جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در قشم
طراحی سایت در قشم
طراح وب سایت
۱۱ مرداد ۱۴۰۰

جزیره قشم یکی از جزیره‌های استان هرمزگان است که به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج‌فارس در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره در چند دهه اخیر به یکی از مکان‌های توریستی و گردشگری تبدیل شده‌است. تا چند سال گذشته هنگامی که فردی عزم مسافرت به جزیره قشم را داشت، لیست سفارشات خرید از سمت خانواده، دوست و همکار و… که با توجه به نیازشان شامل پوشاک، لوازم برقی تا عروسک و لوازم آرایشی و بهداشتی و… می‌شد، به دستش می‌رسید. اما همان‌طور که می‌دانید، امروزه در ایران مخصوصا جزیره قشم مانند اکثر کشورهای جهان، با طراحی سایت راه‌های خرید و فروش و استفاده از خدمات بسیار تغییر کرده است. به طوری که ارائه‌دهندگان خدمات با طراحی سایت در قشم باید خیلی سریع خود را به این مسیر برسانند و ادامه کسب و کارشان را در فضای مجازی و به صورت اینترنتی انجام بدهند.

در مورد کسب و کار‌هایی که در زمینه فروش کالا و حتی خدمات مشغول هستند طراحی سایت فروشگاهی پیشنهاد می‌شود، شرکت‌ها نیز در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشند طراحی سایت شرکتی جزئی مهم از کارشان خواهد ‌بود. واحد‌های صنعتی نیز می‌توانند با طراحی سایت صنعتی واسطه‌ها را حذف نمایند. در قدم بعدی سئوی سایت نیز مهم‌ترین کار پس از طراحی سایت است.

 

مزایای طراحی سایت در قشم

 

 تعامل با مشتریان

کسانی که تجارت الکترونیک می‌کنند، از طریق طراحی وب‌سایت در قشم می‌توانند با مشتریان خود در تعامل باشند و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی، نظرات و… می‌توانند با متقاضیان خود در تماس باشند. این امر نشان دهنده حائز اهمیت بودن صاحب وب‌سایت به متقاضیان خود است و یکی از بهترین روش‌ها برای نگه داشتن متقاضیان و مشوق بازگشت آن‌ها است.

 

احترام به مخاطبتان

احترامی که یک شرکت برای مشتریان و کارفرمایان خود قائل است، یکی از نکات بسیار مهم در یک تجارت الکترونیک موفق است. هر متقاضی باید در مورد شرکتی که به وی خدمات می‌دهد، اطلاعات کافی داشته باشد و شرکت مذکور نیز با محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد که خود را کاملا به مشتری معرفی کرده و به نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد.

 

در دسترس بودن

طراحی وب‌سایت در قشم به بهتر شدن کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد. استفاده از اینترنت برای خرید به مشتریان کمک می‌کند که قیمت‌ها را مقایسه کنند و در فروشگاه‌های آنلاین خرید خود را به‌راحتی انجام دهند. اگر چه رقابت آنلاین وجود دارد، اما صاحبان کسب و کار و یا نمایندگان آن‌ها همیشه به صورت آنلاین برای خدمات بهتر به مشتریان ۲۴ خود است.

 

مقرون به صرفه بودن

راه‌اندازی و طراحی یک سایت آنلاین در مقیاس با همان کسب و کار به صورت سنتی هزینه‌های بسیار پایین‌تری دارد. هزینه‌هایی مانند هزینه اجاره یک مکان با هزینه اجاره یک هاست، هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون محل با هزینه طراحی و کدنویسی نرم افزار جابه‌جا می‌شود. روش سنتی انبارداری با روش‌های جدید سفارش به تولید‌کننده برحسب تقاضای مشتری جایگزین می‌گردد. همه این موارد بر کاهش هزینه‌ها می‌انجامد.

 

اطلاع از نظر مخاطبان

با طراحی سایت در قشم صاحبان یک سایت می‌توانند سایت خود را به صورتی مدیریت نمایند که مدنظر مخاطبان آن‌ها است و بر اساس نیاز و خواسته آن‌ها کسب و کار خود را رونق ببخشند.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب‌سایت

یکی از کسب وکارهای موفق که با طراحی بی‌نظیر خود توانسته پیشرفت زیادی در حوزه کاری خود داشته باشد، فروشگاه اینترنتی قشم مارت در جزیره قشم است. این فروشگاه با چندین سال سابقه توانسته است به خوبی مشتریان زیادی را به خود جذب کند و از آن‌ها مشتری وفادار بسازد.

 

کسب و کارهایی که وب‌سایت نداشته اند

کسب و کار‌های کوچک و نوپا در قشم که سایتی ندارند، نمی‌توانند در دنیای دیجیتال و مدرن امروز پیشرفت کنند و ممکن است در مقابل این بازار بزرگ رقابتی از بین بروند. اما اگر کسب و کارهای کوچک و خانگی در قشم از ابتدا وارد عرصه دیجیتال و طراحی سایت برای کسب و کار خود شوند، به‌‎راحتی می‌توانند موفق و پیروز در حوزه کسب و کار خود شوند.

 

مزایای فروش از طریق طراحی سایت در قشم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی و پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به‌ فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

در سال‌های اخیر با تأسیس اقامتگاه‌های محلی، بسیاری از مردم جزیره قشم به صنعت گردشگری روی آورده‌اند. اکثر مردم ایران، این منطقه را به خاطر بازارهای آن می‌شناسند. در حالی‌که قشم با داشتن جاذبه‌های طبیعی بسیار در ژئوپارک یونسکو ثبت شده‌ است و پتانسیل بسیار زیادی در جذب گردشگران خارجی دارد. در هر گوشه و کنار قشم پر است از کسب وکارهای کوچک و بزرگ که با طراحی سایت می‌توانند با مشاغل در پایتخت ایران به رقابت بپردازند. شما می‌توانید با داشتن یک وب‌سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت ایران بهتر و بیشتر درآمد کسب کنید.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *