم شما را پیدا می‌کنند، زیرا ابزار اصلی بازاریابی شما، وب سایت شما، به‌راحتی‌ تغییر می‌کند و به‌روز می‌شود.

‍‌‌

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در کهگیلویه و بویراحمد که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته است با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی بناردشت است که با چندین سال سابقه، موفق شده است مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود و البته سئوی مناسب جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

‌‌

کسب و کارهایی که اگر سایت داشته باشند موفق‌‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در کهگیلویه و بویراحمد هستند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چرا که امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب سایت‌ها می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

‌‌

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی و برگشت کالا در یک زمان مشخص وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز‌ فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و آن را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

در حال حاضر در پایتخت ایران، گردش مالی در حوزه تجارت الکترونیک از هر حوزه‌ای بیشتر است. هر کسی که خواهان کسب درآمد بیشتر است وارد حوزه تجارت الکترونیک می‌شود. شما هم می‌توانید برای کسب و کار خود در کهگیلویه و بویراحمد با طراحی ویژه، سایت تجاری خود را راه‌اند‌ازی کنید.

شما می‌توانید با طراحی وب سایت تجاری خود در کهگیلویه و بویراحمد، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه‌ کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. اما باید به صورت حرفه‌ای‌ و توانمند در این حوزه فعالیت کنید. به عبارتی باید سایت حرفه‌ای‌ و به‌روزی را در کنار بهینه‌سازی‌ سایت خود و کسب نتایج مطلوب در گوگل داشته باشید. چرا که با کسب رتبه برتر در نتایج گوگل سهم بیشتری از بازار خود را دارید و درآمد بیشتری را به دست می‌آورید. مهم‌ترین اصلی را که در طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد باید در نظر گرفت، توجه به نیاز مخاطبان و تلاش در راستای بهبود تجربه کاربران است.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *