جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در قزوین
طراحی سایت در قزوین
طراح وب سایت
۱۱ مرداد ۱۴۰۰

قزوین با دارا بودن ۸ شهرک صنعتی، به عنوان یکی از قطب‌‌های اقتصادی و صنعتی کشورمان ایران محسوب می‌شود. به دلیل اقتصاد روبه‌رشد و رونق گرفتن بازارهای اینترنتی در این شهر زیبا، بهتر است شما نیز کسب و کارتان را به سمت بازار کسب و کارهای موجود در اینترنت سوق دهید. برای این‌که یک واحد صنعتی بتواند در فضای مجازی به صورت هدفمند خود را معرفی کند، نیازمند یک طراحی سایت در قزوین است که بتواند محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و نمونه کارهایش را در آن نمایش دهد. اکثر این شرکت‌ها و صنایع تولیدی نیازمند معرفی محصولات و خدمات خود در کشور هستند.

واحد‌های صنعتی با طراحی سایت صنعتی می‌توانند نمودار سوددهی خود را صعودی نمایند، درخصوص کسب و کار‌های شرکتی و فروشگاهی نیز طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی کمک‌کننده خواهد بود. پس از اتمام طراحی سایت، سئو لازمه برندینگ و ارتقای سایت خواهد بود.

مزایای طراحی سایت در قزوین

 

باعث افزایش تعداد مخاطبین می‌شود

تعداد زیادی از مردم کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند و از طریق بررسی وب‌سایت شرکت‌ها محصول مورد نیاز خودشان را انتخاب می‌نمایند. حال اگر کسب و کاری یک وب‌سایت با کیفیت داشته باشد که در موتورهای جستجو دارای رتبه بالایی باشد، به راحتی می‌تواند از این درصد بالای متقاضیان، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

‌‌

باعث دسترسی آسان و ۲۴ ساعته به شما می‌شود

مشتری‌ها و افرادی که با شما کار می‌کنند، می‌توانند هر زمان و مکان که بخواهند، به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. وب‌سایت یک نوع اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته است و محدود به ساعت اداری نیست.

‌‌

باعث افزایش اعتبار شرکت می‌شود

مشتریان از طریق وب‌سایت شما در قزوین، شما را با رقبایتان مقایسه می‌کنند. می‌توان گفت که داشتن یک وب‌سایت خوب و حرفه‌ای در قزوین تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مشتری از شرکت شما ایجاد می‌کند.

‌‌

اطلاع‌رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب‌سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد. شما می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در قزوین نسبت به نوع دیگر تبلیغات در دسترس بودن و یا به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون به‌صرفه هستند. همه می‌دانند که تبلیغات چاپی دیداری و شنیداری محدود به یک مقطع زمانی و مکانی است و خدمت‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته برای این نوع تبلیغات تعریف نشده است.

‌‌

محدود به مکان و زمان خاصی نیست و تمام شهرها و کشورها را در بر می‌گیرد

می‌دانید هر چقدر دامنه انتشار یک تبلیغ وسیع‌تر باشد، هزینه آن نیز به مراتب سنگین‌تر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد طراحی وب‌سایت در قزوین این است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی است و این موضوع هیچ هزینه اضافی برای دارندگان وب‌سایت ایجاد نمی‌کند.

‌‌

با وجود موتور‌های جستجو هر کسی در جهان خدمات شما را پیدا می‌کند

امروزه تعداد زیادی از مردم از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل در اینترنت جستجو می‌کنند و اگر طراحی وب‌سایت شما، دارای رتبه بالایی از نظر این موتورهای جستجو باشد، آن‌گاه وب‌سایت شما در قزوین را در صفحه اول نتایج جستجو به مشتریان احتمالی نشان داده خواهد شد.

‌‌‌

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب‌سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در قزوین که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی قزوین خرید است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

‌‌‌

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند:

کسب و کارهای کوچک در قزوین از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چرا که امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب‌سایت‌ها می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب‌سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

‌‌‌

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق باز پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر بوده و خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد.
  • محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا مستقیماً از وب‌سایت‌های آن‌ها خریداری کرد.
  • مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

‌‌

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

استان قزوین در شمال غربی ایران واقع است و با این که تنها ۱ درصد از مساحت کشور را داراست نزدیک به ۸ درصد از اقتصاد و تولیدات کشور را در اختیار دارد. بنابراین قزوین می‌تواند با پایتخت ایران که تهران است به رقابت بپردازد. شما می‌توانید با طراحی وب‌سایت تجاری خود در قزوین، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. شما می‌توانید با داشتن یک وب‌سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت بهتر و بیشتر درآمد کسب و کار کنید. آن‌چه که باعث شده شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری تیم نیپاسیستم را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه طراحی سایت خود در قزوین انتخاب کرده و با اطمینان خاطر از آن بهرمند شوند، کارنامه درخشان این شرکت در حوزه تخصصی خود (طراحی سایت) است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *