جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در طبس
طراحی سایت در طبس
طراح وب سایت
۱۱ مرداد ۱۴۰۰

طبس (تبس)، شهری کویری در غرب استان خراسان جنوبی ایران است. این شهر قبل‌تر جزئی از استان یزد بود که در سال ۱۳۹۱ به استان خراسان جنوبی ملحق شد. معادن غنی زغال‌سنگ این شهرستان حاکی از وجود جنگل‌های انبوه و دریاچه‌های بزرگ در گذشته‌های دور در این منطقه است. این معادن، طبس را در ردیف یکی از غنی‌ترین مناطق کشور به لحاظ ثروت ملی قرار داده‌است. این روزها هر کسی که صاحب یک کسب و کار است باید به فکر جذب مشتری به شکل آنلاین و اینترنتی هم باشد، اصول بازاریابی در جهان امروز فرق کرده و دیگر محدود به راه‌اندازی یک مغازه یا شرکت و… در گوشه‌ای از محله‌های استان نمی‌شود و با طراحی سایت در طبس می‌توان آن را بسیار متحول نمود.

هر کسی می‌خواهد که از مرزها برای جلب نظر مشتری‌های جدید عبور کند، بایستی پا در دنیای تجارت آنلاین بگذارد. گسترش کسب و کار شما به مسیری پیش‌رو و رویاهایی که در سر می‌پرورانید، بستگی دارد. اگر می‌خواهید که رشد و پیشرفت شما سرعت بگیرد و از رقیبان خود با یک میانبر مطمئن چندین گام جلو بزنید، طراحی وب‌سایت در طبس یک راهکار قابل اطمینان است. طراحی سایت در این عصر برای هر حرفه و تجارت به منزله یک فرصت دوباره در جهت گسترش خدمات و محصولات اشخاص و سازمان به شمار می‌رود. زمانی روش‌های توسعه تجارت به روش سنتی برای مردم ملموس‌تر بود. اما در حال حاضر، نداشتن ابزارهای ارتباطی وابسته به تکنولوژی نظیر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها یک شکست محسوب می‌شود.

 

مزایای طراحی سایت در طبس

طراحی سایت باعث دسترسی آسان و ۲۴ ساعته می‌شود. مشتری‌ها و افرادی که با شما کار می‌کنند، می‌توانند هر زمان و هر کجا که بخواهند به اطلاعات شما دسترسی و با شما ارتباط برقرار کنند.

 

طراحی سایت باعث افزایش تعداد مخاطبین می‌شود

تعداد زیادی از مردم، کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند و از طریق بررسی وب‌سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها محصول مورد نیاز خودشان را انتخاب می‌نمایند. بنابراین اگر کسب وکاری در طبس یک وب‌سایت با کیفیت طراحی کرده باشد که در موتورهای جستجو دارای رتبه بالایی باشد، به راحتی می‌تواند از این در صد بالای متقاضیان، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

 

اطلاع رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب‌سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد و می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در طبس نسبت به نوع دیگر تبلیغات، به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون به‌صرفه هستند.

 

طراحی سایت باعث افزایش اعتبار کسب و کار می‌شود

وب‌سایت شرکت شما در طبس را می‌توان تشبیه به همزاد شرکت شما در دنیای مجازی دانست. مشتریان از طریق وب‌سایت، شما را با رقبایتان مقایسه می‌کنند. می‌توان گفت که طراحی یک وب‌سایت خوب و حرفه‌ای تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطبتان از شرکت شما ایجاد می‌کند.

 

 با طراحی سایت همه شهرها و همه کشور‌ها را در بر می‌دارید

می‌دانید هر چقدر دامنه انتشار یک تبلیغ وسیع‌تر باشد، هزینه آن نیز به مراتب سنگین‌تر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی وب‌سایت در طبس این است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی است و این موضوع هیچ هزینه اضافی برای دارندگان وب‌سایت ایجاد نمی‌کند. با وجود موتور‌های جستجو هر کسی در جهان خدمات شما را پیدا می‌کند. امروزه تعداد زیادی از مردم از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل در اینترنت جستجو می‌کنند و اگر وب‌سایت شما، دارای رتبه بالایی از نظر این موتورهای جستجو باشد، آن‌گاه وب‌سایت شما را در صفحه اول نتایج جستجو به مشتریان احتمالی نشان خواهد داد.

 

مثالی موفق از طراحی سایت در طبس

طراحی سایت در طبس می‌تواند برای تمامی مشاغل و کسب و کارها صورت بگیرد. زمانی که کسب و کارها وارد دنیای تجارت الکترونیک می‌شوند، هویت تازه‌ای را برای خود خلق می‌کنند. یکی از کسب و کار‌های موفق در طبس که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت اینترنتی ساتو الکترونیک در طبس است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب‌سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای در زمینه دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های امنیتی دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب‌سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در طبس باشند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. تقریباً تمامی مشتریان کسب و کارهای مختلف، زمانی از روز خود را به دنیای مجازی اختصاص می‌دهند. پس از حضور تجاری کسب و کارها در دنیای مجازی هم یک تصمیم صحیح و اثربخش در پیشرفت آن‌هاست. طراحی سایت در طبس یک تصمیم صحیح برای شروع حضور پررنگ مشاغل گوناگون در اینترنت است. زمانی که سایت شما طراحی می‌شود، شما یک رسانه شخصی برای فعالیت‌ها و محصولات خود دارید. در این رسانه از اخبار گرفته، تا فروش محصولات، خدمات و… فعالیت کنید.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب‌سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق باز پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

کسب و کارها از شهرهای بزرگ گرفته تا شهرهای کوچک مثل طبس، مردم در پی آن هستند تا جایگاه خود را در دنیای مجازی پیدا کنند و مسیر خود را در بستر اینترنت نیز در پیش بگیرد. زیرا تمامی مشتریان حضوری آن‌ها، زمانی در طی روز را صرف گشت‌وگذار در اینترنت می‌کنند. شما هم می‌توانید برای کسب و کار خود در طبس با طراحی ویژه، سایت تجاری خود را راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید با طراحی وب‌سایت تجاری خود در طبس، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *