جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در مازندران
طراحی سایت در مازندران
طراح وب سایت
۱۵ مرداد ۱۴۰۰

استان مازندران یک از مناطق پر‌تراکم از لحاظ جمعیتی به شمار می‌آید و این موضوع سبب شکل‌گیری فعالیت‌های زیادی در مازندران و اقتصادی پررونق شده است . با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه این استان، کشاورزی و گردشگری در آن بسیار حائز اهمیت است. همچنین از لحاظ صنعت و صادرات انواع مختلف محصولات، موقعیت ممتازی کسب کرده است. استان مازندران از استان‌های ورزشی ایران به شمار می‌آید و قطب مهمی در این زمینه است. با توجه به گسترش فضای اینترنتی کسب و کارهایی که پویایی و فعالیت بیشتری در این فضا داشته باشند، در بازاریابی و افزایش فروش موفق‌تر هستند. طراحی سایت در مازندران به شما شهروند این استان کمک می‌کند تا کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن تعریف کنید تا این معرفی منجر به افزایش مشتری و درآمد شما شود.

 

مزایای طراحی سایت در مازندران

طراحی سایت در مازندران دارای مزیت‌های فراوانی است که به اختصار به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

جذب مخاطب واقعی

اول از همه باید وب‌سایت شما بازدید‌کننده را جذب نماید. در غیر این‌صورت طراحی یک وب‌سایت هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. حتی اگر شما فقط به منظور داشتن سرگرمی و یا ارتباط با افراد خانواده، دوست و آشنا اقدام به ساخت و طراحی وب‌سایت در مازندران نموده‌اید. اگر مایل به کسب درآمد از طریق وب‌سایت هستید، پس هنوز هم نیاز به بازدیدکننده داشته و باید بتوانید آن‌ها را برای خرید از طریق وب‌سایت خود متقاعد نمایید. این بدان معنا است که باید تماس خود با افراد را حفظ کنید. آدرس ایمیل و نام و مشخصات بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را نگه داشته و با آن‌ها در تماس باشید. به بازدیدکنندگان وبسایت خود پیشنهادات ویژه ارائه کنید و یا به آن‌ها اطلاعاتی ارائه نمایید تا در نهایت به شما کنند و سایت شما را برای خرید انتخاب نمایند.

 

درآمدزایی

مهم‌ترین مزیت طراحی وب‌سایت در مازندران، ایجاد درآمد است. حتی بسیاری از شرکت‌های در حال ورشکستگی با راه‌اندازی وب‌سایت توانسته‌اند بقای خود را تضمین کنند. زیرا طراحی سایت می‌تواند فروش آن‌ها ارا چندین برابر کند. همچنین این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت محصولات، برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد. در طول زمان اندکی محصولات شما در کل یک شهر، کشور و یا حتی جهان معرفی خواهند شد.

 

عدم محدودیت‌های زمانی و مکانی

یک مزیت مهم دیگر طراحی سایت در مازندران این است که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نیست. مشتری با ارتباط با وب‌سایت ما، سفری مجازی به شرکت ما خواهد داشت. همچنین مشتریان می‌تواند در هر زمان از شبانه‌روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند.

 

کاهش هزینه

بهترین راه برای رشد کسب‌ و کار شما در مازندران این است که هزینه‌ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه یک مزیت طراحی سایت در مازندران برای کسب و کارها می‌توان در نظر گرفت. طراحی وب‌سایت، بهترین روش کاهش هزینه‌های کسب و کار است. هزینه نگهداری و اجرای یک وب‌سایت صرفا چند میلیون تومان است. اگر وب‌سایت شما به درستی طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدیدکننده به مشتری را تضمین می‌کند.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وبسایت

یکی از کسب و کارهای اینترنتی در مازندران که با طراحی وب‌سایت خود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است، فروشگاه اینترنتی مازندسنتر است که با چندین سال سابقه توانسته در حوزه کاری خود با رقبای بزرگی به رقابت بپردازد و کسب درآمد کند.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در مازندران از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چرا که امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار در وب‌سایت‌ها می‌کنند. افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب‌سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

 

مزایای فروش مستقیم از طریق طراحی سایت در مازندران

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت از موارد زیر است

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق ارجاع کالا در زمان معین
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

 

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد. محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا مستقیماً از وب‌سایت‌های آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

رقابت با خارج از مازندران

فناوری اطلاعات و فضای دیجیتال با حضور خود در همه عرصه‌ها تغییرات بزرگی در فرآیند و نتایج کارها به وجود می‌آورد. حضور انواع کسب و کارها در فضای دیجیتال موجب صرفه‌جویی‌ در زمان و هزینه می‌شود و در فرآیند انجام امور تسهیلات بسیاری ایجاد می‌نماید. این مورد سبب حضور روزافزون کسب و کارها در مازندران جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات نیز می‌شود. بنابراین کسب وکارهای کوچک و بزرگ در مازندران به راحتی می‌توانند با طراحی وب‌سایت خود به رقابت با مشاغل تهران که پایتخت ایران است بپردازند.

شرکت‌های متعددی نیپاسیستم را به عنوان مشاور و طراح سایت خود انتخاب می‌کنند چرا که ما با بهره‌گیری از تیمی جوان و حرفه‌ای بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌کنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *