جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در نیشابور
طراحی سایت در نیشابور
طراح وب سایت
۱۶ مرداد ۱۴۰۰

نیشابور شهر عشق، دانش و امید به زندگی، شهری کهن در همسایگی جاده ابریشم، شهری که قدمتی به درازای تاریخ دارد. آنجا که یادگاران فرهنگ ایران‌زمین و جاذبه‌های چشم‌نواز طبیعی در هم می‌آمیزد و دیاری سرشار از دیدنی‌ها و شنیدنی‌ها می‌سازد، خطه بزرگ مردان و بزرگ اندیشان، خطه مردمانی نجیب و فهیم چون فیلسوف نام‌دار ایرانی، خیام نیشابوری و شاعر گران‌قدر، عطار نیشابوری که مایه افتخار ایران و جهان‌اند. آری اینجا نیشابور است که همچون گوهری یگانه و ارزشمند می‌درخشد. اگر شما در نیشابور و دیگر شهرهای ایران مشغول به انجام هر کاری که هستید، برای موفقیت بیشتر باید در فضای آنلاین فعالیت کنید، بهتر این است که هم در فضای واقعی و هم در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید، اما از مهم‌ترین کارهایی که باید در فضای آنلاین انجام دهید، طراحی سایت در نیشابور است.

شما به طراحی وب‌سایت احتیاج دارید، اما نه هر وب‌سایتی. طراحی سایت در نیشابور و همه شهرها، باید تابع اصول تخصصی باشد. دلیل اهمیت این موضوع خارج از حوصله این نوشتار است. همین‌قدر بدانید که وب‌سایت‌ها در حال رقابت هستند و هر چه تخصصی‌تر بر روی سایت خود کار کنید، نتیجه بهتری می‌گیرید. البته برای انواع مشاغل انواع مختلفی از وب‌سایت‌ها وجود دارد. مثلا برای شرکت‌ها طراحی سایت شرکتی و برای کسب و کار‌های فروشگاهی نیز طراحی سایت فروشگاهی توصیه می‌شود. اگر صاحب یک واحد تولیدی یا صنعتی هستید ما طراحی سایت صنعتی را پیشنهاد می‌کنیم. پس از انجام فرآیند طراحی سایت و تولید محتوا نیز باید فرآیند سئوی سایت را آغاز نمود.

 

مزایای طراحی سایت در نیشابور

امروزه حضور هر یک از کسب و کارها در فضای اینترنتی ضرورت پیدا کرده است. امروزه فناوری اطلاعات سبب تغییراتی در فرآیند کلی کسب و کارها گردیده است. تغییراتی که در نهایت منجر به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و تسهیل در انجام بسیاری از امور می‌شود. نتیجه اصلی نیز در افزایش میزان فروش و درآمد شما با طراحی سایت در نیشابور نمایان می‌گردد.

طراحی سایت در نیشابور فرصت بسیار مناسبی را ایجاد کرده است تا بتوانید حوزه فعالیت خود را به حجم زیادی از مشتریان ارائه نمایید. با توجه به حضور روزافزون کسب و کارها در فضای اینترنتی، برای تثبیت جایگاه و پیشی گرفتن از رقبا، باید در این فضا حاضر باشید. از سویی با طراحی سایت در نیشابور اعتبار برند شما در ذهن مخاطب بسیار افزایش می‌یابد. طراحی وب‌سایت در نیشابور به این معنی است که مشتریان همیشه در هر زمان و مکانی قادر به یافتن شما هستند. حتی در خارج از ساعت کاری نیز وب‌سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید ادامه می‌دهد. در واقع این امکان را برای مخاطب فراهم می‌کند که کاربر بتواند از منزل خود به محصولات و اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

همچنین با قرار دادن آدرس وب‌سایت بر روی کلیه مطالب تبلیغاتی می‌توانید در معرض دید بیشتری قرار بگیرید و کاربران اطلاعات بیشتری نسبت به شما و کسب و کارتان داشته باشند. طراحی یک وب‌سایت خوب در نیشابور می‌تواند مانند یک بروشور آنلاین عمل کند. اگر تجارت خود را به مکان جدیدی منتقل کنید، مشتریان هنوز هم می‌توانند شما را پیدا کنند. زیرا ابزار اصلی بازاریابی شما، وب‌سایت شما، به راحتی تغییر یافته و به‌روز می‌شود.

 

یکی از کسب و کارهای موفق با داشتن وبسایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در نیشابور که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی نیمچه بازار است. این فروشگاه با چندین سال سابقه در نیشابور، توانسته است مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کرده و به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

کسب و کارهای کوچک در نیشابور از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چرا که امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشتن میان وب‌سایت‌ها می‌گذرانند و افزایش چشمگیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب‌سایت برای کسب و کارهای کوچک است. برای کسب وکارهای کوچک و نوپا که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند، داشتن وب‌سایت در نیشابور برای آن‌ها الزامی است.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان‌پذیر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • حق ارجاع کالا در یک زمان مشخص
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به‌فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

رقابت با دیگر شهرها از طریق طراحی سایت در نیشابور

در شهرستان نیشابور، ۴۰۰ واحد صنعتی پویا وجود دارد. این شهر دومین قطب صنعتی استان پس از مشهد است. اقتصاد این شهرستان بر پایه کشاورزی، دام‌پروری، بازرگانی و برخی صنایع‌دستی و کارخانه‌ای استوار است. کارخانه‌هایی در حوزه‌های فولاد، لبنیات، بافندگی، لوازم خانگی، خودروسازی، مصالح ساختمانی و صنایع غذایی در نیشابور فعالیت می‌کنند. بنابراین کسب و کارهای زیادی در نیشابور در حال فعالیت و تجارت هستند. برای اینکه کسب و کار‌های کوچک و بزرگ بتوانند با شهرهای دیگر مخصوصا تهران که پایتخت ایران است رقابت داشته باشند، طراحی سایت برای هر کسب و کاری الزامی است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *