جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در مشهد
طراحی سایت در مشهد
طراح وب سایت
۱۵ مرداد ۱۴۰۰

با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر و افزایش چشم‌‌گیر کاربران در سطح اینترنت، موقعیت‌های جدیدی برای کسبوکار‌های کوچک و بزرگ ایجاد شد که حکم شمشیر دو لب را دارد. از سویی می‌تواند سبب رشد کسبوکارها شود و از سویی دیگر اگر به درستی پیش نرود می‌تواند سرمایه آن‌ها را بر باد دهد. این موقعیت برای همه مردم در شهرهای مختلف ایران وجود دارد اما موقعیت در مورد مشهد کمی متفاوت است. سالانه هزینه‌های بسیار زیادی صرف تبلیغات سنتی در مشهد می‌شود تا مشتریان جدیدی را نصیب کسبوکارهای فعال در این شهر کند. این در صورتی است که اگر کسبوکار‌های موجود در این شهر هر کدام از بسترهای مناسب کسب و کار خود برای مطرح کردن و فروششان در سطح کشور و شهر استفاده نمایند، سرعت پیشرفت در این شهر چند برابر خواهد شد.

به طور خلاصه می‌توان گفت که ورود کسبوکارهای موجود در سطح مشهد به حوزه فروش آنلاین، دریچه‌ای به تحول این شهر خواهد بود. از طرفی تجربه نشان داده است که طراحی سایت در مشهد می‌تواند بسیار مفید واقع شود که در ادامه این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

مزایای طراحی وبسایت در مشهد

در دنیای امروز که اینترنت بخشی ثابت از زندگی مردم شده است، این عامل به یکی از عناصر مهم در موفقیت کسبوکارها مبدل گشته است. نداشتن وبسایت یک کسب و کار را بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر کنید، تحت تاثیر قرار می‌دهد و مانع موفقیت‌ آن خواهد شد. تا چند سال پیش، طراحی وبسایت برای کسبوکارها حکم مزیت را داشت. اما این روزها تبدیل به یک رکن و ضرورت شده و بدون وبسایت کمتر می‌توان به پیشرفت فکر کرد. طراحی سایت در مشهد نیز مزایای بسیاری را به همراه دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

شانس فروش بیشتر

اولین و مهم‌ترین دلیلی که برای طراحی سایت در مشهد وجود دارد، تعداد بالای کاربران اینترنت و میزان بالای جستجو آنان در این شهر است. طبق تحقیقات انجام شده، درصد بسیار بالایی از مشتریان، کالا و خدمات مورد نظر خود را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند. بنابراین حضور شما در اینترنت به معنای برقراری ارتباط با تعداد بالایی از مشتریان بالقوه و شانس بیشتر برای تبدیل این افراد به مشتریان بالفعل است. در این میان موتورهای جستجو نیز مشتریانی که در محدوده مورد نظرتان هستند را به شما خواهد رساند. بنابراین علاوه بر مشتریانی در سطح کشور، مشتریان مشهدی شما نیز افزایش خواهد یافت.

 

صرفه‌جویی در وقت و هزینه

دلیل دومی که طراحی وبسایت برای کسبوکارهای مشهد را ضروری می‌‌‌‌کند، نقش آن در صرفه‌جویی وقت و هزینه‌ است. با توجه به بزرگ‌تر شدن شهر مشهد و ترافیک سنگین این شهر و همچنین مشتریان بالقوه‌ای که در شهرهای دیگر، به خصوص شهرهای اطراف آن وجود دارند، طراحی سایت می‌تواند عاقلانه‌ترین اقدام ممکن باشد.

 

پیشی‌گرفتن از رقبا

نکته دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و طراحی وبسایت در مشهد، می‌توانید در میان رقبای خود در سطح مشهد و دیگر شهرها قد علم کنید. نیپاسیستم با طراحی سایت مناسب برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که با دست‌ پرتری وارد صحن‍‌‍ه رقابت شد‌ه و در میان رقبای با سابقه و پرقدرت، حرفی برای گفت‍‌‍ن داشت‍‌‍ه باشید.

 

نمونه موفق کسبوکار الکترونیک در مشهد

مشهدکالا که یک وبسایت فروش آنلاین کالاهای الکترونیکی است، در سال‌های اخیر بسیار قوی عمل کرده است. مشهد کالا توانست‍‌‍ه است با طراحی سایت کارآمد، سئو خوب و همچنین تبلیغات مناسب کسب و کار خود را از حالت سنتی خارج کرد‌ه به بازاری در سطح ملی دست یابد.

 

مزایای فروش مستقیم

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی در یک زمان مشخص وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسبوکارهای کوچک و بزرگ برای فروش مستقیم محصولات خود از وبسایت‌ها استفاده می‌کنند. به عنوان مثال شرکتی بزرگی مثل اپل و بعضی کسبوکارهای خانگی هر دو از روش فروش مستقیم، استفاده می‌کنند. این به ما نشان میدهد که ورود به این حیطه نیازمند بزرگ بودن یک کسب و کار نیست.

 

رقابت کسب‌وکارهای مشهدی با دیگر شهرها

مشهدی‌ها می‌توانند با طراحی وبسایت برای کسب و کار خود، با تمام رقبای خود در حوزه کاریشان از جمله پایتخت ایران رقابت کنند. بنابراین وبسایت برای آن‌ها مهم‌ترین جنب‍‌‍ه‌ حضور آنلاینشان در دنیای اینترنت است و باید تمام تلاش خود را در جهت طراحی درست آن به کار گرفت‍‌‍ه و موفقیت خود در تجارت آنلاین را تضمین نمایند. مهم‌ترین اصلی که باید در طراحی سایت در نظر گرفت، توجه به نیاز مخاطبان و تلاش در راستای بهبود تجربه کاربران است. نیپاسیستم این موضوع را به عنوان خط و مشی فعالیت‌های خود تعیین نموده و در راستای تحقق آن‌ها قدم برمی‌دارد. همچنین با توجه به شناختی که از کسبوکارهای فعال در مشهد داریم به شما کمک خواهیم کرد که با طراحی سایت در مشهد به اهداف مد نظر خود دست یابید.

 

کلام آخر

به عنوان کلام آخر در نظر داشته باشید که طراحی سایت در مشهد می‌تواند کسب و کار شما را متحول سازد و شما را در سطح این شهر و حتی  کشور مطرح سازد. نیپاسیستم با استفاده از تجربه خود تلاش می‌کند که با توجه به شناختی که از فضای کسب و کار در مشهد دارد بهترین امکانات را برای مشتریان خود در نظر گرفت‍‌‍ه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین سایت را ارائ‍‌‍ه دهد. همچنین نیپاسیستم در زمینه‌های دیگری همچون فضای مجازی، سئو، هویت بصری و… نیز فعالیت دارد.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *