جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در قم
طراحی سایت در قم
طراح وب سایت
۱۲ مرداد ۱۴۰۰

شهر قم با داشتن حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت، هفتمین شهر پرجمعیت ایران لقب گرفته است. این شهر قطب مذهبی ایران نامیده می‌شود. قم پتانسیل بسیار خوبی از لحاظ توریستی دارد و توانسته زائران متعددی از سراسر ایران و سایر کشورهای اسلامی به سمت خود جلب کند. شهر قم جدای از مباحث مذهبی از لحاظ صنعتی نیز پیشرفت‌های خوبی داشته و توانسته تولیدکنندگان و صنعت‌گران بی‌شماری را در خود جای دهد. اگر ساکن قم باشید، حتما متوجه شده‌اید که در سال‌های اخیر، با طراحی سایت در قم، این استان در حوزه آی‌تی بسیار پیشرفت کرده است. کسب و کار‌های اینترنتی زیادی به وجود آمده و از فرصت بازار و فرهنگ جدید که تکنولوژی با خود آورده، استفاده کرده‌اند.

خوشبختانه بازار حوزه کسب و کار‌های اینترنتی در قم هنوز بکر و تازه است. تعداد بسیار زیادی از ایده‌هایی که در تهران و سایر استان‌های بزرگ ایران پیاده‌سازی شده‌اند، هنوز در قم وجود ندارند. بنابراین کسب و کارهایی که در قم شروع به فعالیت کرده‌اند، نیازمند طراحی سایت ویژه و کاربردی هستند تا با استفاده از آن کسب درآمد کنند. همچنین شهر قم به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، فرصت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، پزشکی، تاریخی، مذهبی دارد.

مزایای طراحی سایت در قم

در عصر دیجیتال امروزی که اینترنت و وب‌سایت‌ها پای ثابت همه عرصه‌ها شده است، نداشتن وب‌سایت تجاری، کسب و کار شما را بسیار بیشتر از آن‌چه که فکرش را کنید، تحت تاثیر قرار داده و مانع موفقیتت‌ شما خواهد شد. اگر تا چند سال پیش وب‌سایت تجاری برای کسب‌وکارها حکم یک امتیاز اضافی و مزیت را داشت. اما این روزها دیگر یک رکن و ضرورت است. اولین و مهم‌ترین دلیلی که باید برای طراحی سایت در قم به آن اشاره کنیم، تعداد بالای کاربران اینترنت و بالا بودن میزان جستجو از سوی آنان است.

درصد بسیار بالایی از مشتریان، نیازها و مشاغل مورد نظر خود را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند. بنابراین حضور شما در اینترنت به معنای برقراری ارتباط با تعداد بالایی از مشتریان بالقوه و شانس بیشتر برای تبدیل این افراد به مشتریان وفادار است. دلیل دومی که طراحی وب‌سایت برای کسب‌ و کارتان مهم و ضروری است، نقش این‌کار در صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما است. با طراحی وب‌سایت برای کسب و کار خود در قم، تمامی اطلاعات لازم برای مخاطبان را در سایت خود منتشر کرده و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌های مربوط به انتقال اطلاعات به روش سنتی را نیز از میان خواهید برداشت.

نکته مهم دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید، این است که با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و طراحی وب‌سایت، خواهید توانست در میان رقبای دیگر خود قد علم کنید. طراحی وب‌سایت در قم توسط تیم نیپاسیستم این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با دست پرتری وارد صحنه رقابت شده و در میان رقبای قدیمی و پرقدرت، حرفی برای گفتن داشته باشید.

یکی از کسب و کار‌های موفق با طراحی سایت در قم

یکی از کسب و کار‌های آنلاین موفق در قم، سایت فروشگاهی نیک‌آرمان است. این فروشگاه با چندین سال سابقه، توانسته‌ مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کند و فروش فوق العاده‌ای دارد.

طراحی سایت در قم برای سایر کسب و کارها

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که در دنیای تجارت و کسب و کار امروز اینترنت به یک ابزار بسیار مهم جهت جذب مشتری و افزایش درآمد تبدیل شده‌است. پس به دنبال آن وب‌سایت‌ها یکی از مهم‌ترین و بهترین بسترها برای توسعه کسب و کارهای کوچک هستند و می‌توانند نقش بسیار مهمی در افزایش مشتری و به دنبال آن افزایش فروش محصولات در قم داشته باشند. پس اگر شما هم دارای کسب و کاری کوچک هستید یا به تازگی شغلی را برای خود در قم راه‌اندازی کرده اید، نیاز به یک طراحی سایت ویژه برای خود دارید تا بتوانید درآمد خود را چند برابر کنید.

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی کالا در یک زمان مشخص از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت
  • در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

در حال حاضر در پایتخت ایران، گردش مالی در حوزه تجارت الکترونیک از هر حوزه‌ای بیشتر است. هر کسی که خواهان کسب درآمد بیشتر است وارد حوزه تجارت الکترونیک می‌شود. شما هم می‌توانید برای کسب و کار خود در قم با طراحی ویژه، سایت تجاری خود را راه‌اندازی کنید. اما باید به صورت حرفه‌ای و توانمند در این حوزه فعالیت کنید. به عبارتی سایت حرفه‌ای و به‌روزی را در کنار بهینه سازی سایت خود و کسب نتایج مطلوب در گوگل داشته باشید. چرا که با بهبود جایگاه در نتایج گوگل سهم بیشتری از بازار خود را دارید و درآمد بیشتری را به دست می‌آورید. مهم‌ترین اصلی که در طراحی سایت در قم باید در نظر بگیرید، توجه به نیاز مخاطبان و تلاش در راستای بهبود تجربه کاربران است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *